Ja inderdaad, heb k ook last van, al is het wel wat minder als bij jou denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:34 schreef VASND het volgende:
[..]
ajjj das minder.
Ik zit nu druk voor examens te leren. donderdag mn eerste.
Verder is het wel goed, maar die stress he
goed ideequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb k ook last van, al is het wel wat minder als bij jou denk ik.
Maarja, moet zo maar weer eens wat hw gaan maken denk ik![]()
Tnx, jij ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:36 schreef VASND het volgende:
[..]
goed ideega ik ook ff ontbijten en dan mn eerste scheikunde examen maken.
succes!
wrom geen leipe neger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:22 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn babypoezz gaat Sterre heten
Leipe neger! Hierrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:34 schreef Daklem het volgende:
[..]
wrom geen leipe neger.![]()
vette naam voor een kat![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ie in het echt er wat scherper uitziet. want nu issie wel heel wazig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef saaw het volgende:
ik ga in september met mijn vriend samen een labrador pup kopen
[afbeelding]![]()
![]()
jij kan snel neuken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:40 schreef B_BOY het volgende:
Môguh
oh dit is m niet hoor, is van een vriend van mequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in het echt er wat scherper uitziet. want nu issie wel heel wazig.![]()
labrador zijn adhd beesten, die hoef ik niet.
geef mij deze maar:
[afbeelding]
kan me niet voorstellen dat er een meisje op de wereld is die er op zit te wachten zo belachelijk snel te neukenquote:
whehehe dit is ook vanwege het wk snelneuken. dit is niet meer ter ontspanning dit is pure topsport.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:52 schreef saaw het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat er een meisje op de wereld is die er op zit te wachten zo belachelijk snel te neuken
snel is oke, maar dit gaat wat te ver
sinds het moment dat ik voor de 2e keer sex had.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:59 schreef saaw het volgende:
sinds wanneer neuk je ter ontspanning?
serieus?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sinds het moment dat ik voor de 2e keer sex had.
hard werken kan ook ontspannend zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef saaw het volgende:
[..]
serieus?
wat belachelijk
hoe kun je nouweer ontspannen sex hebben
hard werken zul je
naderhand wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hard werken kan ook ontspannend zijn...
tenminste naderhand ben ik altijd uberrelaxt (en bezweet en..... nog veel meer maarja het werkt ook ontspannend)
ik ga ook ff thee drinken.
Et gaat, beetje verkouden. nu nog 1 tussenuur volmaken tot 12.40 en dan 1 uur en dan uitquote:
wel goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Et gaat, beetje verkouden. nu nog 1 tussenuur volmaken tot 12.40 en dan 1 uur en dan uit
hoe gaan je voorbereidingen?
die discussie over B_Boy's avatar.quote:
Hans Teeuwen - Fistfuckenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe dit is ook vanwege het wk snelneuken. dit is niet meer ter ontspanning dit is pure topsport.
bij deze vorm van sex moet de man sowieso al zijn lichaamshaar afscheren vanwege de aerodynamica. en word er op een goed muziekje geneukt zodat het tempo erin blijft. mijn favoriet is raise your fist van angerfist.
Die heb je niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
ik stress dus echt niet voor eindexamens he. alleen moet nog een gr zien te scoren...![]()
Deed ik ook niet, maar ik werd er wel moe van dat iedereen om me heen wel liep te stressen.... moeilijk liep te doen en de grootstte angst had. Terwijl die eindexamens heel niet zo lastig zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
ik stress dus echt niet voor eindexamens he. alleen moet nog een gr zien te scoren...![]()
die van mij is gejat.....quote:
Ok, vond het al raar dat je er geen had.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die van mij is gejat.....
enne een examen is niet mere dan een veredeld proefwerk. wat gaat over stof die je allaang hebt gehad.
En ze kunnen lang niet zo diep ingaan op de stof omdat ze dan maar weinig onderwerpen kunnen behandelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die van mij is gejat.....
enne een examen is niet mere dan een veredeld proefwerk. wat gaat over stof die je allaang hebt gehad.
inderdaad om diep op de stof in te gaan is simpelweg te weinig tijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ze kunnen lang niet zo diep ingaan op de stof omdat ze dan maar weinig onderwerpen kunnen behandelen.
Je doet ook niet echt je best om het druk te maken hequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tis wel rustig hier he
hmm, dan kan ik me mischien wat beter concentreren op huiswerk
creatief gequote met die ava.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:36 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[..]
Je doet ook niet echt je best om het druk te maken he![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb weer nieuwe namen voor mijn babypoez!
- Muffin
- Princess
- Bubbles
- Blossom
Het is wat veel knip en plak werk voor een quotequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
- Muffin
- Princess
- Bubbles
- Blossom
Hoeveel wil je der hebben?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
- Muffin
- Princess
- Bubbles
- Blossom
ach ik hboefn iet zo nodig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[..]
Het is wat veel knip en plak werk voor een quote
Magoed, hier vandaan te pakken [FEA] Feature Request: Ava-Quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |