aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 dagen 'snuffelen' bij de luchtmacht![]()
Assik vrijdag leer voor morgen heeft het nie zoveel zin meer denk je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef B_BOY het volgende:
ik leer niet voor vrijdag man. ik doe gewoon relaxt dan komt da ammel wel goed joh.
dat niet nee maar ik bedoel nu nogniet leren voor vrijdag dat doe ik morgen wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Assik vrijdag leer voor morgen heeft het nie zoveel zin meer denk je?![]()
als hij in leeuwarden zit?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.
Oh op die manier.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet nee maar ik bedoel nu nogniet leren voor vrijdag dat doe ik morgen wel.
vliegtuigen kunnen ver komen hoor. miss had leeuwarden wel een training met gilze rijen ofzo. ik denk namelijk dat het f16's waren en dit zitetn tog in gilze.quote:
Leeuwardenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.
quote:
wat een mentaliteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
![]()
Ik was van plan wat te gaan plannen maar heb inmiddels de moed al opgegeven.
Sterfquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en dan denk ik: over 2 weken vakantie.
quote:
gister om een uur of.... even kijken. ik was 14:10 thuis.. even voor tweeén dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
hehehehehe!
Gaaf manIk heb die geloof ik nog gezien vandaag
![]()
Hoe laat was dit??
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister om een uur of.... even kijken. ik was 14:10 thuis.. even voor tweeén dus
In Leeuwarden is training voor kutnoobpiloten nu, met wat Amerikanen die als levend doel dienenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leeuwarden![]()
Ik weet dus niet wat ze daar deden/
dan was ik je net voor, als ik je bij de bushalte had zien staan had ik je aangesprokenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Ik liep om 2 uur de poort uit naar de bushalte![]()
Normaal als er wat boeiends in lwrd gebeurt mbt het vliegveld hoor ik het hier ook wel, we schijnen n op de vaste vliegroute te wonen, maar vandaag: niente.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Leeuwarden is training voor kutnoobpiloten nu, met wat Amerikanen die als levend doel dienen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan was ik je net voor, als ik je bij de bushalte had zien staan had ik je aangesproken![]()
Ja hoi ik ben lui. Ik woon 50 meter van de plaatsnaamborden van jelsum en COrnjum, di naAST ELKAAR STAAN. lEG JIJ HEM DAAR NEE? dAN VERPLAATS IK M 5 METER NAAR HET BORD AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG, KAN IK HET RECORD KORTSTE VERPLAATSING VERBREKENquote:
of bij het bordje "Ljouwert" bij de vliegbasisquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben lui. Ik woon 50 meter van de plaatsnaamborden van jelsum en COrnjum, di naAST ELKAAR STAAN. lEG JIJ HEM DAAR NEE? dAN VERPLAATS IK M 5 METER NAAR HET BORD AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG, KAN IK HET RECORD KORTSTE VERPLAATSING VERBREKEN
Ik woon onder de rook vvan de landingsbaan. Vooral heel veel motoren sdie gestart worden, maar weinig vliegverkeer inderdaad vandaagquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
Normaal als er wat boeiends in lwrd gebeurt mbt het vliegveld hoor ik het hier ook wel, we schijnen n op de vaste vliegroute te wonen, maar vandaag: niente.
ook op kruipafstandquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
of bij het bordje "Ljouwert" bij de vliegbasis![]()
ik lag 5 minuten geledne ook nog op bed te bijkomenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ocharme![]()
Oh ja, ik ging releksten op bed![]()
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
deh verstaoi ik niej. maor gaode gij nou of weh?
Doe hem dan ergens zo noordelijk mogelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben lui. Ik woon 50 meter van de plaatsnaamborden van jelsum en COrnjum, di naAST ELKAAR STAAN. lEG JIJ HEM DAAR NEE? dAN VERPLAATS IK M 5 METER NAAR HET BORD AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG, KAN IK HET RECORD KORTSTE VERPLAATSING VERBREKEN
Zwarte Haan lijkt me wel OKquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Doe hem dan ergens zo noordelijk mogelijk.
Moeten ze eerst ganz Friesland door, wheheh.
is dat mogelijk met het Openbaar Vervoer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Doe hem dan ergens zo noordelijk mogelijk.
Moeten ze eerst ganz Friesland door, wheheh.
Waarom denk je dat ik met het OV moet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
is dat mogelijk met het Openbaar Vervoer?
omdat je geen auto hebtquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met het OV moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |