aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 dagen 'snuffelen' bij de luchtmacht![]()
Assik vrijdag leer voor morgen heeft het nie zoveel zin meer denk je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef B_BOY het volgende:
ik leer niet voor vrijdag man. ik doe gewoon relaxt dan komt da ammel wel goed joh.
dat niet nee maar ik bedoel nu nogniet leren voor vrijdag dat doe ik morgen wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Assik vrijdag leer voor morgen heeft het nie zoveel zin meer denk je?![]()
als hij in leeuwarden zit?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.
Oh op die manier.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet nee maar ik bedoel nu nogniet leren voor vrijdag dat doe ik morgen wel.
vliegtuigen kunnen ver komen hoor. miss had leeuwarden wel een training met gilze rijen ofzo. ik denk namelijk dat het f16's waren en dit zitetn tog in gilze.quote:
Leeuwardenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.
quote:
wat een mentaliteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
![]()
Ik was van plan wat te gaan plannen maar heb inmiddels de moed al opgegeven.
Sterfquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en dan denk ik: over 2 weken vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |