serieus?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef koffiegast het volgende:
inmiddels maar kimi ga nozomu eien gaan kijken, kwam toevallig op. Iemand van gehoord?
Het grote Anime/Manga topic deel 16! Moshi moshi? Bob desu!quote:
dat blijft zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef koffiegast het volgende:
dankje! het is wel heel emotioneel gedoe in alleen al de eerste 2 afleveringen Oo
weet niet of ik het aankanquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat blijft zo
maar het is wel een goeie serie
Gewoon ff 14 eps doorbijten, kan je daarna Beserk opzoeken en die kijkenquote:
yup pas gezien...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef koffiegast het volgende:
inmiddels maar kimi ga nozomu eien gaan kijken, kwam toevallig op. Iemand van gehoord?
toffe info. wil wel meer weten over die egoisische slet die het vriendje van haar in coma liggende grote zus wil stelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:57 schreef Sh0g het volgende:
Akane Maniax is ook wel leuk. 3 delige OVA die volgt op KGNE en die het highschool leven volgt van Akane (Haruka's zus). Ook al is het eigenlijk puur komedie, het sluit toch nog goed aan op KGNE met wat flashbacks, waardoor je wat meer te weten komt over hoe Akane zich voelde tijdens KGNE.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
toffe info. wil wel meer weten over die egoisische slet die het vriendje van haar in coma liggende grote zus wil stelen.![]()
quote:did you eat my sister?
Thats my man!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef koffiegast het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:57 schreef Sh0g het volgende:
Akane Maniax is ook wel leuk. 3 delige OVA die volgt op KGNE en die het highschool leven volgt van Akane (Haruka's zus). Ook al is het eigenlijk puur komedie, het sluit toch nog goed aan op KGNE met wat flashbacks, waardoor je wat meer te weten komt over hoe Akane zich voelde tijdens KGNE.
Hahahquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
toffe info. wil wel meer weten over die egoisische slet die het vriendje van haar in coma liggende grote zus wil stelen.![]()
Kwartetquote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo heeft een mobiel(en zijn zusje mag op het internet en hij heeft nu al een kerstboom in huis)
Kijk dat is nog eens progressiequote:Op donderdag 18 mei 2006 08:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Thats my man!![]()
Hele toffe serie, heel realistisch, romantisch en een beetje zielig![]()
[..]
die ga ik zeker kijken, priority one!
[..]
Hahahhet is wel waar
![]()
[..]
Kwartet![]()
hahaquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens progressiede oldschool S.c'ers are growing up ^_^
----
Akane maniax
Alternative title:
Kimi ga Nozomu Eien Gaiden (Japanese)
Age rating: Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
Genres: Comedy, Mecha (Fuck the what?!?) , Romance
Plot Summary: Jouji Gouda is a new transfer student at Hakuryo High. He fell in love at first sight and boldly proposed to Akane Suzumiya, representative of his class, on his first day at the new school. Although Akane finds him very annoying, hot-blooded and simple-minded Jouji never gives up and would do anything to express his love towards Akane.
[afbeelding]
Hij klinkt wel leuk, maar mecha?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens progressiede oldschool S.c'ers are growing up ^_^
----
Akane maniax
Alternative title:
Kimi ga Nozomu Eien Gaiden (Japanese)
Age rating: Teenagers (May contain bloody violence, bad language, nudity)
Genres: Comedy, Mecha (Fuck the what?!?) , Romance
Plot Summary: Jouji Gouda is a new transfer student at Hakuryo High. He fell in love at first sight and boldly proposed to Akane Suzumiya, representative of his class, on his first day at the new school. Although Akane finds him very annoying, hot-blooded and simple-minded Jouji never gives up and would do anything to express his love towards Akane.
[afbeelding]
Mijn soort humorquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:27 schreef Sh0g het volgende:
Dat mecha daar moet je ff doorheen kijken. Ik dacht eerst ook, wtf is dit nu weer, maar die Jouji Gouda blijkt nogal een grote fantasie te hebben. Het plot zegt al dat hij dus afgewezen wordt door Akane. Zonder echt te spoilen kan ik daarnaast zeggen dat hij die afwijzingen ziet als een grote robot die Akane komt ontvoeren en dat hij haar dan met een andere superrobot moet bevrijden. Laat je niet afschrikken, eigenlijk is het nog best grappig, want Jouji lijkt geen onderscheid te kunnen maken tussen fantasie en werkelijkheid en dat zorgt voor best wat hilariteit![]()
Ook wel humor als je ziet wie die andere robot in zijn fantasie bestuurt![]()
Ik denk dat dat mecha de serie een slechtere gemiddelde rating heeft gegeven, terwijl het verhaal op zich nog best goed is.
Ik vond Grenadier te ecchi en het verhaal kon mij absoluut niet boeien. Heb het na een ep of 5 (van de 12quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:54 schreef prutser_benny het volgende:
Vanmorgen Grenadier gedownload... is het wat ??
waaromquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:54 schreef prutser_benny het volgende:
Vanmorgen Grenadier gedownload... is het wat ??
lijkt mij keiharde hentai!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:12 schreef Orealo het volgende:
ik heb vanmorgen Tentacle Teens gedownload, is 't wat?![]()
hij deed mij erg denken aan love hina..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:50 schreef koffiegast het volgende:
alvast eps grenadier aant binnenhalen.
kga Amaenaideyo ff verderkijken, vind dat ecchi wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |