Ach, je bent die-hard of je bent het niet hequote:Op woensdag 17 mei 2006 03:25 schreef Sh0g het volgende:
Lijkt me een toffe serie als ik die beschrijving zo lees maar 101 eps is een beetje teveel van het goede
184 eps Naruto binnen 12 uur binnenhalen is genoegquote:Op woensdag 17 mei 2006 03:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ach, je bent die-hard of je bent het niet he![]()
Neuh... Enkel een automatische ontvangstbevestiging...quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef Orealo het volgende:
Jordy, heb je al mail terug van die lui van de van dale?
Cwk heeft het al gezegd, het is een sci-fi serie dus echt realistisch is het op dat gebied niet. Verder moet ik wel toegeven dat ik pas een aflevering heb gezien dus zoveel kan ik er nog niet over vertellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm die klinkt wel leuk, istie een beetje realistisch gebracht?
Eerst moet ik Goldenboy kijken, die nu binnenkomt, don't tell anyone![]()
Truste
het is idd een heel erg twisted anime FLCL (furi kuri, Fooly kooly, whatever..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:18 schreef koffiegast het volgende:
ben FLCL 4 aant kijken, OMGeten en lachen is niet goed whahah geweldige serie
6 eps stamp je er toch in één avondje wel doorheen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Goldenboy heb ik ook eindelijk compleet, nu nog tijd vinden om hem te kijken.![]()
wellicht beste serie die ik tot nu toe heb gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef Sh0g het volgende:
Vanavond? Vanavond is het champions league avond![]()
![]()
Maar wel genoeg tijd dus om FLCL binnen te halen, want nu ben ik ondertussen zo schieuwnierig dat ik het ook wil zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zijn dus wel druk bezig met himawariquote:Himawari 03 Released
Himawari 04 Translated --> Timed --> Editing
Himawari 05 Translating
Ik doe het morgen in me vrije dag wel...quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:11 schreef Qunix het volgende:
Bleach is matig....
Heb nu héél One Piece binnenVandaag na 19:00 ga ik beginnen aan de One Piece Marathon! Van episode 233 tot 258
![]()
Zoek in de voorgaande posts eens naar KGNE...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef koffiegast het volgende:
inmiddels maar kimi ga nozomu eien gaan kijken, kwam toevallig op. Iemand van gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |