Heb je je moeder wel opgeslagen op je harde schijf?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, toen ik gister ging slapen was er nog een userfototopic.
Oh, dat was al besproken zie ik![]()
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb je je moeder wel opgeslagen op je harde schijf?
Amateurrukker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
Het was wel een geile foto inderdaad.
Ik ook c0nd0r jeweetsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih FB't nu in Onzin voor je Leven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook c0nd0r jeweets
En ik eis dat je die sluitpost edit!
Kom de foto maar halen mijn zoonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
Het was wel een geile foto inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom de foto maar halen mijn zoon.
Whehehequote:
Terecht slotje Snakey! Men begreep het niet helemaal, de bedoeling was dat je alleen zou posten met wie je *nu* in gesprek was op MSN of skype, dat leek me wel een reeks worden die een deeltje of 1000 kon halen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:03 schreef Snakey het volgende:
Wat een pulp. Waarom zit hier nog geen slotje op?
Ow, wacht.![]()
Niet dat dat nou zo'n leuk idee is. Maar lijstjes posten met wie je in je MSN hebt gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Terecht slotje Snakey! Men begreep het niet helemaal, de bedoeling was dat je alleen zou posten met wie je *nu* in gesprek was op MSN of skype, dat leek me wel een reeks worden die een deeltje of 1000 kon halen!
Dan trek je je kabel eruit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef _Gromit_ het volgende:
Laat ik nou via de kabel verbonden zijn met het internet, Snakey.
Wel waar, klapdeurjosti.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan trek je je kabel eruit.![]()
Het is toch niet zo dat alles aan je uitgelegd hoeft te worden? Of zit je nog niet op de kleuterschool?![]()
We gaan net zolang door tot je iets leuks opent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef Conflict het volgende:
Ja hallo.
Stop eens met het sluiten van mijn topics, nu moet ik telkens iets anders openen![]()
Verder dan groep 6 van de basisschool ben je ook niet gekomen he knul?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "wel waar" als ik je alleen een vraag stel?
ik win toch!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
We gaan net zolang door tot je iets leuks opent.![]()
hoe is het met je zus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Verder dan groep 6 van de basisschool ben je ook niet gekomen he knul?
ik acht de kans ook niet groot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef _Gromit_ het volgende:
Pak die Conflict maar eens flink aan, de kans dat die knaap binnenkort alle 10 z'n worstenvingers breekt is gering.
Projectie staat je niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Verder dan groep 6 van de basisschool ben je ook niet gekomen he knul?
Owkee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, ik weet het zeker.
Let maar op.
Een ander plaatste een TR. Dat werkte doeltreffend, ze zijn direct verwijderd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef Flyga het volgende:
Wil iemand die vieze plaatjes uit mijn topic halen
Al gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:53 schreef Flyga het volgende:
Mag ook wel gesloten worden btw er wordt toch niet leuk op gereageerd anders blijf je aan het opschonen...![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
Stofje, laajje nie gek makeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Soms besef je je dat ineens hè?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik heb eigenlijk geen kontvrienden.
IK BEN ER VOOR JE, STOF!!!!!quote:
Ach, het is geen trein.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Soms besef je je dat ineens hè?
En oh, wat komt dat hard aan dan..
kan dat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
Zal ik anders een topic openen voor die El-dinges?
Dan heb je alle prut in één topic, Stofje. Scheelt weer een hoop slottekes.
Het probleem is dat ie ook nogal wat plaatjes post die volgens de policy niet mogen. En dat betreffende user binnen een zeer kort tijdsbestek gebanned is, is dan ook wat zonde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
Zal ik anders een topic openen voor die El-dinges?
Dan heb je alle prut in één topic, Stofje. Scheelt weer een hoop slottekes.
Bezig houden tot die tijd, alles in één topic kunnen overzien blablabla.... ssssssst!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie ook nogal wat plaatjes post die volgens de policy niet mogen. En dat betreffende user binnen een zeer kort tijdsbestek gebanned is, is dan ook wat zonde.
Ja, maar hij heeft topicdiarree. Je weet zelf toch net zo goed als ik dat één topic voor zo'n josti onvoldoende is. Die vinden hte juist geil om de TS te zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bezig houden tot die tijd, alles in één topic kunnen overzien blablabla.... ssssssst!
Hallo..quote:
Tssssk, onderschat mij nou niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft topicdiarree. Je weet zelf toch net zo goed als ik dat één topic voor zo'n josti onvoldoende is. Die vinden hte juist geil om de TS te zijn.
Enkel die eerste. DddagonezZzzz is online.quote:
Ha! Fuck IRC.quote:
Wat denk je dat ik op IRC aan 'm gegeven heb.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef Dagonet het volgende:
el-bandito, zie postgeschiedenis. 48 uur
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik op IRC aan 'm gegeven heb..
Nouja, deze link dan: Usernotes van El-Bandito .
Ik wou het er niet over hebben...quote:
Ja, het zuigt, ik had gewoon niet zo nieuwsgierig moeten zijn, maar dit is helaas echt tegen de policy, kan er niets meer van maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Jogy?
Waarom John wil cammen! dicht?
Ik heb om 22:00 uur een cam-afspraak met John.
moet je 'm ff in WOW openenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Jogy?
Waarom John wil cammen! dicht?
Ik heb om 22:00 uur een cam-afspraak met John.
Tsssquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
moet je 'm ff in WOW openen
Werkt goed
Tot straks in WOWquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
moet je 'm ff in WOW openen
Werkt goed
Is wel zo.quote:
Ach, krijg zelf wat,quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Is wel zo.
Als je altijd alles maar sluit dan krijg je dat he.
Mooie OP en dan ben je overal welkom![]()
ja maar jullie gooien gewoon alle topics dicht en dan moet ik dus telkens een nieuwe openen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, krijg zelf wat,.
ff serieus:
Het hele topic was fout, msn logs en emailadressen mogen niet op het forum gesmeten worden. Maakt niet uit in welk subforum je gaat zitten.
Jup, als je niet luistert naar de sluitreden kan je lang bezig blijven inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar jullie gooien gewoon alle topics dicht en dan moet ik dus telkens een nieuwe openen.
Hehe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Jogy tegen een baggerende conflict, ik voel me weer zo 2004, ik krijg het er gewoon warm van..
jullie luisteren anders ook niet naar mijn OP.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, als je niet luistert naar de sluitreden kan je lang bezig blijven inderdaad.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
jullie luisteren anders ook niet naar mijn OP.
Ok, en als het een leuke is die ook nog binnen zoiets vervelends als een policy valt, min of meer, dan is het allemaal ok.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
Maar toch open ik zometeen een nieuw topic.
Net alsof ik nu ga nadenken voordat ik een topic open!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, en als het een leuke is die ook nog binnen zoiets vervelends als een policy valt, min of meer, dan is het allemaal ok.
True enough.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Net alsof ik nu ga nadenken voordat ik een topic open!![]()
Broertje is dik gewpnd als een 13373 n00b ...of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:57 schreef Kurk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
roflroflrofl!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGWTFROFLLOLLERCAUSTHITLERHEILHITLERHAHA rofl!!!!111
Netjes is het niet, maar dat soort kneuzen die denken grappig te zijn door wat met "Hitler" te roepen kan je het beste gewoon negeren. Hij krijgt er iig een note voor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef -Marc- het volgende:
Mag dit?
[..]
Broertje is dik gewpnd als een 13373 n00b ...of zo
Maakt niet uit johquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef vosje505 het volgende:
stofje,
je heb gelijk over de pi bij de skodarijders
was een foutje van mij
sorry![]()
als je hem open gooit zla ik de juiste neerzetten
Zelfs IK vind het een kuttopic... En dat wil toch wel wat zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een stom topic, niet grappig, slechte OP, slecht idee.
Ja!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een stom topic, niet grappig, slechte OP, slecht idee.
Dat zie je verkeerd. Het topic stond vol taalfouten, bevatte geen uitgewerkte grap en was dus kwaliteitsarm. En dat is feitelijk en niet gebaseerd op een mening. Ik stel voor dat je gewoon even geen topics opent en eerst eens meepost.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef vosje505 het volgende:
ok.
maar dat blijft een mening, waar je recht op heb
en waar anderen ook recht op hebben en die nu niet kunnen geven
of zie ik dat verkeerd?![]()
![]()
Ach, dat zegt ie tegen iedereen. Ook tegen mij. Maar hij bedoelt niet lief hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent ook echt het visitekaartje van FOK! hè?
Je houdt van me en dat weet je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent ook echt het visitekaartje van FOK! hè?
Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:46 schreef Conflict het volgende:
Ik wilde ff zeggen dat ik het belachelijk vind dat dat ene topic op slot is gegaan.
Ocherm, ik voel je pijn, conflict.quote:
Vroeger wasje ook veel volhoudender, maar die tijd lijkt voorbij sinds je regelmatige sex hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
eerst mocht ik nog weleens een topic open hebben, maar die tijd lijkt voorbij![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroeger wasje ook veel volhoudender, maar die tijd lijkt voorbij sinds je regelmatige sex hebt.
Vindt ze vast niet erg, als je even ADHDerig op haar bezig bentquote:
Met alle respect, maar hij is om te huilenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
Brechtje kan al voorlezen waarom word deze gesloten?
Tis een bestaand bericht http://telegraaf-i.telegr(...)S_20060518_7_319.php
Ja, waarom issie dicht. Stelletje gekkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
Het is een opzettelijke verwijzing naar een user op FOK! die helemaal nergens op slaat. En het is een kuttopic, wat wil je nog meer? Behalve een slotje dan....quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
Waar verwijs ik naar een fokuser dan? En naar wie zou ik verwijzen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een opzettelijke verwijzing naar een user op FOK! die helemaal nergens op slaat. En het is een kuttopic, wat wil je nog meer? Behalve een slotje dan....![]()
weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef Conflict het volgende:
waarom is dat topic van vosss dicht?
Verkeerde subforum.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef outcast_within het volgende:
TTT
Ik voel: Turk hackt(en meer) Nederlandse meisjes
Dat zeker ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef outcast_within het volgende:
of topic gewoon op de verkeerde plek
Ik heb de titel aangepast, zalik de rest laten staan, uitleg is namelijk een goede, snappen anderen het ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:24 schreef svann het volgende:
NJ, Bupatih, Snakey, Stofje of jogy?
Kan een van jullie even de TT van I.R. Baboons Semi-bikkeltijd deel 60 opschonen?
De subtitel neuken doe je zo trekt een beetje het verkeerde publiek.
Bij dit topic hoort ook geen subtitel.
Doka is nieuw en was hier niet van op de hoogte.
Alvast bedankt!
Moggûh.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:30 schreef -Marc- het volgende:
Goedemorgen gewenst aan mijn medemodjes!
Hey, nu je het zegt. Was me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:23 schreef NJ het volgende:
@ -Marc-, als ik op jouw naam klik kom ik eigenlijk alleen maar inhoudsloze bagger tegen. Stop daar eens mee..
Dog Soldiers in een bout film... Maar dat mag ik niet zeggen, want dat is SlowChat...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit stofje... waarom heb je mijn dogsoldiers topic dicht gedaan...
onz staat vol met topics die niet topicwaardig zijn.. als er niemand op reageerd reageerd er niemand op en is het klaar... waarom moet je me droom weer verpesten..
ga dogsoldiers kijken en je bent het met me eens!!
Je topic was kut. Dat heeft niets te maken met het feit dat er meerdere topics lopen die ook kut zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit stofje... waarom heb je mijn dogsoldiers topic dicht gedaan...
onz staat vol met topics die niet topicwaardig zijn.. als er niemand op reageerd reageerd er niemand op en is het klaar... waarom moet je me droom weer verpesten..
ga dogsoldiers kijken en je bent het met me eens!!
Och, als hij de clown wilt uithangen moet hij dat vooral doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:50 schreef SiemeN het volgende:
-Marc- geeft graag het antwoord voordat een mod deze gegeven heeft in de FB reeks?
Doet me een beetje denken aan Geqxon.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, als hij de clown wilt uithangen moet hij dat vooral doen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hey, nu je het zegt. Was me nog niet eens opgevallen
Jammer dat hij geen modje is geworden.quote:
Bedankt, Yvonne!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:32 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de titel aangepast, zalik de rest laten staan, uitleg is namelijk een goede, snappen anderen het ook
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Mijn KLB topic, wat doe je
Was die gebedsplek voor of nadat je de kapel, de stilteruimte en synagoge voorbij bent?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef SiemeN het volgende:
Iemand nog behoefte deze op te halen?
Mijn vraag in het KLB FB topic is nooit beantwoord.
één gaat er wel weer open rond die tijd jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:12 schreef Lyr het volgende:
Denken we eraan dat beide trio-topics om acht uur weer open moeten?
Nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef knowall het volgende:
Mag het topic van BKT weer open? Bedankt alvast.
Nee, dan gaat het hier tochten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef knowall het volgende:
Een beetje open dan?
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef knowall het volgende:
Waarom quote je me steeds met dezelfde PI als bij mijn post? Daag je me uit ofwat?
Ik stel het niet op prijs, maar geloof niet dat het tegen de policy ingaat.quote:
Had je een stijvequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stel het niet op prijs, maar geloof niet dat het tegen de policy ingaat.
Ik schijn wat kwaad bloed te hebben gezet vannacht met mijn kritische noten
Ok, ik open het topic wel weer even.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:27 schreef knowall het volgende:
Wat nou slotje? Ik eis uitleg waarom 244 het juiste antwoord is op die vraag. Ik bespeur namelijk een kapitalistische leugen!
Userfoto's mogen niet geplaatst worden zonder toestemming van de [desbetreffende user] Ik flikker het wel op slot, het is toch baggerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stel het niet op prijs, maar geloof niet dat het tegen de policy ingaat.
Ik schijn wat kwaad bloed te hebben gezet vannacht met mijn kritische noten
ow, in dat geval mag die post in lekkere fokkers ook wel verwijderd (of topic dicht)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Userfoto's mogen niet geplaatst worden zonder toestemming van de [desbetreffende user] Ik flikker het wel op slot, het is toch bagger.
Was een grapje hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:44 schreef _Gromit_ het volgende:
Jogy, maakte je een grapje met je zwarte lijst, of is er echt zoiets?
Ik heb al gemaild naar forum@fok.nl, maar tot op heden weinig respons.
Service schmervice, die hippiedagen zijn voorbij, Pool.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:47 schreef Pool het volgende:
De service van fok! is ook niet meer wat het geweest is.
Verzuurde ex-mod.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:47 schreef Pool het volgende:
De service van fok! is ook niet meer wat het geweest is.
Het heeft bloedspoed!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, en even geduld met het mailtje, ze hebben het best druk maar ze komen er zeker op terug, of heeft het bloedspoed?
Even wat irrelevante informatie weggehaaldquote:
Kutmods.quote:
Pfff, goed dat je weg bent uit de crew, dat halzachte piemelgedoe van je is ook niksquote:Op zondag 21 mei 2006 15:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Kutmods.![]()
Binnenkort zwengel ik de FB-discussie weer aan, omdat jullie onrechtmatig met persoonsgegevens omgaan in de notes. En auteursrecht van userfoto's aantasten. En willekeurig reeksen sluiten. En.....en......wrrrraaaahhhhh![]()
Gebruik eens een PI, ransbal!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, goed dat je weg bent uit de crew, dat halzachte piemelgedoe van je is ook niks.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Halzacht?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, goed dat je weg bent uit de crew, dat halzachte piemelgedoe van je is ook niks.
Dat is een Halal piemel, 100% puur ritueel geslachte piemels op brood. Of een typfout.quote:
Typfout?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een Halal piemel, 100% puur ritueel geslachte piemels op brood. Of een typfout.
Ow, ik dacht het gedempte geluid van zo'n mooie akoestische gang. Jammer.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een Halal piemel, 100% puur ritueel geslachte piemels op brood. Of een typfout.
Okay.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:00 schreef jogy het volgende:
Ik heb eventuele vragen over bepaalde dingen die hier gesteld zijn maar op onverklaarbare wijze zijn verdwenen achter de schermen gedeponeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 21-05-2006 16:07:03 ]Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
Ik zal nog eens stemmen opquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zal nog eens stemmen opAndijvie Andeivie
.
Yo, ik weet dat ik soms rare dingen type maar dat is toch echt fout wat je daar neer zet.quote:
Kut, je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Yo, ik weet dat ik soms rare dingen type maar dat is toch echt fout wat je daar neer zet.
Kan je niet even 5 barbeques aan zetten in je WC en jezelf insluiten ofzo?quote:
Ja, maar als je dat niet wilt dan moet je het zeggen en ben je zo weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:10 schreef _Gromit_ het volgende:
Jogy, waarom edit je die posts van me?
Bescherm je me daarmee tegen mezelf, of..?
Nééé nee!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat niet wilt dan moet je het zeggen en ben je zo weg.
Barbecues, jogy. Barbecues...quote:Op zondag 21 mei 2006 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je niet even 5 barbeques aan zetten in je WC en jezelf insluiten ofzo?.
Gek eigenlijk hè Buup... wel BBQ, maar geen 'barbeque'.quote:
Het is niet eerlijk. Verwarring alom en dergelijk gezwets.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:15 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Gek eigenlijk hè Buup... wel BBQ, maar geen 'barbeque'.
Doet me denken aan de discussie die ik ooit had met iemand over de vraag of het werkwoord nu 'barbecuen' of 'barbecueën' is. Uiteindelijk bleek het Groene Boekje voor het eerste te kiezen en de Vandale voor het tweede. Duidelijkheid troef.quote:
Barbecues.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Doet me denken aan de discussie die ik ooit had met iemand over de vraag of het werkwoord nu 'barbecuen' of 'barbecueën' is. Uiteindelijk bleek het Groene Boekje voor het eerste te kiezen en de Vandale voor het tweede. Duidelijkheid troef.![]()
Hoi Pool, ik ga binnenkort verhuizen naar een kamer bij de Piushaven. Kom je dan een keer frietjes bij me eten? Misschien kunnen we dan ook even barbekjoewen.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Doet me denken aan de discussie die ik ooit had met iemand over de vraag of het werkwoord nu 'barbecuen' of 'barbecueën' is. Uiteindelijk bleek het Groene Boekje voor het eerste te kiezen en de Vandale voor het tweede. Duidelijkheid troef.![]()
Ik schrijf gewoon ' ik ga dingen doen op de barbecue' Al kan ik me voorstellen dat sommige mensen rare dingen gaan denken als ze dat lezen.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Pool het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon ' ik ga dingen doen op de barbecue' Al kan ik me voorstellen dat sommige mensen rare dingen gaan denken als ze dat lezen.
Tof. Gezellig op straat met witte tuinstoelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:22 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Hoi Pool, ik ga binnenkort verhuizen naar een kamer bij de Piushaven. Kom je dan een keer frietjes bij me eten? Misschien kunnen we dan ook even barbekjoewen.
Neh, hij komt wel weer terug, het is geen permban ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef Skv het volgende:
Moeder,
Open!!!!11
Ik houd BrauN uit den vergeteldtheijdt!
Oh, ik dacht die website van voor tot achter te kennen maar dat die tekst er op stond wist ik niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.sjefhoelenpapers.com/single_songtekst.html
Ik ben zojuist fan geworden.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die website van voor tot achter te kennen maar dat die tekst er op stond wist ik niet.
Naja, ken 'm toch uit m'n bolleke.![]()
Probeer die andere hit ("Vrienden blijven") ook eens! Geniaal muzikaal werk!quote:
Van dat laatste plaatje vond ik persoonlijk de pedo-insinuaties smakeloos. Die koe was humor.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef remlof het volgende:
[Paint] Mol je Mod
Ik dacht dat jullie er wel om konden lachen... Maar nikky denkt kennelijk dat Dribbel_ echt een koe in een boom gaat takelen ofzo?
Ja maar komop dat neem je toch niet serieus. Maarja dat was dan misschien een beetje té maar tochquote:Op maandag 22 mei 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Van dat laatste plaatje vond ik persoonlijk de pedo-insinuaties smakeloos. Die koe was humor.
hey pssst, welk subforum is dit ook al weer NJ?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Van dat laatste plaatje vond ik persoonlijk de pedo-insinuaties smakeloos. Die koe was humor.
Ik heb geen probleem met zwarte humor, in tegendeel, maar pedofilie (hoe grappig bedoeld ook) is waar ik de lijn trek.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
hey pssst, welk subforum is dit ook al weer NJ?
Ja ik was écht van plan een leeg zwembad te gaan huren om het vervolgens eerst vol te schijten en dan brechtje omkopen voor een breezer om haar dan yvonnen van de duikplank af te schoppen, om vervolgens een levensgrote bloemkool op haar hoofd te gooien omdat ze niet zinkt, Échtquote:Op maandag 22 mei 2006 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met zwarte humor, in tegendeel, maar pedofilie (hoe grappig bedoeld ook) is waar ik de lijn trek.
Overigens is dat topic dicht, omdat het een als doodsverwensingentopic gezien werd.
Zie je wel? Gewoon terecht op slot dus!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik was écht van plan een leeg zwembad te gaan huren om het vervolgens eerst vol te schijten en dan brechtje omkopen voor een breezer om haar dan yvonnen van de duikplank af te schoppen, om vervolgens een levensgrote bloemkool op haar hoofd te gooien omdat ze niet zinkt, Écht
een getekend poppetje met het hoofd van danny dat een nog kleiner poppetje oppakt is pedofile?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met zwarte humor, in tegendeel, maar pedofilie (hoe grappig bedoeld ook) is waar ik de lijn trek.
Overigens is dat topic dicht, omdat het een als doodsverwensingentopic gezien werd.
Nee. Maar de tekst "Hey, een klein kind. Geil", wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
een getekend poppetje met het hoofd van danny dat een nog kleiner poppetje oppakt is pedofile?
Doodsverwensingen zijn in principe overal fout, nu vond ik het een hilarisch topic maar volgens de letter van de policy mag het niet, jammer maar het is niet anders.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
een getekend poppetje met het hoofd van danny dat een nog kleiner poppetje oppakt is pedofile?
en sinds wanneer worden doodsverwensingen in ONZ serieus genomen??
Mja okee maar kom nou op dat kind had het formaat van 2 rijstkorrelsquote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee. Maar de tekst "Hey, een klein kind. Geil", wel.
"pedofilie mag niet" staat dat erinquote:Op maandag 22 mei 2006 00:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn in principe overal fout, nu vond ik het een hilarisch topic maar volgens de letter van de policy mag het niet, jammer maar het is niet anders.
Klopt. Dat veranderd echter niks aan de situatie.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar als je nou even eerlijk bent, je vindt het topic okee, zou je het na die strip van Danny uit jezelf op slot hebben gezet dus niet zonder opdracht van yvonne, nikky of noem maar op.
Waarschijnlijk niet.
Ow ok, maar in de ogen van de ONZ mods kon het wel begrijp ik... Lof daarvoorquote:Op maandag 22 mei 2006 00:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn in principe overal fout, nu vond ik het een hilarisch topic maar volgens de letter van de policy mag het niet, jammer maar het is niet anders.
zo hoort het als ONZ mod!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:38 schreef jogy het volgende:
Het topic gaat dus gewoon niet meer open, zo simpel is het.
En nu ga ik mijn toetsenbord onder de kraan stoppen van er is ooit bier overheen geflikkerd en er blijven toetsen plakken.
Ja is goed, ik heb ook niet gezegt dat het topic weer open moet ik leg me gewoon neer bij jullie besluit daar gaat toch sowieso niks aan veranderen, maar een beetje uitleg kan geen kwaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. Dat veranderd echter niks aan de situatie.
Het ging niet om het formaat of de duidelijkheid van het plaatje. Het ging om de gemaakte insinuaties en die lieten niets te raden over. Dat vond ik wansmaak. Overigens geen sluitreden.quote:
Recycletopics zijn ok.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:04 schreef c0nd0r het volgende:
Goedemorgen op zaterdag de 22ste
Joehoe!
Slotjes voer!
je wil hem echt tot 2009 laten staan?quote:
Alle slowchat verwijderd zonder naar de tekst te kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef c0nd0r het volgende:
Ontmoetingen in het OV
Behalve topic verbaggert (sorry) fysieke bedreigingen? Oei, oei
Stoere jongen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef jogy het volgende:
Owja, yvonne, ik heb die van jou weggegooid. Doebel enzo.
Euhm, twas iets van bruine bonen ofzo.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:09 schreef renz0r het volgende:
Damn, dan heb je echt veel gekotst! Wat zat in je kots?
toen ik dat zag werd ik heel even nerveus.quote:ONZIN TopTipTopic! 2 3 4 » jogy 184 43590 22-05-2006 17:17 - Dagonet
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef NJ het volgende:
Dago, ik moet heel eerlijk zeggen...
[..]
toen ik dat zag werd ik heel even nerveus..
Whuh? Was het echt? Ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Jay-Z het volgende:
die Cutesandiegogirl toch
Wat doet Skaai. Laat haar lekker fototjes kijken, maar niet bemoeien met ONZ.
Kuttopic -> slotje -> modje heeft taak volbrachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Jay-Z het volgende:
Boehoequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Jay-Z het volgende:
Hoi, de foto's uit haar fotoboek die zijn gepost heb ik gewoon laten staan hoor, conform de policy weetjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ehm, zij zet die foto's zelf op FOK! dus dan worden ze helemaal niet misbruikt. Conform de policy, en dan nog, waarom gooi je er een slotje op dan. Hou jij het nou maar bij "slowchat" verwijderen in US, want van andere dingen heb je blijkbaar geen kaas gegeten.
Te laat gequote, maar goed: lees de reactie van CSDG nog even goed. Dan snap je het misschienquote:
Ja, okay. Maar vanwaar het slotje dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, de foto's uit haar fotoboek die zijn gepost heb ik gewoon laten staan hoor, conform de policy weetje
De foto waarin ze in een bevallig lingeriesetje op bed zat en die dus nooit door haarzelf op Fok zijn gepost, privé zijn en dus door een sluw ex-vriendje op een sexsite zijn gezet, heb ik wél weggehaald.
En je zou het niet zeggen, maar ik hou niet zo van kaas eten.
Done.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Wii het volgende:
De GPD [Deel CDXIX] Kuttitel!
Jogy, wil je de telling ff aanpassen?
dus CDXIX ipv wat er nu staat?
Opzouten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn kuttopic is op slot ? wtf ?
Ik ben niet volkomen debiel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Doe wat je niet laten kan. Dan doen wij dat ook met alle eventuele consequenties van dien.
Could have fooled me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben niet volkomen debiel natuurlijk![]()
Ja ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:33 schreef NJ het volgende:
Echt hilarisch, Ghostbuster.
Ja he, gaat zo weer weg hoor, een paar users hadden last van stuipjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef Gloeidoos het volgende:
"Waarom is mijn topic gesloten?"
Informatieve sticky.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Fijn... Bedankt...
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Prachtige topic, ik denk dat ik vanaf nu maar elke vrouw ik ook maar aankijk meerdere malen met een hooivork door de buik ga steken.
Voor de zekerheid.
Jij kent Karboenkeltje nog niet?quote:
Heb je enig idee wat een teringzooi dát geeft?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Fijn... Bedankt...
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Prachtige topic, ik denk dat ik vanaf nu maar elke vrouw ik ook maar aankijk meerdere malen met een hooivork door de buik ga steken.
Voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |