Nee, hij mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar jij had hem dus toegevoegd?
Ik moest lachen om die zinquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die zin vond ik dus op goegel toen ik zijn emailadres in tikte![]()
Bleef best ff stil
Stelt het wat voor dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Het duurde best lang voordat ik doorhad wat zijn e-mailadres voor moet stellen
KLaaRKoMeNquote:
Je postte zonder dequote:
!
omgquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Het duurde best lang voordat ik doorhad wat zijn e-mailadres voor moet stellen
Jammer anders had ik je ook toegevoegdquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik had hem alleen geaccepteerd.
Jazeker!quote:
volkomen ongepast zijn, of in dit geval een andere PI veel meer op zijn plaats, dan kan het wel eens voorkomen dat er een enkele uitzondering plaatsvindt.
Nee, ik zal ook even een videogesprek starten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:57 schreef PICHT het volgende:
Hee biancavia, heb je zn pik al dik gemaakt?
Wat een mietje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef Biancavia het volgende:
Je hebt John wil cammen uitgenodigd om een videogesprek te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging annuleren (Alt+Q).
John wil cammen heeft je uitnodiging om een videogesprek te starten, afgewezen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik zal ook even een videogesprek starten.
Eerlijk is hij wel, dat moet je hem nageven!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Hij vroeg: "Hoe kom je aan mijn adres" en ik zei: "van mijn vriendin Bianca, ken je haar?"
en hij antwoordde: "Ja daar heb ik net mee gechat".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |