Nee, hij mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar jij had hem dus toegevoegd?
Ik moest lachen om die zinquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die zin vond ik dus op goegel toen ik zijn emailadres in tikte![]()
Bleef best ff stil
Stelt het wat voor dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Het duurde best lang voordat ik doorhad wat zijn e-mailadres voor moet stellen
KLaaRKoMeNquote:
Je postte zonder dequote:
omgquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Het duurde best lang voordat ik doorhad wat zijn e-mailadres voor moet stellen
Jammer anders had ik je ook toegevoegdquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik had hem alleen geaccepteerd.
Jazeker!quote:
Nee, ik zal ook even een videogesprek starten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:57 schreef PICHT het volgende:
Hee biancavia, heb je zn pik al dik gemaakt?
Wat een mietje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef Biancavia het volgende:
Je hebt John wil cammen uitgenodigd om een videogesprek te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging annuleren (Alt+Q).
John wil cammen heeft je uitnodiging om een videogesprek te starten, afgewezen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik zal ook even een videogesprek starten.
Eerlijk is hij wel, dat moet je hem nageven!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Hij vroeg: "Hoe kom je aan mijn adres" en ik zei: "van mijn vriendin Bianca, ken je haar?"
en hij antwoordde: "Ja daar heb ik net mee gechat".![]()
hij moet je niet meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef Biancavia het volgende:
Je hebt John wil cammen uitgenodigd om een videogesprek te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging annuleren (Alt+Q).
John wil cammen heeft je uitnodiging om een videogesprek te starten, afgewezen.
Even vragen.quote:
Oh, vandaar dat hij vroeg of ik met een vriendengroepje thuis zat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Hij vroeg: "Hoe kom je aan mijn adres" en ik zei: "van mijn vriendin Bianca, ken je haar?"
en hij antwoordde: "Ja daar heb ik net mee gechat".![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat hij vroeg of ik met een vriendengroepje thuis zat.
Het was alleen maar een lelijk gekreukeld overhemd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef PICHT het volgende:
Waar blijven de pics? Ik wil die kerel niet toevoegen.
Hij is zeker bang dat je er met hem vandoor gaat, logisch ook, iemand die zegt dat je zn pik dik moet maken is dan ook daadwerkelijk erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was alleen maar een lelijk gekreukeld overhemd.
En ik moest hem blokkeren van Conflict.
Hij had geloof ik geen wit paard bij zich.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hij is zeker bang dat je er met hem vandoor gaat, logisch ook, iemand die zegt dat je zn pik dik moet maken is dan ook daadwerkelijk erg aantrekkelijk.
En wat dat overhemd betreft, don't judge a book by it's cover! Wie weet is het een prins.
Uiteraard, Johan-Friso zit lekker te beren voor de webcamquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hij is zeker bang dat je er met hem vandoor gaat, logisch ook, iemand die zegt dat je zn pik dik moet maken is dan ook daadwerkelijk erg aantrekkelijk.
En wat dat overhemd betreft, don't judge a book by it's cover! Wie weet is het een prins.
Die stond misschien wel in de gang!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij had geloof ik geen wit paard bij zich.
Dat is meestal wel een weggever.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef Biancavia het volgende:
Hij had geloof ik geen wit paard bij zich.
Als je geen gezicht ziet en alleen een oversized overhemd dan weet je het natuurlijk nooit wie er zitquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Uiteraard, Johan-Friso zit lekker te beren voor de webcam![]()
ook die hebben dark secrets.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Uiteraard, Johan-Friso zit lekker te beren voor de webcam![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Feliciteer hem eens met Maxima, Pussy!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef PICHT het volgende:
Het ziet er wel Wim-lexerig uit trouwens.
Ja hodfr, ik ga hem toch zeker niet toevoegen, de gedachte al dat zijn pik dik wordt van mij gaat me te ver.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Feliciteer hem eens met Maxima, Pussy!
Hij is offquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Feliciteer hem eens met Maxima, Pussy!
moet je ook alleen een kreukelhemd laten zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is off.
En hij wil niet meer praten als ik mijn cam niet aanzet.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
moet je ook alleen een kreukelhemd laten zien![]()
Was ook niet voor jou bedoeld.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:15 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja hodfr, ik ga hem toch zeker niet toevoegen, de gedachte al dat zijn pik dik wordt van mij gaat me te ver.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Even vragen.
DVH zegt:
hoeveel ballen heb je?
John wil cammen zegt:
23
John wil cammen zegt:
en jij?
DVH zegt:
VIJF!!!!11!!1!!
Als ik een cammetje had zou ik hem toevoegen. Mss kon het wel eens spannend worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is off. Maar hij zei dat hij vanavond laat weer on-line is, dus wie weet.
`quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is off. Maar hij zei dat hij vanavond laat weer on-line is, dus wie weet.
Nee hij is niet on-line. Hij zei dat hij rond deze tijd visite zou krijgen en pas later op de avond weer on-line isquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef Biancavia het volgende:
Is hij alweer online?
Of heeft hij mij geblokt.
Ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben nog meer mensen hem toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |