Stoere jongen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef jogy het volgende:
Owja, yvonne, ik heb die van jou weggegooid. Doebel enzo.
Euhm, twas iets van bruine bonen ofzo.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:09 schreef renz0r het volgende:
Damn, dan heb je echt veel gekotst! Wat zat in je kots?
toen ik dat zag werd ik heel even nerveus.quote:ONZIN TopTipTopic! 2 3 4 » jogy 184 43590 22-05-2006 17:17 - Dagonet
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef NJ het volgende:
Dago, ik moet heel eerlijk zeggen...
[..]
toen ik dat zag werd ik heel even nerveus..
Whuh? Was het echt? Ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Jay-Z het volgende:
die Cutesandiegogirl toch
Wat doet Skaai. Laat haar lekker fototjes kijken, maar niet bemoeien met ONZ.
Kuttopic -> slotje -> modje heeft taak volbrachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Jay-Z het volgende:
Boehoequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:17 schreef Jay-Z het volgende:
Hoi, de foto's uit haar fotoboek die zijn gepost heb ik gewoon laten staan hoor, conform de policy weetjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ehm, zij zet die foto's zelf op FOK! dus dan worden ze helemaal niet misbruikt. Conform de policy, en dan nog, waarom gooi je er een slotje op dan. Hou jij het nou maar bij "slowchat" verwijderen in US, want van andere dingen heb je blijkbaar geen kaas gegeten.
Te laat gequote, maar goed: lees de reactie van CSDG nog even goed. Dan snap je het misschienquote:
Ja, okay. Maar vanwaar het slotje dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, de foto's uit haar fotoboek die zijn gepost heb ik gewoon laten staan hoor, conform de policy weetje
De foto waarin ze in een bevallig lingeriesetje op bed zat en die dus nooit door haarzelf op Fok zijn gepost, privé zijn en dus door een sluw ex-vriendje op een sexsite zijn gezet, heb ik wél weggehaald.
En je zou het niet zeggen, maar ik hou niet zo van kaas eten.
Done.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Wii het volgende:
De GPD [Deel CDXIX] Kuttitel!
Jogy, wil je de telling ff aanpassen?
dus CDXIX ipv wat er nu staat?
Opzouten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn kuttopic is op slot ? wtf ?
Ik ben niet volkomen debiel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Doe wat je niet laten kan. Dan doen wij dat ook met alle eventuele consequenties van dien.
Could have fooled me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben niet volkomen debiel natuurlijk![]()
Ja ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:33 schreef NJ het volgende:
Echt hilarisch, Ghostbuster.
Ja he, gaat zo weer weg hoor, een paar users hadden last van stuipjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef Gloeidoos het volgende:
"Waarom is mijn topic gesloten?"
Informatieve sticky.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
Fijn... Bedankt...
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Prachtige topic, ik denk dat ik vanaf nu maar elke vrouw ik ook maar aankijk meerdere malen met een hooivork door de buik ga steken.
Voor de zekerheid.
Jij kent Karboenkeltje nog niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |