Op de meet had ik geen kater!...tochquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:49 schreef wonderer het volgende:
NanKing!
Leuk!
En Davidov, ja, sorry, het blijft je eerste indruk
quote:
boeiend hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Nergens over. Waxxer is naar bed en Davidov heeft geen kater.
Hoe is het met jou dan?
Echt ontzettend boeiend mien jongquote:
Dat was ook niet mijn eerste indruk van jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Op de meet had ik geen kater!...toch?
Ah ja...de donderdagavondenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn eerste indruk van jouDat waren je eerste posts. En de donderdagavonddrinker is blijven hangen.
Niet alles, maar wel veel. Ik lees een of ander maf K3 verhaal van een vriend van me en chat hier en daar wat met mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt ontzettend boeiend mien jong.
Maar hier is het goed hoor en bij Verwonderaar?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alles, maar wel veel. Ik lees een of ander maf K3 verhaal van een vriend van me en chat hier en daar wat met mensen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
je voor de niet alles
.
Een maf K3 verhaal wat moet ik me daar bij voorstellen?
En dat pagina's zo doorquote:"Ah", zei Vijzen Lijze de Grijze Wijze, "Ik begrijp het wel, alleen snappen doe ik het nog niet!" Vijzen schudde zijn oude hoofd, draaide zich om en liep weg.
"Vrouwen", zei hij mompelend, "Ze worden steeds zelfstandiger, straks willen ze ook nog eens gelijk behandeld worden!!"
Ondertussen zaten onze meiden met hun handen in het haar.
"Lijkt het zo wel?", vroeg Kathalenia, of zal ik het toch maar los laten hangen?"
"Ik maak twee vlechten", zei Karamella, "Dan komt mijn haar niet zo in de war!"
"Jullie doen maar", zei Kristella, die haar haar tot een paardestaart gebonden had.
Obsessie niet. Maar hij is wel fan. Al zou je het niet meteen van hem denken (prototype metalhead)quote:
Ik was laatsts bij een vriendin en 's middags krijg je altijd dat K3 gebeuren op ned 3, ze ging echt serieus zitten kijken ik lach in 3 scheurenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Obsessie niet. Maar hij is wel fan. Al zou je het niet meteen van hem denken (prototype metalhead)Maar dat is juist leuk, mensen moeten niet op het uiterlijk afgaan.
Ik vind het wel stoer. Ik heb hem ontmoet bij de premiere van een musical en intussen zijn we samen een paar keer naar een musical geweest. Je kan echt met hem lachen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was laatsts bij een vriendin en 's middags krijg je altijd dat K3 gebeuren op ned 3, ze ging echt serieus zitten kijken ik lach in 3 scheuren.
Zij is ook prototype metaalhoofd met een heel hoofd volgepierced en 25.
Welke musicalsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer. Ik heb hem ontmoet bij de premiere van een musical en intussen zijn we samen een paar keer naar een musical geweest. Je kan echt met hem lachen.
Zo vind je nog eens vrienden
Sweet Charity, Turks fruit en Jesus Christ Superstar. Erg gezellig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Welke musicals. Ik ben tijdje terug naar de Lion King geweest (zoals de rest van NL ongeveer
).
Hoe is Turks Fruit? Ik vond het boek geweldig maar ik vond de film echt niks (jaja cultuurbarbaar ik).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sweet Charity, Turks fruit en Jesus Christ Superstar. Erg gezellig.
Ik ben denk ik de enige musicalfan die TLK NIET gezien heeft
Je bent te laat, gister was de laatste voorstelling, maar hij komt op DVD uit, dus je kan hem alsnog zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe is Turks Fruit? Ik vond het boek geweldig maar ik vond de film echt niks (jaja cultuurbarbaar ik).
Nee, dank je. Dat is nou een musical die me ECHT niet trekt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:23 schreef NanKing het volgende:
Oh en ga eens heel snel naar TLK, stoute foei jij zeg.
Dat is precies wat mij onzettend tegen stond aan de film. Het boek liet toch iets meer aan mijn fantasie overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent te laat, gister was de laatste voorstelling, maar hij komt op DVD uit, dus je kan hem alsnog zien.
Ik was niet zo gecharmeerd van het platte en de seks, eigenlijk. Ik vond de personages dom en voelde me er niet zo erg bij betrokken.
Maar goed, naakte vrouwen op het toneel zal jou niet tegenstaan, denk ikLuske (Kamerlings understudy) hield zijn boxer aan.
Ah hij is nog veul beter als je denkt hoor. Ik heb er bij zitten jankenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Dat is nou een musical die me ECHT niet trekt.
Boek gelezen noch film gezien. Ging er dus blanco in. De liedjes waren wel mooi, maar ik vond zowel Olga als Rick superirritant, egoistisch, niet aardig. Zelfde geldt voor moeder en vader. Tja, en dan wordt het moeilijk inleven. Boeide me verder ook niet dat ze doodging enzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is precies wat mij onzettend tegen stond aan de film. Het boek liet toch iets meer aan mijn fantasie over.
Naakte vrouwen heb ik idd niets op tegen, maar platte seks hoeft mij niet en al helemaal niet in een tobeelstuk/musical
Ik spendeer mijn geld dan liever aan nog een keertje Beauty and the Beastquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah hij is nog veul beter als je denkt hoor. Ik heb er bij zitten janken.
Whahaha. Het enige hoogtepunt aan de musical lijkt mij vader die op zijn stoeltje 'tieten kont, tieten kont' zingt. Deed hij dat niet dan was het absoluut een waardeloze musical.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boek gelezen noch film gezien. Ging er dus blanco in. De liedjes waren wel mooi, maar ik vond zowel Olga als Rick superirritant, egoistisch, niet aardig. Zelfde geldt voor moeder en vader. Tja, en dan wordt het moeilijk inleven. Boeide me verder ook niet dat ze doodging enzo.
Hij heeft er zelfs een heel nummer over. Het enige nummer waar geapplaudisseerd wordt, ook nogquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whahaha. Het enige hoogtepunt aan de musical lijkt mij vader die op zijn stoeltje 'tieten kont, tieten kont' zingt. Deed hij dat niet dan was het absoluut een waardeloze musical.
Überhaupt eigenlijk een musical van turks fruit vind ik beschamend.
Nou dat is dan wel weer een pluspuntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs een heel nummer over. Het enige nummer waar geapplaudisseerd wordt, ook nog
Ik vond het meer een dieptepunt, maar ach, smaken verschillenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou dat is dan wel weer een pluspunt.
Ik ga eigenlijk nooit naar theater ofzo ben wel laatst naar zoetgevooisd geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het meer een dieptepunt, maar ach, smaken verschillen
Maar heb je behalve Lion King nog iets anders gezien ook?
Ken ik niet. Klinkt als iets met veel zingen. Theater is machtig hoor, vaker gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar theater ofzo ben wel laatst naar zoetgevooisd geweest![]()
![]()
![]()
Caberet www.sarakroos.nlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet. Klinkt als iets met veel zingen. Theater is machtig hoor, vaker gaan
Heb je CJP (Of ben je daar te oud voor?). Scheelt je op de dag zelf (last minute) behoorlijk wat geld. Joop van den Ende voorstelling over het algemeen 50% korting. Dan kun je nog eens gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Caberet www.sarakroos.nl. Ik wil idd ook vaker gaan maar het of dat ik het te duur vind of dat ik kaartjes vergeet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je CJP (Of ben je daar te oud voor?). Scheelt je op de dag zelf (last minute) behoorlijk wat geld. Joop van den Ende voorstelling over het algemeen 50% korting. Dan kun je nog eens gaan
Verder, ja... volgens mij kost een gemiddeld theaterkaartje niet meer dan een avondje de kroeg in...
Ik ken het probleem. Ook thuiskomen is vaak lastig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:57 schreef NanKing het volgende:
En idd de kaartjes zijn meestal niet het enige probleem ik moet ook nog eens treinen en ik heb geen ov.
Luxor, zuidplein theater, RO, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ook thuiskomen is vaak lastig.
Woon je niet ergens in de buurt van een goed theater?
Nieuw versch vleesch in het topic?!quote:
Nein je hebt niets gemist, ik ben nieuw vleeschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nieuw versch vleesch in het topic?!.
Of heb ik weer eens wat topics gemist?.
Hoedanook.. dag mevrouw.
Dan hoef je helemaal niet met de trein! Luxor heeft echt een geweldige programmering!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Luxor, zuidplein theater, RO, etc.
Rotterdam![]()
Vertelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan hoef je helemaal niet met de trein! Luxor heeft echt een geweldige programmering!
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nein je hebt niets gemist, ik ben nieuw vleesch.
Dag meneer.
Dank je, thank you, merci, grazie en meer van zulksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks..
En nu ben ik de nieuwe Grey's Anatomy kijken.
Beauty and the Beast komt er weer terug, deze en volgende week is in de Ahoy Musicals in Ahoy en volgende week maandag De musical Awards Gala (5 euro per kaartje). Purper is ook grappig. En volgend seizoen Cats, Chess, My fair lady...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vertel. Wat zou ik moeten zien volgens jou
.
*neuriet*quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In dat geval welkom, welcome, willkommen, bienvenue, benvenuto en meer van zulks..
En nu ben ik de nieuwe Grey's Anatomy kijken.
Trusten. Veel plezier met lezen dat ga ik zo ook maar eens doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:42 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik ga The Liar uitlezen. Truste iedereen.
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.quote:
Oh dit was geen onderdeel van jullie script ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.
zo daar heb je Keizerpinguin weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:12 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo,![]()
allemaal ff een kleine groet!!![]()
en natuurlijk ff melden dat alles goed met me gaat en met mijn vriendje ook!!![]()
En ff polsen wie er allemaal naar de danssalon reunion party gaan natuurlijk!
xxx moi
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 16 mei was... geen 5 december.
Nee arbeiders. Veeeeel arbeiders. Met hamers en borenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een achtergebleven zwarte Piet bij de schoorsteen ?
En die arbeiders hebben dus bruut je ochtendrust verstoord ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:22 schreef davidov het volgende:
[..]
[..]
Nee arbeiders. Veeeeel arbeiders. Met hamers en boren
Ik dacht ik schrijf het even in fonetisch Rotterdamsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Sunjammer het volgende:
Ik hoop dat het alimentatie is... anders zal hij weinig krijgen.
Wist ik wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht ik schrijf het even in fonetisch Rotterdams.
voor de rest was het gewoon een gruwelijke spelfout
Geilquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:45 schreef davidov het volgende:
Stick a fork in me… I’m done
Check laatste reactiesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Is Fok weer sloom of ben ik het deze keer?
Wanneer is die?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:12 schreef keizerpinguin het volgende:
En ff polsen wie er allemaal naar de danssalon reunion party gaan natuurlijk!
volgende week woensdag 24 mei 2006quote:
O, maar da's niet de zondag-reunion toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende week woensdag 24 mei 2006
de dag voor hemelvaart
Woensdag 24 mei a.s. zal de Eindhovens club DansSalon voor een keer terug keren naar de glorie dagen van midden jaren ’90. Tijdens de spectaculaire DansSalon reunion party zullen oude tijden herleven. Met niets minder als al het goede van toen, zoals de beste DansSalon acts, de dj’s Marco V & Benjamin, het decor en vooral niet te vergeten jullie de bezoekers, zal er nog een keer samen worden gekomen om die unieke sfeer te proeven die alleen in het kleinste pretpark van Nederland te vinden was. De DansSalon reunion, de DansSalon op zijn best!
bron: www.danssalon.nl
Ga je het laten DMilimeteren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Laatste dag met lang(er) haar
[afbeelding]Bye hair, bye!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga je het laten DMilimeteren?
quote:MADRID (ANP) - Maria Sjarapova heeft donderdag zeven mannelijke modellen geselecteerd, die in november bij het tennistoernooi van Madrid mogen dienen als ballenjongens. De Russische tennisster vormde de jury met voormalig topper Arantxa Sanchez-Vicario en actrice Natalia Verbeke.
De kandidaten, gekleed in shorts en strakke witte shirts, werden beoordeeld op uiterlijk maar ook op tenniskennis. Zo werd hun gevraagd wat een tiebreak was en wie Wimbledon won in 2004. Dat was Sjarapova. Ze stuurde de jongen die het antwoord schuldig bleef meteen weg.
Goh, wordt het toch nog leuk, dat tennis.quote:
moeilijk lijstje hoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:Een nieuw lijstje van G_E
Wat was van de dingen die je hebt meegemaakt:
1) Het leukste?
2) Het gayste?
3) Het meest ondeugend?
4) Het meest vermoeiend?
5) Het meest opvallend?
Auw.quote:Boze tandarts slaat man met hamer op gebit
TEL AVIV (ANP) - Een inwoner van Tel Aviv heeft een bezoekje aan een tandarts moeten bekopen met forse schade aan zijn gebit. Tijdens een ruzie sloeg de tandarts hem met een hamer op de tanden.
De man was naar de tandartspraktijk gegaan om de uitslag van een onderzoek van het gebit van de zoon van zijn vriendin op te halen, maar de tandarts wilde hem die niet geven. Daarop raakten de twee slaags. De politie arresteerde de 49-jarige tandarts.
Prachtigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moeilijk lijstje hoor...
1) waarschijnlijk toch, maar misschien ook dat dit nog helder in het geheugen ligt, het winnen van de verkiezingen 7 maart j.l.
2) de repetitieperiode en de optredens rondom Torch song Trilogy
3) dat is waarschijnlijk mijn IT periode vervuld van excesief drugsgebruik, darkrooms en orgie's![]()
4) Het maken van mijn eigen symfonische rockmusical, die ik schreef produceerde en regisseerde, na de laatste uitvoering viel ik doodop op bed waarop mijn toemalige partner me vertelde dat hij de relatie beeindigde voor een van de acteurs, ik was te moe om daar op dat moment op te reageren
5) waarschijnlijk mijn deelname aan 2 uitzendingen van Catharine, maar ik denk dat ik als Nederlandborddrager bij de opening van de Gay Games ook hoog scoort (dit was zelfs in India op TV te zien?
Ik zou als prof tenisser expres ballen in het net gaan slaan, gewoon om die ballenjongens in beweging te zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh, wordt het toch nog leuk, dat tennis.
50-LOVE
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
1) Het leukste?
Op de rug van een jongen over de Weteringschans gedragen worden.
Vertel het verhaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
1) Het leukste? Een verhaal van mijn G_L..
2) Het gayste? In de trein veel te uitgebreid bekeken worden door de helft van een homo stel in het bankje naast me..
3) Het meest ondeugend? Dat moet nog komen, denk ik..
4) Het meest vermoeiend? Om vijf uur opstaan..
5) Het meest opvallend? Een sollicitatiegesprek..
Daar horen natuurlijk foto's bij.quote:
Die Alex Colombia kan er mee door.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar horen natuurlijk foto's bij..
[afbeelding]
Hij heeft wel wat weg van de Desperate tuinmanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die Alex Colombia kan er mee door..
. Maar de rest.
.
Ook daar kijkt ie kei leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, wacht. Die Alexnogwat is dezelfde als de helemaal rechtse op de tweede foto. En daar kijkt-ie stom.
.
Ze zijn over het algemeen een beetje mwah.quote:
Maar ze zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit, en ze zijn vettig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen een beetje mwah.
Maar ik heb lelijkere ballenjongens gezien..
Vettig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ze zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit, en ze zijn vettig.
Ik weet dat ik een aantal topic gemist heb, maar sinds wanneer ben jij zo van de blonde jochies?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Er zit niet eens een blond jochie tussen die ballenjongens..
Sinds altijd al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een aantal topic gemist heb, maar sinds wanneer ben jij zo van de blonde jochies?.
Ik zie geen ballen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar horen natuurlijk foto's bij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind ze niet vettig.quote:
Ze glanzen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik vind ze niet vettig..
Hmmz. Dacht dat jij juist zo van de tall, dark en stoffige jongens was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sinds altijd al.. Hoezo?
Maar niet alleen blond hoor. Bruin haar & ogen zijn ook schattig..
Glanzend haar? Dan betekent meestal dat ze gewassen zijn.quote:
Die moet je ook grabbelen.quote:
Leuk, blauwe ballenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die moet je ook grabbelen.
Soort van Lingo zeg maar..
oooooh jammer zegt Francois dan, een rode balquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die moet je ook grabbelen.
Soort van Lingo zeg maar..
Je hebt vies glanzend en schoon glanzend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Dacht dat jij juist zo van de tall, dark en stoffige jongens was..
quote:
Blauw, rood..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
oooooh jammer zegt Francois dan, een rode bal![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt vies glanzend en schoon glanzend.
En het verschil wil TRS je ook nog best wel aan de hand van foto's laten zienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Je leert hier toch elke dag weer iets nieuws.
Rukpukje heeft foto's?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En het verschil wil TRS je ook nog best wel aan de hand van foto's laten zien![]()
Dat is ze geraden ook!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ausiello: Straight from the horse's mouth, Rob Thomas just e-mailed me to confirm that Veronica Mars has been renewed for a third season. The show got a 22-episode order that, depending on ratings, can be reduced to 13.
Idril! nu met langer haar!quote:
Ja tuurlijk heb ik het gezien!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef anne_Chris het volgende:
je hebt het gezien![]()
ik laat het al 2 jaar groeien
ben jij dat echt op die foto's? ik dacht dat jij het best bewaarde geheim van FOK! was
Die was gister op RTL 4... ik heb op een ander forum nog een leuke post gemaakt over hoe walgelijk die Christen was...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef petre86 het volgende:
RTL7 net. jouw vrouw mijn vrouw
USA.. conservatieve bijbelvrouw ruilt met pot..
Waarom kan het je schelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
"Commissaris rex, Der Clown, Tatort... allemaal mietjes. Cobra 11, voor echte mannen"
Ik vind dat soort uitingen nogal triest eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!
Zoooo, heb JIJ al een terrasje gepikt met Uggs aan??![]()
Hoe gaat het met jou?
Goeie vraag eigenlijk.quote:
Ah joh, lekker vast dichtknopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Het is geen weer voor Uggs.
Ook niet echt voor terrasjes trouwens.
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen en niet zo piepen over alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk.
Omdat ik een hekel heb aan rolmodellen en stigmatiseren op basis van geslacht, denk ik.
Uit welke gedachtenspinsel is deze uitspraak geboren?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, als je gaat afstuderen, nodig je dan het hele topic uit voor je diploma uitreiking?.
Oeh! Nemen we spandoeken en sjaaltjes en toeters mee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, als je gaat afstuderen, nodig je dan het hele topic uit voor je diploma uitreiking?.
Zooo, Peter Pan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen en niet zo piepen over alles.
Daar ben je dán veeeeeeeeeeellll te oud voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Nemen we spandoeken en sjaaltjes en toeters mee!.
Ik ben niet leuk genoeg he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Pardon, ik moet me even tot iemand anders wenden..
Ik ben al jaaaren 23! En ik ben van plan om het nog wel een tijdje te blijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar ben je dán veeeeeeeeeeellll te oud voor
Wanneer gaat die Hollander daar nu eens vliegen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
Zooooo
2x Python
2x Pagasus
2x Vogelrok
1x Piraña
1x Sprookjesbos
1x Bobslee
1x Fata Morgana
1x Carnaval Festival
1x Monsieur Canibale
1x Villa Volta
Efteling was tof!
Ergens dit seizoen.. ze deden al wel testritjes met een bootje met een berg metaal erinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wanneer gaat die Hollander daar nu eens vliegen ?
Ik ga mn haren wassen nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Laatste dag met lang(er) haar
[afbeelding]Bye hair, bye!
Zo, vanaf nu noem ik jou Monsieur Canibalequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ergens dit seizoen.. ze deden al wel testritjes met een bootje met een berg metaal erin
Doe jij dat maar even nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, vanaf nu noem ik jou Monsieur Canibale
T?
Oooh... gewoon. Random thoughts.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef Waxxer het volgende:
nl.:
[..]
Uit welke gedachtenspinsel is deze uitspraak geboren?!
Niet zo streng doen hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe jij dat maar even niet
Nee dankje, ik ga zo slapen
Ik kan vanaf mijn werkplek de school zien staan en daartussen zit een groot ijzeren hek én er loopt een spoorlijn langsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh... gewoon. Random thoughts..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Weemz het volgende:
Okee dan:
1) Het leukste?
MSN spelletje gespeeld met een vriendin die dit jaar in Slovenië zit
2) Het gayste?
Lang nagedacht of ik nou een trui of een longsleeve als tijdelijke jas zou gebruiken...
3) Het meest ondeugend?
*gniffel* 3 koekjes gepakt bij de vergadering
4) Het meest vermoeiend?
Wachten op een telefoontje dat ik nog steeds niet gekregen heb...
5) Het meest opvallend?
Pillen persen voor het onderzoek (nee, geen XTC, maar SiO2)
Ja, daar kan ik niet tegen op, hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, en je dacht dat jij een opwindend leven had hè.
uhuhquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Nah also, wo seid ihr, meiner Herren?
Ja, ik ookquote:
leuk spelletje.. alleen niet voor degene die er in meespelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ik heb de hele dag op het werk nieuws zitten luisteren![]()
Het is allemaal te zot voor woorden...
Ik kan niet vóór of tegen Ayaan zijn, ik verbaas me eigenlijk nog het meest over hoezeer deze regering zichzelf in de vingers snijdt door hun EIGEN beleid, hun EIGEN goedgekeurde plannen die ook al tig keer zijn uitgevoerd. Nu betreft het iemand die zo dichtbij staat, en strikt genomen is zij niet anders dan al die asielzoekers die zijn uitgezet, maar nu is het net alsof ze is overleden of vermoord. Een land als Nederland is imo ook gewoon niet geschikt voor een zulk rechtse regering. Soms heb ik het idee dat die mensen niet eens zo rechts zijn als ze moeten "werken" (of ja, dat ze rechtser zijn in hun werk dan ze daadwerkelijk zelf zijn). Ik bedoel, ik kan ook wel zeggen dat iki ff ga sleutelen aan de motor van een auto, maarja, uiteindelijk....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
leuk spelletje.. alleen niet voor degene die er in meespelen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef davidov het volgende:
Best grappig eigenlijk, als je midden in een discussie opeens statistiek gaat gebruiken dan geloven mensen je meteen. Het werkt echt in 84% van de gevallen.
En dat terwijl bijna alles al bekend wasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat zo'n docu allemaal wel niet te weeg kan brengen!
Journalistiek
die docu was nogal slechts gefabriceerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat zo'n docu allemaal wel niet te weeg kan brengen!
Dat zeg ik: journalistiekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dat terwijl bijna alles al bekend was![]()
Twee poezen, één schuw, dat betekent dat 50% van de poezen ronduit schuw is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef davidov het volgende:
Best grappig eigenlijk, als je midden in een discussie opeens statistiek gaat gebruiken dan geloven mensen je meteen. Het werkt echt in 84% van de gevallen.
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: journalistiek
Heeeeeeerrrlijk vak!![]()
Zit wel een kern van waarheid in ... denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellen![]()
Ik... ik... ik....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
Een linkse regering werkt ook niet, kijk maar naar de papieren hel die partijen zoals de PvdA is begonnen. Een snel groeiende regering, met een betuttelende instelling die de vrijheid van de burgers ontneemt, de publieke discussie het zwijgen wil doen opleggen omdat er kritisch gekeken word naar bepaalde linkse stokpaardjes. Daarbij kunnen we het ook niet goed veroorloven dat een linkse regering te lang regeert, omdat ze vaak te veel uitgeven. De economische crisis waarin we nu eindelijk uitkruipen was vooral het resultaat van een linkse politiek.
in economisch moeilijke tijden is het verstandiger om rechts te kiezen, die kunnen een mooie basis leggen voor een linkse periode die volgt. Wat dat betreft kiest rechts meestal voor een gunstige lange termijn wat betreft economische zaken, en denkt een linkse regering vooral op de korte termijn. Rechts spaart voor de toekomst, Links gooit geld tegen een kleverige muur in de hoop dat er iets blijft plakken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee poezen, één schuw, dat betekent dat 50% van de poezen ronduit schuw is.![]()
Klopt, zelfs als ik een molenaar interview. Ja, niet dat ik "De Journalistiek" ben, maar het is gewoon zo dat je niks 100% kunt vertrouwen. En wat grote zaken als dit betreft... Dit is voor de eindverantwoordelijke van Zembla natuurlijk één groot orgasme. Als dat van een hengst.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellen![]()
De kans dat twee mensen een Siemens S65 hebben dan? Heb je dat ook berekend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Wist je dat bij de kans op een poesje bij de geboorte van katten ongeveer 60% is?
toen Ayaan haar aanvraag deet, was dat arres van de hoge raad nog niet geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
Verdonk zit op de positie die altijd de meeste kritiek krijgt. En Ayaan die had dit aan moeten zien komen. Ik bedoel...ze was gewoon fout bezig en nu pas krijgt ze gezeur. Boft ze eigenlijk nog dat het zo lang heeft kunnen duren.
Die kans is even groot jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De kans dat twee mensen een Siemens S65 hebben dan? Heb je dat ook berekend?
De kans dat Davidov de kattenbak verschoont is ongeveer.... jaaahhh... najaaahhh.. comme ci, comme ca....
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef NanKing het volgende:
Ah ik heb m al gevondenJe hebt m wel 2 keer verstuurd
Nee ok. Maar liegen over je naam, leeftijd en waar je vandaan komt op zo'n moment is net als spieken bij een examen. Het gaat goed, tot het fout gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
toen Ayaan haar aanvraag deet, was dat arres van de hoge raad nog niet geweest.
met dat arrest is bepaald dat mensen die liegen over de naam, geen nederlanderschap hebben gekregen. dus weten kon zij het niet bij de aanvraag
Het ligt gewoon aan chello johquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangen![]()
(Of ik heb m toch 2 keer verstuurd)
![]()
dat is waar.. maar de manier waarop dit zo verloopt is uiterst ongelukkig..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee ok. Maar liegen over je naam, leeftijd en waar je vandaan komt op zo'n moment is net als spieken bij een examen. Het gaat goed, tot het fout gaat.
Had je dit al gelezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangen![]()
(Of ik heb m toch 2 keer verstuurd)
![]()
Hoppaaaa, de kapper weer terugverdiend?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
XXXXXXXzegt:
... moet ik langskomen om jou kingsize bed te bewonderen?
*KACHING* Kassa
Een centrum regering is bijna onmogelijk omdat er altijd wel naar 1 kant geleund wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet zoveel van politiek, maar is er niet iets tussen links en rechts in waar we een regering van kunnen hebben?
ja, ik zal haar zeker ook een mail sturen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Had je dit al gelezen?
[H0M0] #1687 Welk een benauwenis, nie'waar?
Nee niet de kapper!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoppaaaa, de kapper weer terugverdiend?
Dat is zachtjes uitgedrukt nog. Voor Ayaan, Rita, de VVD en de rest van de 2e kamer loopt dit niet lekker neequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is waar.. maar de manier waarop dit zo verloopt is uiterst ongelukkig..
Maar zolang dat niet bij alle issues dezelfde kant op is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een centrum regering is bijna onmogelijk omdat er altijd wel naar 1 kant geleund wordt.
Jij bent liefquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan chello joh.
Je hebt weer mail terug btw.
Ach, daar heb je veels te vrouwelijk haar voor johquote:
D66quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet zoveel van politiek, maar is er niet iets tussen links en rechts in waar we een regering van kunnen hebben?
Ik zit hier voor het vensterglas,quote:
Bush?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D66
Wel op de hoogte van de huidige Amerikaanse politiek?
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, daar heb je veels te vrouwelijk haar voor joh
Mijn God je zou maar een kabinet vol hebben zitten met het huidige D66quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
![]()
[..]
D66
Wel op de hoogte van de huidige Amerikaanse politiek?
Ooohhh en daar maak je je al drie dagen druk om??quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de kapper!Mijn kapper is vrouwelijk (als in: echt een vrouw) en die van Pup die heb ik laatst al gezoend per ongeluk. Trouwens, ik ga morgen pas naar de kapper!
Dat ze samen een stukje moeten spelen bij het politie-corps, tegen discriminatie en geweld jegens homo'squote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!
(ik moet denken aan de aflevering van W and G waarin jack heel vijandig doet tegen die 2 lesbo's)
![]()
Waarom steel je van Rhannaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit hier voor het vensterglas,
Mij onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik 2 hondjes was
Dan kon ik samen spelen
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen onsquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!
(ik moet denken aan de aflevering van W and G waarin jack heel vijandig doet tegen die 2 lesbo's)
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog nooit per ongeluk met mijn kapper gezoend
Die kun je dan samen kijken mat die gespierde, getinte gozer...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze samen een stukje moeten spelen bij het politie-corps, tegen discriminatie en geweld jegens homo's(ik heb seizoen 1 t/m 4 op DVD)
Ja, inderdaad, als ie 't lef hadquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die kun je dan samen kijken mat die gespierde, getinte gozer...![]()
User Rhanna?quote:
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen ons![]()
.
Ik dacht Hans Dorrestijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...quote:
Mja. Als ik een keus had...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja dan weet je bijv ook inhoudelijk naar wat voor soort land je gaat, zeg maar...
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroik vind echter 2 mannen met elkaar ook leuk, maar ja, ik ben dan ook gene hetero
![]()
Bomans, hoor...quote:
Je maakt me nieuwsgierig. Ach en wee, als ik nog maar kan slapen in mijn 2.20 bij 2.40 bedjequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...
Intelligente mannen zijn sexyquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Altijd? *heeft nog wel een plaatje*quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattig.
Bijna altijd danquote:
Stomme potquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
alleen een piem0l in actie vind ik niet zo prettig om te zien.
Ik wil wel kijken of ik misschien iets van mijn tolerante Nederlandse opvoeding kan doorgevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel plenty káns, qua voorbereiding... Maar anders mail je ff naar ayaan@vvd.nl
Ik ben geen flikker, lekker puhquote:
Stomme biet danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker, lekker puh![]()
Behalve meer keus hebben is een ander voordeel van bi-zijn dat er geen scheldwoorden bestaan voor je![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
jij mag niet meer meedoen met mn survey![]()
![]()
dit is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
buigen
of
barsten
of
buigen
of
barsten
of....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
buigen
of
barsten
of
buigen
of
barsten
of....
En eehhm, ja, voorzitter, eeehhhm.... Petre ehhmm... 86 ehhhm....quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef petre86 het volgende:
ehm...ehm...ehm...
BURN THE WITCHquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
naja..ik ga pas slapen als het debat voorbij is òf saai wordt
Zing het!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef petre86 het volgende:
ehm...ehm...ehm...
Dan moet Van Beek weer gaan spreken:')quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
naja..ik ga pas slapen als het debat voorbij is òf sai wordt
Does she weighs as much as a duck?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
BURN THE WITCH
BURN THE WITCH!!!!!
![]()
![]()
Alle eerste keren zijn onvergetelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:06 schreef wonderer het volgende:
*las vandaag een heerlijk verslag van de eerste zoen van een bekende*
Daar word je toch spontaan blij van
Stuur maar een mail naar surveybb@hotmail.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:10 schreef Andyvie het volgende:
BB? Kan ik me ook nog opgeven voor je enquete? Ik heb zin om er weer eens een in te vullen.
In je mailbox, want het is een online enquetequote:Op woensdag 17 mei 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar surveybb@hotmail.com![]()
Binnen een paar dagen heb je m in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |