Waarom kan het je schelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
"Commissaris rex, Der Clown, Tatort... allemaal mietjes. Cobra 11, voor echte mannen"
Ik vind dat soort uitingen nogal triest eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!
Zoooo, heb JIJ al een terrasje gepikt met Uggs aan??![]()
Hoe gaat het met jou?
Goeie vraag eigenlijk.quote:
Ah joh, lekker vast dichtknopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Het is geen weer voor Uggs.
Ook niet echt voor terrasjes trouwens.
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen en niet zo piepen over alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk.
Omdat ik een hekel heb aan rolmodellen en stigmatiseren op basis van geslacht, denk ik.
Uit welke gedachtenspinsel is deze uitspraak geboren?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, als je gaat afstuderen, nodig je dan het hele topic uit voor je diploma uitreiking?.
Oeh! Nemen we spandoeken en sjaaltjes en toeters mee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, als je gaat afstuderen, nodig je dan het hele topic uit voor je diploma uitreiking?.
Zooo, Peter Pan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen en niet zo piepen over alles.
Daar ben je dán veeeeeeeeeeellll te oud voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Nemen we spandoeken en sjaaltjes en toeters mee!.
Ik ben niet leuk genoeg he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Pardon, ik moet me even tot iemand anders wenden..
Ik ben al jaaaren 23! En ik ben van plan om het nog wel een tijdje te blijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar ben je dán veeeeeeeeeeellll te oud voor
Wanneer gaat die Hollander daar nu eens vliegen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
Zooooo
2x Python
2x Pagasus
2x Vogelrok
1x Piraņa
1x Sprookjesbos
1x Bobslee
1x Fata Morgana
1x Carnaval Festival
1x Monsieur Canibale
1x Villa Volta
Efteling was tof!
Ergens dit seizoen.. ze deden al wel testritjes met een bootje met een berg metaal erinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wanneer gaat die Hollander daar nu eens vliegen ?
Ik ga mn haren wassen nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Laatste dag met lang(er) haar
[afbeelding]Bye hair, bye!
Zo, vanaf nu noem ik jou Monsieur Canibalequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ergens dit seizoen.. ze deden al wel testritjes met een bootje met een berg metaal erin
Doe jij dat maar even nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, vanaf nu noem ik jou Monsieur Canibale
T?
Oooh... gewoon. Random thoughts.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef Waxxer het volgende:
nl.:
[..]
Uit welke gedachtenspinsel is deze uitspraak geboren?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |