die docu was nogal slechts gefabriceerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat zo'n docu allemaal wel niet te weeg kan brengen!
Dat zeg ik: journalistiekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dat terwijl bijna alles al bekend was![]()
Twee poezen, één schuw, dat betekent dat 50% van de poezen ronduit schuw is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef davidov het volgende:
Best grappig eigenlijk, als je midden in een discussie opeens statistiek gaat gebruiken dan geloven mensen je meteen. Het werkt echt in 84% van de gevallen.
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: journalistiek
Heeeeeeerrrlijk vak!![]()
Zit wel een kern van waarheid in ... denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellen![]()
Ik... ik... ik....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
Een linkse regering werkt ook niet, kijk maar naar de papieren hel die partijen zoals de PvdA is begonnen. Een snel groeiende regering, met een betuttelende instelling die de vrijheid van de burgers ontneemt, de publieke discussie het zwijgen wil doen opleggen omdat er kritisch gekeken word naar bepaalde linkse stokpaardjes. Daarbij kunnen we het ook niet goed veroorloven dat een linkse regering te lang regeert, omdat ze vaak te veel uitgeven. De economische crisis waarin we nu eindelijk uitkruipen was vooral het resultaat van een linkse politiek.
in economisch moeilijke tijden is het verstandiger om rechts te kiezen, die kunnen een mooie basis leggen voor een linkse periode die volgt. Wat dat betreft kiest rechts meestal voor een gunstige lange termijn wat betreft economische zaken, en denkt een linkse regering vooral op de korte termijn. Rechts spaart voor de toekomst, Links gooit geld tegen een kleverige muur in de hoop dat er iets blijft plakken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee poezen, één schuw, dat betekent dat 50% van de poezen ronduit schuw is.![]()
Klopt, zelfs als ik een molenaar interview. Ja, niet dat ik "De Journalistiek" ben, maar het is gewoon zo dat je niks 100% kunt vertrouwen. En wat grote zaken als dit betreft... Dit is voor de eindverantwoordelijke van Zembla natuurlijk één groot orgasme. Als dat van een hengst.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellen![]()
De kans dat twee mensen een Siemens S65 hebben dan? Heb je dat ook berekend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Wist je dat bij de kans op een poesje bij de geboorte van katten ongeveer 60% is?
toen Ayaan haar aanvraag deet, was dat arres van de hoge raad nog niet geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
Verdonk zit op de positie die altijd de meeste kritiek krijgt. En Ayaan die had dit aan moeten zien komen. Ik bedoel...ze was gewoon fout bezig en nu pas krijgt ze gezeur. Boft ze eigenlijk nog dat het zo lang heeft kunnen duren.
Die kans is even groot jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De kans dat twee mensen een Siemens S65 hebben dan? Heb je dat ook berekend?
De kans dat Davidov de kattenbak verschoont is ongeveer.... jaaahhh... najaaahhh.. comme ci, comme ca....
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef NanKing het volgende:
Ah ik heb m al gevondenJe hebt m wel 2 keer verstuurd
Nee ok. Maar liegen over je naam, leeftijd en waar je vandaan komt op zo'n moment is net als spieken bij een examen. Het gaat goed, tot het fout gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
toen Ayaan haar aanvraag deet, was dat arres van de hoge raad nog niet geweest.
met dat arrest is bepaald dat mensen die liegen over de naam, geen nederlanderschap hebben gekregen. dus weten kon zij het niet bij de aanvraag
Het ligt gewoon aan chello johquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangen![]()
(Of ik heb m toch 2 keer verstuurd)
![]()
dat is waar.. maar de manier waarop dit zo verloopt is uiterst ongelukkig..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee ok. Maar liegen over je naam, leeftijd en waar je vandaan komt op zo'n moment is net als spieken bij een examen. Het gaat goed, tot het fout gaat.
Had je dit al gelezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangen![]()
(Of ik heb m toch 2 keer verstuurd)
![]()
Hoppaaaa, de kapper weer terugverdiend?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
XXXXXXXzegt:
... moet ik langskomen om jou kingsize bed te bewonderen?
*KACHING* Kassa
Een centrum regering is bijna onmogelijk omdat er altijd wel naar 1 kant geleund wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet zoveel van politiek, maar is er niet iets tussen links en rechts in waar we een regering van kunnen hebben?
ja, ik zal haar zeker ook een mail sturen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Had je dit al gelezen?
[H0M0] #1687 Welk een benauwenis, nie'waar?
Nee niet de kapper!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoppaaaa, de kapper weer terugverdiend?
Dat is zachtjes uitgedrukt nog. Voor Ayaan, Rita, de VVD en de rest van de 2e kamer loopt dit niet lekker neequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is waar.. maar de manier waarop dit zo verloopt is uiterst ongelukkig..
Maar zolang dat niet bij alle issues dezelfde kant op is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een centrum regering is bijna onmogelijk omdat er altijd wel naar 1 kant geleund wordt.
Jij bent liefquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan chello joh.
Je hebt weer mail terug btw.
Ach, daar heb je veels te vrouwelijk haar voor johquote:
D66quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet zoveel van politiek, maar is er niet iets tussen links en rechts in waar we een regering van kunnen hebben?
Ik zit hier voor het vensterglas,quote:
Bush?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D66
Wel op de hoogte van de huidige Amerikaanse politiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |