Waarom kan het je schelen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
"Commissaris rex, Der Clown, Tatort... allemaal mietjes. Cobra 11, voor echte mannen"
Ik vind dat soort uitingen nogal triest eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai!
Zoooo, heb JIJ al een terrasje gepikt met Uggs aan??![]()
Hoe gaat het met jou?
Goeie vraag eigenlijk.quote:
Ah joh, lekker vast dichtknopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Het is geen weer voor Uggs.
Ook niet echt voor terrasjes trouwens.
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen en niet zo piepen over alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk.
Omdat ik een hekel heb aan rolmodellen en stigmatiseren op basis van geslacht, denk ik.
Uit welke gedachtenspinsel is deze uitspraak geboren?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, als je gaat afstuderen, nodig je dan het hele topic uit voor je diploma uitreiking?.
Oeh! Nemen we spandoeken en sjaaltjes en toeters mee!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, als je gaat afstuderen, nodig je dan het hele topic uit voor je diploma uitreiking?.
Zooo, Peter Pan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen en niet zo piepen over alles.
Daar ben je dán veeeeeeeeeeellll te oud voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Nemen we spandoeken en sjaaltjes en toeters mee!.
Ik ben niet leuk genoeg he?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Pardon, ik moet me even tot iemand anders wenden..
Ik ben al jaaaren 23! En ik ben van plan om het nog wel een tijdje te blijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar ben je dán veeeeeeeeeeellll te oud voor
Wanneer gaat die Hollander daar nu eens vliegen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
Zooooo
2x Python
2x Pagasus
2x Vogelrok
1x Piraña
1x Sprookjesbos
1x Bobslee
1x Fata Morgana
1x Carnaval Festival
1x Monsieur Canibale
1x Villa Volta
Efteling was tof!
Ergens dit seizoen.. ze deden al wel testritjes met een bootje met een berg metaal erinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wanneer gaat die Hollander daar nu eens vliegen ?
Ik ga mn haren wassen nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Laatste dag met lang(er) haar
[afbeelding]Bye hair, bye!
Zo, vanaf nu noem ik jou Monsieur Canibalequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ergens dit seizoen.. ze deden al wel testritjes met een bootje met een berg metaal erin
Doe jij dat maar even nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, vanaf nu noem ik jou Monsieur Canibale
T?
Oooh... gewoon. Random thoughts.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef Waxxer het volgende:
nl.:
[..]
Uit welke gedachtenspinsel is deze uitspraak geboren?!
Niet zo streng doen hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe jij dat maar even niet
Nee dankje, ik ga zo slapen
Ik kan vanaf mijn werkplek de school zien staan en daartussen zit een groot ijzeren hek én er loopt een spoorlijn langsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh... gewoon. Random thoughts..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Weemz het volgende:
Okee dan:
1) Het leukste?
MSN spelletje gespeeld met een vriendin die dit jaar in Slovenië zit
2) Het gayste?
Lang nagedacht of ik nou een trui of een longsleeve als tijdelijke jas zou gebruiken...
3) Het meest ondeugend?
*gniffel* 3 koekjes gepakt bij de vergadering
4) Het meest vermoeiend?
Wachten op een telefoontje dat ik nog steeds niet gekregen heb...
5) Het meest opvallend?
Pillen persen voor het onderzoek (nee, geen XTC, maar SiO2)
Ja, daar kan ik niet tegen op, hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, en je dacht dat jij een opwindend leven had hè.
uhuhquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Nah also, wo seid ihr, meiner Herren?
Ja, ik ookquote:
leuk spelletje.. alleen niet voor degene die er in meespelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ik heb de hele dag op het werk nieuws zitten luisteren![]()
Het is allemaal te zot voor woorden...
Ik kan niet vóór of tegen Ayaan zijn, ik verbaas me eigenlijk nog het meest over hoezeer deze regering zichzelf in de vingers snijdt door hun EIGEN beleid, hun EIGEN goedgekeurde plannen die ook al tig keer zijn uitgevoerd. Nu betreft het iemand die zo dichtbij staat, en strikt genomen is zij niet anders dan al die asielzoekers die zijn uitgezet, maar nu is het net alsof ze is overleden of vermoord. Een land als Nederland is imo ook gewoon niet geschikt voor een zulk rechtse regering. Soms heb ik het idee dat die mensen niet eens zo rechts zijn als ze moeten "werken" (of ja, dat ze rechtser zijn in hun werk dan ze daadwerkelijk zelf zijn). Ik bedoel, ik kan ook wel zeggen dat iki ff ga sleutelen aan de motor van een auto, maarja, uiteindelijk....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
leuk spelletje.. alleen niet voor degene die er in meespelen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef davidov het volgende:
Best grappig eigenlijk, als je midden in een discussie opeens statistiek gaat gebruiken dan geloven mensen je meteen. Het werkt echt in 84% van de gevallen.
En dat terwijl bijna alles al bekend wasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat zo'n docu allemaal wel niet te weeg kan brengen!
Journalistiek
die docu was nogal slechts gefabriceerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat zo'n docu allemaal wel niet te weeg kan brengen!
Dat zeg ik: journalistiekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dat terwijl bijna alles al bekend was![]()
Twee poezen, één schuw, dat betekent dat 50% van de poezen ronduit schuw is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef davidov het volgende:
Best grappig eigenlijk, als je midden in een discussie opeens statistiek gaat gebruiken dan geloven mensen je meteen. Het werkt echt in 84% van de gevallen.
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: journalistiek
Heeeeeeerrrlijk vak!![]()
Zit wel een kern van waarheid in ... denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellen![]()
Ik... ik... ik....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
Een linkse regering werkt ook niet, kijk maar naar de papieren hel die partijen zoals de PvdA is begonnen. Een snel groeiende regering, met een betuttelende instelling die de vrijheid van de burgers ontneemt, de publieke discussie het zwijgen wil doen opleggen omdat er kritisch gekeken word naar bepaalde linkse stokpaardjes. Daarbij kunnen we het ook niet goed veroorloven dat een linkse regering te lang regeert, omdat ze vaak te veel uitgeven. De economische crisis waarin we nu eindelijk uitkruipen was vooral het resultaat van een linkse politiek.
in economisch moeilijke tijden is het verstandiger om rechts te kiezen, die kunnen een mooie basis leggen voor een linkse periode die volgt. Wat dat betreft kiest rechts meestal voor een gunstige lange termijn wat betreft economische zaken, en denkt een linkse regering vooral op de korte termijn. Rechts spaart voor de toekomst, Links gooit geld tegen een kleverige muur in de hoop dat er iets blijft plakken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twee poezen, één schuw, dat betekent dat 50% van de poezen ronduit schuw is.![]()
Klopt, zelfs als ik een molenaar interview. Ja, niet dat ik "De Journalistiek" ben, maar het is gewoon zo dat je niks 100% kunt vertrouwen. En wat grote zaken als dit betreft... Dit is voor de eindverantwoordelijke van Zembla natuurlijk één groot orgasme. Als dat van een hengst.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn professor van Marketing Communications zei dat geen enkele journalist te vertrouwen is en dat journalisten nooit de gehele waarheid vertellen![]()
De kans dat twee mensen een Siemens S65 hebben dan? Heb je dat ook berekend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Wist je dat bij de kans op een poesje bij de geboorte van katten ongeveer 60% is?
toen Ayaan haar aanvraag deet, was dat arres van de hoge raad nog niet geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef davidov het volgende:
Verdonk zit op de positie die altijd de meeste kritiek krijgt. En Ayaan die had dit aan moeten zien komen. Ik bedoel...ze was gewoon fout bezig en nu pas krijgt ze gezeur. Boft ze eigenlijk nog dat het zo lang heeft kunnen duren.
Die kans is even groot jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De kans dat twee mensen een Siemens S65 hebben dan? Heb je dat ook berekend?
De kans dat Davidov de kattenbak verschoont is ongeveer.... jaaahhh... najaaahhh.. comme ci, comme ca....
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef NanKing het volgende:
Ah ik heb m al gevondenJe hebt m wel 2 keer verstuurd
Nee ok. Maar liegen over je naam, leeftijd en waar je vandaan komt op zo'n moment is net als spieken bij een examen. Het gaat goed, tot het fout gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
toen Ayaan haar aanvraag deet, was dat arres van de hoge raad nog niet geweest.
met dat arrest is bepaald dat mensen die liegen over de naam, geen nederlanderschap hebben gekregen. dus weten kon zij het niet bij de aanvraag
Het ligt gewoon aan chello johquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangen![]()
(Of ik heb m toch 2 keer verstuurd)
![]()
dat is waar.. maar de manier waarop dit zo verloopt is uiterst ongelukkig..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee ok. Maar liegen over je naam, leeftijd en waar je vandaan komt op zo'n moment is net als spieken bij een examen. Het gaat goed, tot het fout gaat.
Had je dit al gelezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb m 1 keer gestuurd, jij hebt m gewoon 2 kee rontvangen![]()
(Of ik heb m toch 2 keer verstuurd)
![]()
Hoppaaaa, de kapper weer terugverdiend?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
XXXXXXXzegt:
... moet ik langskomen om jou kingsize bed te bewonderen?
*KACHING* Kassa
Een centrum regering is bijna onmogelijk omdat er altijd wel naar 1 kant geleund wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet zoveel van politiek, maar is er niet iets tussen links en rechts in waar we een regering van kunnen hebben?
ja, ik zal haar zeker ook een mail sturen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Had je dit al gelezen?
[H0M0] #1687 Welk een benauwenis, nie'waar?
Nee niet de kapper!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoppaaaa, de kapper weer terugverdiend?
Dat is zachtjes uitgedrukt nog. Voor Ayaan, Rita, de VVD en de rest van de 2e kamer loopt dit niet lekker neequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is waar.. maar de manier waarop dit zo verloopt is uiterst ongelukkig..
Maar zolang dat niet bij alle issues dezelfde kant op is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een centrum regering is bijna onmogelijk omdat er altijd wel naar 1 kant geleund wordt.
Jij bent liefquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan chello joh.
Je hebt weer mail terug btw.
Ach, daar heb je veels te vrouwelijk haar voor johquote:
D66quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet zoveel van politiek, maar is er niet iets tussen links en rechts in waar we een regering van kunnen hebben?
Ik zit hier voor het vensterglas,quote:
Bush?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D66
Wel op de hoogte van de huidige Amerikaanse politiek?
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, daar heb je veels te vrouwelijk haar voor joh
Mijn God je zou maar een kabinet vol hebben zitten met het huidige D66quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
![]()
[..]
D66
Wel op de hoogte van de huidige Amerikaanse politiek?
Ooohhh en daar maak je je al drie dagen druk om??quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de kapper!Mijn kapper is vrouwelijk (als in: echt een vrouw) en die van Pup die heb ik laatst al gezoend per ongeluk. Trouwens, ik ga morgen pas naar de kapper!
Dat ze samen een stukje moeten spelen bij het politie-corps, tegen discriminatie en geweld jegens homo'squote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!
(ik moet denken aan de aflevering van W and G waarin jack heel vijandig doet tegen die 2 lesbo's)
![]()
Waarom steel je van Rhannaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit hier voor het vensterglas,
Mij onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik 2 hondjes was
Dan kon ik samen spelen
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen onsquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!
(ik moet denken aan de aflevering van W and G waarin jack heel vijandig doet tegen die 2 lesbo's)
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog nooit per ongeluk met mijn kapper gezoend
Die kun je dan samen kijken mat die gespierde, getinte gozer...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze samen een stukje moeten spelen bij het politie-corps, tegen discriminatie en geweld jegens homo's(ik heb seizoen 1 t/m 4 op DVD)
Ja, inderdaad, als ie 't lef hadquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die kun je dan samen kijken mat die gespierde, getinte gozer...![]()
User Rhanna?quote:
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen ons![]()
.
Ik dacht Hans Dorrestijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...quote:
Mja. Als ik een keus had...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja dan weet je bijv ook inhoudelijk naar wat voor soort land je gaat, zeg maar...
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroik vind echter 2 mannen met elkaar ook leuk, maar ja, ik ben dan ook gene hetero
![]()
Bomans, hoor...quote:
Je maakt me nieuwsgierig. Ach en wee, als ik nog maar kan slapen in mijn 2.20 bij 2.40 bedjequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...
Intelligente mannen zijn sexyquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Altijd? *heeft nog wel een plaatje*quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattig.
Bijna altijd danquote:
Stomme potquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
alleen een piem0l in actie vind ik niet zo prettig om te zien.
Ik wil wel kijken of ik misschien iets van mijn tolerante Nederlandse opvoeding kan doorgevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel plenty káns, qua voorbereiding... Maar anders mail je ff naar ayaan@vvd.nl
Ik ben geen flikker, lekker puhquote:
Stomme biet danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker, lekker puh![]()
Behalve meer keus hebben is een ander voordeel van bi-zijn dat er geen scheldwoorden bestaan voor je![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
jij mag niet meer meedoen met mn survey![]()
![]()
dit is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
buigen
of
barsten
of
buigen
of
barsten
of....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
buigen
of
barsten
of
buigen
of
barsten
of....
En eehhm, ja, voorzitter, eeehhhm.... Petre ehhmm... 86 ehhhm....quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef petre86 het volgende:
ehm...ehm...ehm...
BURN THE WITCHquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
naja..ik ga pas slapen als het debat voorbij is òf saai wordt
Zing het!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef petre86 het volgende:
ehm...ehm...ehm...
Dan moet Van Beek weer gaan spreken:')quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
naja..ik ga pas slapen als het debat voorbij is òf sai wordt
Does she weighs as much as a duck?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
BURN THE WITCH
BURN THE WITCH!!!!!
![]()
![]()
Alle eerste keren zijn onvergetelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:06 schreef wonderer het volgende:
*las vandaag een heerlijk verslag van de eerste zoen van een bekende*
Daar word je toch spontaan blij van
Stuur maar een mail naar surveybb@hotmail.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:10 schreef Andyvie het volgende:
BB? Kan ik me ook nog opgeven voor je enquete? Ik heb zin om er weer eens een in te vullen.
In je mailbox, want het is een online enquetequote:Op woensdag 17 mei 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar surveybb@hotmail.com![]()
Binnen een paar dagen heb je m in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |