User Rhanna?quote:
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen ons![]()
.
Ik dacht Hans Dorrestijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...quote:
Mja. Als ik een keus had...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja dan weet je bijv ook inhoudelijk naar wat voor soort land je gaat, zeg maar...
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroik vind echter 2 mannen met elkaar ook leuk, maar ja, ik ben dan ook gene hetero
![]()
Bomans, hoor...quote:
Je maakt me nieuwsgierig. Ach en wee, als ik nog maar kan slapen in mijn 2.20 bij 2.40 bedjequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...
Intelligente mannen zijn sexyquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Altijd? *heeft nog wel een plaatje*quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattig.
Bijna altijd danquote:
Stomme potquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
alleen een piem0l in actie vind ik niet zo prettig om te zien.
Ik wil wel kijken of ik misschien iets van mijn tolerante Nederlandse opvoeding kan doorgevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel plenty káns, qua voorbereiding... Maar anders mail je ff naar ayaan@vvd.nl
Ik ben geen flikker, lekker puhquote:
Stomme biet danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker, lekker puh![]()
Behalve meer keus hebben is een ander voordeel van bi-zijn dat er geen scheldwoorden bestaan voor je![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
jij mag niet meer meedoen met mn survey![]()
![]()
dit is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
buigen
of
barsten
of
buigen
of
barsten
of....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
buigen
of
barsten
of
buigen
of
barsten
of....
En eehhm, ja, voorzitter, eeehhhm.... Petre ehhmm... 86 ehhhm....quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef petre86 het volgende:
ehm...ehm...ehm...
BURN THE WITCHquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
naja..ik ga pas slapen als het debat voorbij is òf saai wordt
Zing het!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef petre86 het volgende:
ehm...ehm...ehm...
Dan moet Van Beek weer gaan spreken:')quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
naja..ik ga pas slapen als het debat voorbij is òf sai wordt
Does she weighs as much as a duck?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
BURN THE WITCH
BURN THE WITCH!!!!!
![]()
![]()
Alle eerste keren zijn onvergetelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:06 schreef wonderer het volgende:
*las vandaag een heerlijk verslag van de eerste zoen van een bekende*
Daar word je toch spontaan blij van
Stuur maar een mail naar surveybb@hotmail.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:10 schreef Andyvie het volgende:
BB? Kan ik me ook nog opgeven voor je enquete? Ik heb zin om er weer eens een in te vullen.
In je mailbox, want het is een online enquetequote:Op woensdag 17 mei 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar surveybb@hotmail.com![]()
Binnen een paar dagen heb je m in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |