Ga je Harry's topic verkloten? Fijne vent ben jijquote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt hier ineens glad.. Oh wacht, dat is die smeltende boter van iemand's hoofd...
Idd, een SCH-Judas-kus.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt hier ineens glad.. Oh wacht, dat is die smeltende boter van iemand's hoofd...
Jij floreert alleen bij gelijkgestemde rechtsen, zwakkelingquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Sickie het volgende:
Misschien niet hetgene waar dit tong-in-reet-topic voor bedoeld is, maar dit was een kwestie van tijd. Ik zeg niet dat ik het beter zou doen Tafkahs, maar ik vond je op Wile na met afstand de meest waardeloze mod die ooit in het blauw dit forum beheerd heeft.
Kan iemand nu eindelijk Sigme eens voorzien van dat blauwe kleurtje?
Als Mod was Tafkahs wellicht wat minder op z'n plek, maar dit is dan wel weer een leuke actiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:47 schreef NightH4wk het volgende:
Shmoopy, Yvonne, bedankt! Fok! wordt er alleen maar beter op
Sigme is rechts? Goh, nooit geweten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij floreert alleen bij gelijkgestemde rechtsen, zwakkeling
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef RM-rf het volgende:
Het is aan te raden zo'n conflict op te lossen binnen de crew, een beetje jammer als tot publiekelijke clownerie moet leiden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:32 schreef milagro het volgende:
Altijd fijn , users die onder het mom van solidariteit , je erbij lappen door te koketteren met gelekte info
Geslaagd opzetje van Sidekick en EWK ---> er is achter de schermen door beide heren nogal aangedrongen op het vertrek van Harry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef Posdnous het volgende:
Hm.. beetje jammer, dit.
Je kan het beter houden op gelekte screenshots dan subjectieve waarnemingen van excrew als zoete koek te slikken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Geslaagd opzetje van Sidekick en EWK ---> er is achter de schermen door beide heren nogal aangedrongen op het vertrek van Harry.
Ik vind het anders best een prestatie om aan een opsomtopic ten onder te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef nietzman het volgende:
Waren de echte rellen om je tagje om te verliezen op ofzo?
Jij stelde toch heel duidelijk de vraag of Tafkahs eigenlijk wel moderator wil zijn, want je vond zijn gedrag niet echt positief.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kan het beter houden op gelekte screenshots dan subjectieve waarnemingen van excrew als zoete koek te slikken.
Niet helemaal onzin Klow, of wou je zeggen dat ze zich enorm tegen de beslissing hebben verzet? Ze hebben op zijn minst lichte druk uitgeoefend op Harry om zijn tepeltjes aan de wilgen te hangen.quote:
En EWK ging zich ook met zaken bemoeien waar hij niks mee te maken had.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij stelde toch heel duidelijk de vraag of Tafkahs eigenlijk wel moderator wil zijn, want je vond zijn gedrag niet echt positief.
Gij Kain.![]()
Krijg de indruk dat er twee zaken door elkaar lopen eigenlijk. Of dat het niet gaat over waar het over gaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En EWK ging zich ook met zaken bemoeien waar hij niks mee te maken had.
(net zoals jij)
Waar bemoeide ik me dan mee?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:19 schreef Autodidact het volgende:
(net zoals jij)
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, jouw mailtje aan de FA's is dé oorzaak van zijn ontslag.
Pardon???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, jouw mailtje aan de FA's is dé oorzaak van zijn ontslag.
Raak ik mijn paspoort kwijt, denk je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit is nog spannender dan de problemen bij de VVD
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |