Ga je Harry's topic verkloten? Fijne vent ben jijquote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt hier ineens glad.. Oh wacht, dat is die smeltende boter van iemand's hoofd...
Idd, een SCH-Judas-kus.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt hier ineens glad.. Oh wacht, dat is die smeltende boter van iemand's hoofd...
Jij floreert alleen bij gelijkgestemde rechtsen, zwakkelingquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Sickie het volgende:
Misschien niet hetgene waar dit tong-in-reet-topic voor bedoeld is, maar dit was een kwestie van tijd. Ik zeg niet dat ik het beter zou doen Tafkahs, maar ik vond je op Wile na met afstand de meest waardeloze mod die ooit in het blauw dit forum beheerd heeft.
Kan iemand nu eindelijk Sigme eens voorzien van dat blauwe kleurtje?
Als Mod was Tafkahs wellicht wat minder op z'n plek, maar dit is dan wel weer een leuke actiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:47 schreef NightH4wk het volgende:
Shmoopy, Yvonne, bedankt! Fok! wordt er alleen maar beter op
Sigme is rechts? Goh, nooit geweten.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij floreert alleen bij gelijkgestemde rechtsen, zwakkeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |