ik luister naar Patrick Flikker op FOk radioquote:Op maandag 15 mei 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
Zet de duivels metal alvast aan dan
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik luister naar Patrick Flikker op FOk radio
Ik hoop dat ik je pakje voldoende gefrankeerd hebquote:Op maandag 15 mei 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een ander forum om te lezen Bassie
ik hoop het ookquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je pakje voldoende gefrankeerd heb
[afbeelding]
Je bent zelf een opaquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef lipje het volgende:
wat een bejaarden OP
(echt een kusje dat alleen Alexxxxxx kan klaren)
Kusjequote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef lipje het volgende:
wat een bejaarden OP
(echt een kusje dat alleen Alexxxxxx kan klaren)
"If this is the way the party is gonna be, I'm going to stick my dick in the mashed pottato's"quote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben rebels het enige wat ik met kussen doe is door mn kat laten verkrachten
beidequote:Op maandag 15 mei 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
Alexxxx, was jij nou zo'n fan van nightwish of was dat vlad?
[afbeelding]
Niet eens, en nee Alex, ik blijf niet thuisquote:
Doe de groeten aan Gabberhead danquote:Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens, en nee Alex, ik blijf niet thuis![]()
ik zit in Bergambacht, dat ligt echt midden tussen Gorichem, Gouda, Rotterdam en Utrecht
maak er maar maanden vanquote:Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yeah beetje druk geweest met werk en dat soort dingen.. dan vergeet je heel internet weleens een paar weken..
Je denk je nou echt dat ik jou hier alleen heerschappij zou geven? Kom op zeg!quote:
quote:
ik heb het over de SC krullebolletje van mequote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik sprak em kort geleden nog op de msn
Ik stond zaterdag in de tram tegenover een man van een jaartje of 60 met een scheve bek, ENORME lederen porto in z'n kontzak en een nightwish longsleeve. En toen kwam er een gozer aangelopen die ook wilde uitstappen, type skater en die deed toen naar die gast NIGHWIIISSSHHH!!!!quote:
heel soms 's nachts jaquote:Op maandag 15 mei 2006 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alex vreest MSN.. En hij is veels te weinig online.. Of ik spreek m zelf nooit aan omdat ik nooit weet of het Alex of Sandra is..
Mensen met bandshirtsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag in de tram tegenover een man van een jaartje of 60 met een scheve bek, ENORME lederen porto in z'n kontzak en een nightwish longsleeve. En toen kwam er een gozer aangelopen die ook wilde uitstappen, type skater en die deed toen naar die gast NIGHWIIISSSHHH!!!!![]()
![]()
met beide handen zo:
[afbeelding]
En hij keek ook nog eens zo
En die oude kerel zo, YEAH!!![]()
En ik:![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag in de tram tegenover een man van een jaartje of 60 met een scheve bek, ENORME lederen porto in z'n kontzak en een nightwish longsleeve. En toen kwam er een gozer aangelopen die ook wilde uitstappen, type skater en die deed toen naar die gast NIGHWIIISSSHHH!!!!![]()
![]()
met beide handen zo:
[afbeelding]
En hij keek ook nog eens zo
En die oude kerel zo, YEAH!!![]()
En ik:![]()
[afbeelding]
Vroeger ook gehadquote:
Ik heb er één maar niemand kent die band dus dat valt niet opquote:Op maandag 15 mei 2006 21:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vroeger ook gehad
* Metalfreak was toen nog jong en onschuldig...![]()
Ach, op de weg heb ik die toch alquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je denk je nou echt dat ik jou hier alleen heerschappij zou geven? Kom op zeg!
over foute shirts gesprokenquote:
vind ik wel meevallenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:45 schreef ThaFreak het volgende:
We don't ship to the Netherlands #4
dit is echt fucking okay![]()
Gekregen van zo'n marktplaatsgast die het logo van Ed had gebruikt. Ik had een mailtje verstuurd en toen kreeg ik 2 t-shirts.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet jij met een shirt van Edje![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
tieten voelen post
nog steeds niet op dieeet dus?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
kehb ze nog.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Moet ik echt alles op gaan noemen wat ik qua honda heb?
ik begin nu deeltje 4 bij te lezen, eigenlijk vind ik het een beetje sneu voor die gasten. Wij hebben italiaanse scholieren gehad die ons in paar minuten tijd 74 keer gebelt hadden, dat zelfs de switch het niet aan kon en er maar 46 door kon laten, waarvan we er 44 opgenomen haddenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben te lui om het helemaal door te nemen
ik heb alleen een petje van de ARTC155quote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft meerdere Alfashirtjes, Alfa jas en een Autodelta jas
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een halve Honda naast het huis liggen
Gekregen van p.orno![]()
über-gave H&S corse poloquote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alleen een petje van de ARTC155
ik moet ook een mooie polo hebben voor op meetings![]()
Wel, allemaal op twee na, en voor die bands heb ik gewerkt als roadiequote:Op maandag 15 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je zult de meeste wel niet eens betaald hebben
Oh gaat het erover dat ze onzinnig service desks bellen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik begin nu deeltje 4 bij te lezen, eigenlijk vind ik het een beetje sneu voor die gasten. Wij hebben italiaanse scholieren gehad die ons in paar minuten tijd 74 keer gebelt hadden, dat zelfs de switch het niet aan kon en er maar 46 door kon laten, waarvan we er 44 opgenomen hadden
is echt geen pretje als je je Service Level Agreement probeert te redden door zo'n stelletje klootvioolen![]()
Links en betalen voor je shirtsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wel, allemaal op twee na, en voor die bands heb ik gewerkt als roadie
[afbeelding]
niet bellen maar zo'n Live chat gebeuren. Net zo kansloos... maar moet toegeven er waren wel humor stukjes inquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gaat het erover dat ze onzinnig service desks bellen?
Get a life![]()
Wtf, ik ga toch niet van kleine bands stelen, die steun ik juist door merch te kopenquote:
ik wil een zwarte maar je kan alleen rood en blauw kiezen... plus dat ik nog eens moet kijken of het wel een beetje kwalitatief is.quote:
Ik heb nu een trui aan die mn vader nog in begin jaren 70 heeft gekochtquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wtf, ik ga toch niet van kleine bands stelen, die steun ik juist door merch te kopen
[afbeelding]
* Alfisti heeft een zwartequote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil een zwarte maar je kan alleen rood en blauw kiezen... plus dat ik nog eens moet kijken of het wel een beetje kwalitatief is.![]()
Ons ben zuunigquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aan die mn vader nog in begin jaren 70 heeft gekocht
Ja ik zag zo'n unit laatst bij je op een fotoquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aan die mn vader nog in begin jaren 70 heeft gekocht
mjah nah rood of blauw kan wel maar ik moet de kleur weten, moet het toch ff zienquote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft een zwarte( ff jokie bellen, kwaliteit is prima)
Oh jawelquote:Op maandag 15 mei 2006 22:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zag zo'n unit laatst bij je op een foto
Het maakt je echt niets uit hoe het eruit ziet eh?
[afbeelding]
Polo'squote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
Oh ik heb nog een Gaastra Polo met Volvo for life erop![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawelDit is gewoon een ultieme hippie trui
Op welke foto dan?
Ik bezit er éénquote:
Kraagje op?quote:
wat hj zegtquote:
wat zij zegtquote:
Tegen de tijd dat je een NSX hebt staat mijn garage vol met een Zonda, Ferrari 430 en een porsche GT3quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, jij mag niet in mijn NSX rijden*streept je naam door*
Ja dat!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je een NSX hebt staat mijn garage vol met een Zonda, Ferrari 430 en een porsche GT3![]()
Of niet![]()
WAAAAAAAHAHAHAquote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ook.............. maar ik moet van mijn GF
Stiggie?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
ik nu ook trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
Je krijgt een ban!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja lijkt erop eh![]()
totally anonymous met mijn zwarte vizier
[afbeelding]
Je doet maarquote:Op maandag 15 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zeuren om een ban... even naar het FA topic.
Ik heb een breezerpetjequote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
over foute shirts gesproken![]()
ik heb uit m'n tijd dat ik bij een Volvo vrachtwagen garage werkte een handdoek en t-shirt met toen alle vrachtwagens eropdat komt het dichst bij denk ik? En ik heb een Peugeot Sport pet
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ook.............. maar ik moet van mijn GF
quote:
Big MacPimpinquote:
quote:
Scherp, lipjequote:Op maandag 15 mei 2006 22:41 schreef lipje het volgende:
[..]Bo
Wat een gewaagde uitspraak over Volkswagen
kutquote:Op maandag 15 mei 2006 22:41 schreef lipje het volgende:
[..]Bo
Wat een gewaagde uitspraak over Volkswagen
eigenlijk aan heel VW, maar Golf het meeste inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef lipje het volgende:
maar je had toch een hekel aan Golfjes?
ik mis de *bling* *bling*quote:
Dan moet je maar eens een nieuw oogijzer halen graftakquote:
Wat een humeurquote:Op maandag 15 mei 2006 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een nieuw oogijzer halen graftak
[afbeelding]
Een klassiek model met lage instap 14.gifquote:
Ik snap hemquote:Op maandag 15 mei 2006 23:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een klassiek model met lage instap 14.gif
[afbeelding]
Wat is precies het verschil met fok! ?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een kleuters op een ander forum![]()
![]()
Shemannen
![]()
![]()
![]()
:R mensne die achter vrouwen met lullen aanlopen
![]()
![]()
op dat andere forum ken ik de mensen in real livequote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil met fok! ?
Heb je in Turkije een lul aangemeten gekregen?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil met fok! ?
Jaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je in Turkije een lul aangemeten gekregen?
[afbeelding]
Tis geen lul als ie niet permanent vastzitquote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JaHij staat nu op mijn nachtkastje, zo mooi
Hij zit wel vast. Alleen niet aan mijquote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis geen lul als ie niet permanent vastzit
[afbeelding]
Lulkoek dus weer, *streept ijsmeis van de shemale-lijst*quote:Op maandag 15 mei 2006 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zit wel vast. Alleen niet aan mij
Nee, moederkoekquote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lulkoek dus weer, *streept ijsmeis van de shemale-lijst*
[afbeelding]
Vraag 't hem zelfquote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zit Hugo op je nachtkastje daN?
Sterf! En voor ik het vergeet, sterf!quote:
Daar word ik zo afgehaald om te neukenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zit Hugo op je nachtkastje daN?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar word ik zo afgehaald om te neuken [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugo, had je niet een beter nachtkastje uit kunnen zoeken?
Kijkkkk danquote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sterf! En voor ik het vergeet, sterf!
[afbeelding]
Je bent zelf een je moeder koekquote:
Zo zie ik er echt niet uitquote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent zelf een je moeder koek
[afbeelding]
Ej du geile puppe, kuck mal was ich in meine hose habequote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef Fugie het volgende:
JETZT AUFMACHEN DU!
ik zat er op te wachten ouwequote:Op maandag 15 mei 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ej du geile puppe, kuck mal was ich in meine hose habe![]()
[afbeelding]
het is ijsmeis waar ik het over heb eh...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult maar jaloers zijn op Christina Aguilera
Anne is tofquote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is ijsmeis waar ik het over heb eh...
Zoals ze er hier bij ligtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult maar jaloers zijn op Christina Aguilera
Cobyyyyquote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
HERMANOuwe lollerbakkes 14.gif
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je je nieuwe clubkaart al aangevraagd? Eindhovuh, eindhovuh!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cobyyyy
Mooi ook dat op dat plaatje de "n" is weggevallen waardoor het nu gespeld staat op de manier waarop de lampies het uitspreken
[afbeelding]
Toen ik langs het stadion kwam moest ik wel aan je voorstel denken ja dat we met z'n 3en daar eens heengaanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe clubkaart al aangevraagd? Eindhovuh, eindhovuh!
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef Fugie het volgende:
jodehhhhhhhh
iiinnn duuuhhhhhhh kuuuiipppp gaaan duuhhhh joduhhhh joduhhh joduhhh aant gaaaasssssss![]()
nou, nou, meneer Hans Anders, vertelt u mij dan eens even waar het chroom te zien isquote:Op maandag 15 mei 2006 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een nieuw oogijzer halen graftak
[afbeelding]
We gaan zoiezo een keer een verkenningstrip makenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik langs het stadion kwam moest ik wel aan je voorstel denken ja dat we met z'n 3en daar eens heengaan
[afbeelding]
jij hebt duidelijk geen verstand van gangstaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nou, nou, meneer Hans Anders, vertelt u mij dan eens even waar het chroom te zien is
En dan de middenstip op Paal zn dak leggen of zoquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer komen jullie met mij het cambuur stadion bekijken?
En dan de politie bellenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan de middenstip op Paal zn dak leggen of zo
Of Paal zn pasfoto van de freakshowsite uitvergroten met rasterbator en die op de middenstip neerleggenquote:
Absoluutquote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We gaan zoiezo een keer een verkenningstrip maken
[afbeelding]
Die bekijk ik al dagelijksquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer komen jullie met mij het cambuur stadion bekijken?
En dan een speutocht uitzetten naar z'n auto --> *vandaliseer hier*quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of Paal zn pasfoto van de freakshowsite uitvergroten met rasterbator en die op de middenstip neerleggen
Wanneer ga je er pleitte?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut
Ik voelde me er echt een stuk meer op m'n gemak dan in R'dam man![]()
[afbeelding]
Gangsta is niet alleen *bling*quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen verstand van gangsta
[afbeelding]
Ik heb laatst bijna de middenstip van FC Grins gejat, maar we mochten het veld niet opquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan de middenstip op Paal zn dak leggen of zo
ja dnno doe ook maar een poging tot een intelectuele opmerking, maar het is allang bedtijd dus ik ga maar de binnenkant van me ogen checken.quote:
De MI-Side is erg gezelligquote:
Een Louis Vuitton mobiel is zeker bling.quote:
Ze wilden mij in een Duits harnas duwenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mensen met een zachte gay die Engels spreken, ik kan er maar niet aan wennen![]()
[afbeelding]
Bijna noem je dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb laatst bijna de middenstip van FC Grins gejat, maar we mochten het veld niet op
Wanneer mag Sandra weer?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yvonnenipslip
Mijn topless foto gelukkig nog niet daar....
quote:
Nog spijt van dat je niet bent doorgegaan...?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze wilden mij in een Duits harnas duwenToen ben ik maar MBO gaan doen
SS uniform?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze wilden mij in een Duits harnas duwenToen ben ik maar MBO gaan doen
Ik had Friesland laatst bijna afgestoken, maar ik was m'n spade vergetenquote:
Nee. Als ik HBO was gaan doen had ik Sandra nooit ontmoetquote:Op maandag 15 mei 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog spijt van dat je niet bent doorgegaan...?
Laters Fuug
[afbeelding]
Ik had laatst bijna Bea neergeschoten, maar ik had geen gun bij mequote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had Friesland laatst bijna afgestoken, maar ik was m'n spade vergeten
[afbeelding]
Die had je toch ontmoet op internet of niet...?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Als ik HBO was gaan doen had ik Sandra nooit ontmoet
Onze HRM begon te miepen dat we dat niet konden makenquote:
En? Dus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Onze HRM begon te miepen dat we dat niet konden maken
Ik dacht even dat Alexxx dat posttequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna Bea neergeschoten, maar ik had geen gun bij me
[afbeelding]
3FM chat, op de eerste dag dat ik ooit online was... en datwas 1 mei 4 jaar geleden nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die had je toch ontmoet op internet of niet...?
[afbeelding]
Ik had vorig jaar bijna Tommy zn CRE gekocht, maar ik had geen rijbewijs. en geen geld. en geen auto nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna Bea neergeschoten, maar ik had geen gun bij me
[afbeelding]
Vandaar dat je nu 24/7 online bentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3FM chat, op de eerste dag dat ik ooit online was... en datwas 1 mei 4 jaar geleden nu
Wat zou je kunnen doen een bio-scharrel-ei gooienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik word bewaakt als Bea bij me in de buurt is
Was bedrijfsuitje, en wil mijn baan graag nog wat langer houdenquote:
Haar bus op de foto zettenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat zou je kunnen doen een bio-scharrel-ei gooien
[afbeelding]
Of een geiten-wollen sokquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat zou je kunnen doen een bio-scharrel-ei gooien
[afbeelding]
ja man, op deze manier heb ik als ik 65 ben een harem!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu 24/7 online bent
[afbeelding]
Die heeft een maat van mij heeeel matig op de foto.quote:
de minibus, de grote oude of de grote nieuwe?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft een maat van mij heeeel matig op de foto.
Omdat hij vast stond in IJsselstein op de trambaan![]()
![]()
[afbeelding]
Aan katten jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja man, op deze manier heb ik als ik 65 ben een harem!![]()
Hij was vrij groot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de minibus, de grote oude of de grote nieuwe?
Waarom begin je er dan overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was bedrijfsuitje, en wil mijn baan graag nog wat langer houden
is ie voor 30 april 2006 gemaakt? dan was het de oudequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was vrij groot.
En blauw. Meer weet ik niet, zoek hem ooit nog wel eens voor je op
[afbeelding]
Omdat hij bijna iets tofs had gedaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over
[afbeelding]
Dan is het de oudequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ie voor 30 april 2006 gemaakt? dan was het de oude
Ik had net bijna m'n zwans op het toetsenbord gelegd, bij-naquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij bijna iets tofs had gedaan![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat hij bijna iets tofs had gedaan![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had net bijna m'n zwans op het toetsenbord gelegd, bij-na
[afbeelding]
Ikkk hhhheeeeb bb dit bricccht rmee getyp ttttttquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VET
Dat durf ik echt bijna-niet
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
225. 226) 24742 06727 0487 038 BoJo
226. 225) 24732 06996 0558 026 Ambrosius
Het blijft stuivertje wisselen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ikkk hhhheeeeb bb dit bricccht rmee getyp tttttt
[afbeelding]
Sinds ik niet meer rook is mn toetsenbord een partij schoonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je morgen naast as en tabak ook smegma onder je toetsen vandaan peuteren
[afbeelding]
KLB: Smegma op mn enterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
topic in DIG openen, de spatiebalk zit vast achter mn voorhuid, wat nu
Mja, shag is ook wel ff iets erger dan peuken jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer rook is mn toetsenbord een partij schoon
Laatst wel weer voor het eerst genoten van een sigaartje![]()
[afbeelding]
Ja hoi ik ben Alexxxx en wil net zo'n baard als m'n vader. Ik heb me al 4 maanden niet geschoren, gaat lekker ehquote:
Was wel lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, shag is ook wel ff iets erger dan peuken jaIk zaterdag ook nog
Hoe smaakte het weer?
[afbeelding]
mn vader heeft ook geen baard ivm kale plekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben Alexxxx en wil net zo'n baard als m'n vader. Ik heb me al 4 maanden niet geschoren, gaat lekker eh![]()
[afbeelding]
Knapquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was wel lekker(Gelukkig) Maar het is er ook wel weer bij gebleven
[afbeelding]
Je moeder heeft meer baardgroei dan jij en je pa bij elkaar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn vader heeft ook geen baard ivm kale plekken
Mja ik ga toch niet meer beginnen nuquote:
Er moet nog steeds eens 1 lekker jongotje van mij inquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was wel lekker(Gelukkig) Maar het is er ook wel weer bij gebleven
[afbeelding]
Je wordt steeds linkser weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik ga toch niet meer beginnen nu
[afbeelding]
Dan is de avond snel voorbijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er moet nog steeds eens 1 lekker jongotje van mij in [afbeelding]
Een hele that is
[afbeelding]
stoere jongenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had net bijna m'n zwans op het toetsenbord gelegd, bij-na
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |