het is ijsmeis waar ik het over heb eh...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult maar jaloers zijn op Christina Aguilera
Anne is tofquote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is ijsmeis waar ik het over heb eh...
Zoals ze er hier bij ligtquote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult maar jaloers zijn op Christina Aguilera
Cobyyyyquote:Op maandag 15 mei 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
HERMANOuwe lollerbakkes 14.gif
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je je nieuwe clubkaart al aangevraagd? Eindhovuh, eindhovuh!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cobyyyy
Mooi ook dat op dat plaatje de "n" is weggevallen waardoor het nu gespeld staat op de manier waarop de lampies het uitspreken
[afbeelding]
Toen ik langs het stadion kwam moest ik wel aan je voorstel denken ja dat we met z'n 3en daar eens heengaanquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe clubkaart al aangevraagd? Eindhovuh, eindhovuh!
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef Fugie het volgende:
jodehhhhhhhh
iiinnn duuuhhhhhhh kuuuiipppp gaaan duuhhhh joduhhhh joduhhh joduhhh aant gaaaasssssss![]()
nou, nou, meneer Hans Anders, vertelt u mij dan eens even waar het chroom te zien isquote:Op maandag 15 mei 2006 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een nieuw oogijzer halen graftak
[afbeelding]
We gaan zoiezo een keer een verkenningstrip makenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik langs het stadion kwam moest ik wel aan je voorstel denken ja dat we met z'n 3en daar eens heengaan
[afbeelding]
jij hebt duidelijk geen verstand van gangstaquote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nou, nou, meneer Hans Anders, vertelt u mij dan eens even waar het chroom te zien is
En dan de middenstip op Paal zn dak leggen of zoquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer komen jullie met mij het cambuur stadion bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |