En dan de politie bellenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan de middenstip op Paal zn dak leggen of zo
Of Paal zn pasfoto van de freakshowsite uitvergroten met rasterbator en die op de middenstip neerleggenquote:
Absoluutquote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We gaan zoiezo een keer een verkenningstrip maken
[afbeelding]
Die bekijk ik al dagelijksquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer komen jullie met mij het cambuur stadion bekijken?
En dan een speutocht uitzetten naar z'n auto --> *vandaliseer hier*quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of Paal zn pasfoto van de freakshowsite uitvergroten met rasterbator en die op de middenstip neerleggen
Wanneer ga je er pleitte?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut
Ik voelde me er echt een stuk meer op m'n gemak dan in R'dam man![]()
[afbeelding]
Gangsta is niet alleen *bling*quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk geen verstand van gangsta
[afbeelding]
Ik heb laatst bijna de middenstip van FC Grins gejat, maar we mochten het veld niet opquote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan de middenstip op Paal zn dak leggen of zo
ja dnno doe ook maar een poging tot een intelectuele opmerking, maar het is allang bedtijd dus ik ga maar de binnenkant van me ogen checken.quote:
De MI-Side is erg gezelligquote:
Een Louis Vuitton mobiel is zeker bling.quote:
Ze wilden mij in een Duits harnas duwenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mensen met een zachte gay die Engels spreken, ik kan er maar niet aan wennen![]()
[afbeelding]
Bijna noem je dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb laatst bijna de middenstip van FC Grins gejat, maar we mochten het veld niet op
Wanneer mag Sandra weer?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yvonnenipslip
Mijn topless foto gelukkig nog niet daar....
quote:
Nog spijt van dat je niet bent doorgegaan...?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze wilden mij in een Duits harnas duwenToen ben ik maar MBO gaan doen
SS uniform?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze wilden mij in een Duits harnas duwenToen ben ik maar MBO gaan doen
Ik had Friesland laatst bijna afgestoken, maar ik was m'n spade vergetenquote:
Nee. Als ik HBO was gaan doen had ik Sandra nooit ontmoetquote:Op maandag 15 mei 2006 23:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog spijt van dat je niet bent doorgegaan...?
Laters Fuug
[afbeelding]
Ik had laatst bijna Bea neergeschoten, maar ik had geen gun bij mequote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had Friesland laatst bijna afgestoken, maar ik was m'n spade vergeten
[afbeelding]
Die had je toch ontmoet op internet of niet...?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Als ik HBO was gaan doen had ik Sandra nooit ontmoet
Onze HRM begon te miepen dat we dat niet konden makenquote:
En? Dus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Onze HRM begon te miepen dat we dat niet konden maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |