quote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
tieten voelen post
nog steeds niet op dieeet dus?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
kehb ze nog.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Moet ik echt alles op gaan noemen wat ik qua honda heb?
ik begin nu deeltje 4 bij te lezen, eigenlijk vind ik het een beetje sneu voor die gasten. Wij hebben italiaanse scholieren gehad die ons in paar minuten tijd 74 keer gebelt hadden, dat zelfs de switch het niet aan kon en er maar 46 door kon laten, waarvan we er 44 opgenomen haddenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben te lui om het helemaal door te nemen
ik heb alleen een petje van de ARTC155quote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft meerdere Alfashirtjes, Alfa jas en een Autodelta jas
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een halve Honda naast het huis liggen
Gekregen van p.orno![]()
über-gave H&S corse poloquote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alleen een petje van de ARTC155
ik moet ook een mooie polo hebben voor op meetings![]()
Wel, allemaal op twee na, en voor die bands heb ik gewerkt als roadiequote:Op maandag 15 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je zult de meeste wel niet eens betaald hebben
Oh gaat het erover dat ze onzinnig service desks bellen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik begin nu deeltje 4 bij te lezen, eigenlijk vind ik het een beetje sneu voor die gasten. Wij hebben italiaanse scholieren gehad die ons in paar minuten tijd 74 keer gebelt hadden, dat zelfs de switch het niet aan kon en er maar 46 door kon laten, waarvan we er 44 opgenomen hadden
is echt geen pretje als je je Service Level Agreement probeert te redden door zo'n stelletje klootvioolen![]()
Links en betalen voor je shirtsquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wel, allemaal op twee na, en voor die bands heb ik gewerkt als roadie
[afbeelding]
niet bellen maar zo'n Live chat gebeuren. Net zo kansloos... maar moet toegeven er waren wel humor stukjes inquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gaat het erover dat ze onzinnig service desks bellen?
Get a life![]()
Wtf, ik ga toch niet van kleine bands stelen, die steun ik juist door merch te kopenquote:
ik wil een zwarte maar je kan alleen rood en blauw kiezen... plus dat ik nog eens moet kijken of het wel een beetje kwalitatief is.quote:
Ik heb nu een trui aan die mn vader nog in begin jaren 70 heeft gekochtquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wtf, ik ga toch niet van kleine bands stelen, die steun ik juist door merch te kopen
[afbeelding]
* Alfisti heeft een zwartequote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil een zwarte maar je kan alleen rood en blauw kiezen... plus dat ik nog eens moet kijken of het wel een beetje kwalitatief is.![]()
Ons ben zuunigquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aan die mn vader nog in begin jaren 70 heeft gekocht
Ja ik zag zo'n unit laatst bij je op een fotoquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nu een trui aan die mn vader nog in begin jaren 70 heeft gekocht
mjah nah rood of blauw kan wel maar ik moet de kleur weten, moet het toch ff zienquote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft een zwarte( ff jokie bellen, kwaliteit is prima)
Oh jawelquote:Op maandag 15 mei 2006 22:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zag zo'n unit laatst bij je op een foto
Het maakt je echt niets uit hoe het eruit ziet eh?
[afbeelding]
Polo'squote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
Oh ik heb nog een Gaastra Polo met Volvo for life erop![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawelDit is gewoon een ultieme hippie trui
Op welke foto dan?
Ik bezit er éénquote:
Kraagje op?quote:
wat hj zegtquote:
wat zij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |