mmm.... dan heb ik je t toch echt verkeerd begrepen...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Offy het volgende:
Dat heeft geen zin, ik wis alle stemmen die niet voor mij zijn, ben ik dat vergeten uit te leggen?
Het is een vrouwquote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef k_man het volgende:
Ik vrees dat er niks aan te doen is. Offy wilde deze taak alleen op zich nemen als ze dan elke maand zou winnen.
dat was toch dat pakket met die 2 stoeptegels erin?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef Offy het volgende:
(Is de postbode ondertussen niet al geweest met een groot pakketje trouwens, maxcre8?)
hmmmmm die kutburen dus weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:46 schreef fr.oosje het volgende:
Dat snap ik niet want die is allang verstuurd?
als dat geen probleem is ja graagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef fr.oosje het volgende:
Nog een keer versturen dan?
Ik vind ze allebei niet echt minimalistisch, ze zouden allebei een stuk meer in het onderwerp passen als je er nog heel veel lucht bij deedquote:
Lantaarnpaal is wel leuk, maar ook hier vind ik 'm er nog te beeldvullend/groot op staan.. Niet echt minmalistisch iigquote:
Oja, dat mocht niet meer van Sub he-man in FOT vogens Okee-manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef fr.oosje het volgende:
Ook wel erg centraal zo
Speel een beetje met de plaatsing van je paalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooh geen foto's meer waar dingen centraal staan?? Is dat nu ook al verbodenanyway, dan weet ik het ook niet, geen zin om nou dingen te gaan uitvissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |