Bij Offy gaat dat uiterst snel. Bij mijn inzending duurde het slechts enkele minuten, maar misschien dat ze niet constant de mail checkt. Maar over het algemeen gaat het vrij snel.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Ilford het volgende:
't Is de eerste keer dat ik meedoe, enneh... hoe lang duurt het doorgaans na insturen voordat een foto in het overzichtstopic verschijnt? Ik wil niet ongeduldig zijn, maar ik wil ook niet dat mijn inzending over het hoofd gezien wordt. Just wondering.![]()
Ik las je eerdere reactie, ja, vandaar dat ik even schrok. Heb de mijne gisteren ingestuurd, mja, zondag rustdag, misschien. En anders is dit vast een triggerquote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij Offy gaat dat uiterst snel. Bij mijn inzending duurde het slechts enkele minuten, maar misschien dat ze niet constant de mail checkt. Maar over het algemeen gaat het vrij snel.
Over het algemeen zet ik de foto's dezelfde dag in het Centrale Topic, gisteren had ik toevallig een drukke dag, maar geen nood: hij staat er nu bijquote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef Ilford het volgende:
't Is de eerste keer dat ik meedoe, enneh... hoe lang duurt het doorgaans na insturen voordat een foto in het overzichtstopic verschijnt? Ik wil niet ongeduldig zijn, maar ik wil ook niet dat mijn inzending over het hoofd gezien wordt. Just wondering.![]()
mmm.... dan heb ik je t toch echt verkeerd begrepen...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Offy het volgende:
Dat heeft geen zin, ik wis alle stemmen die niet voor mij zijn, ben ik dat vergeten uit te leggen?
Het is een vrouwquote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef k_man het volgende:
Ik vrees dat er niks aan te doen is. Offy wilde deze taak alleen op zich nemen als ze dan elke maand zou winnen.
dat was toch dat pakket met die 2 stoeptegels erin?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:36 schreef Offy het volgende:
(Is de postbode ondertussen niet al geweest met een groot pakketje trouwens, maxcre8?)
hmmmmm die kutburen dus weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:46 schreef fr.oosje het volgende:
Dat snap ik niet want die is allang verstuurd?
als dat geen probleem is ja graagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef fr.oosje het volgende:
Nog een keer versturen dan?
Ik vind ze allebei niet echt minimalistisch, ze zouden allebei een stuk meer in het onderwerp passen als je er nog heel veel lucht bij deedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |