Kan dat kloppen?quote:Het spijt ons, maar dit goed is reeds verhuurd of verkocht, of is nooit ingevoerd in onze database.
THXquote:Op maandag 15 mei 2006 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
9403 is die van mij hoor![]()
Dat was toch de bedoeling eh?![]()
http://www.post.be/site/nl/postal_codes.html![]()
Ik heb nog geen huisquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 15 mei 2006 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
THX
Nee, ging niet om de jouwe
We zochten hier op het werk een postcode in belgie, maar konden het niet vinden
Ah op die manier.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen huis![]()
Nee, die mensen hebben de advertentie weggenomen van Immoweb omdat we een mondeling akkoord hebben.
Mondeling is het dus verkocht.
Goed zo immoweb![]()
Nog zo'n term waar ik lang mee bezig ben geweest,quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, die mensen hebben de advertentie weggenomen van Immoweb omdat we een mondeling akkoord hebben.
Goed zo immoweb![]()
Vooruit dan maarquote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses voor de overlast
kreeg eerst een error, daarna een andere foutmelding
5 dezelfde posts was dus NIET de bedoeling
immoweb..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goed zo immoweb![]()
Nope geen last van,quote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef D.Rose het volgende:
Doet fok bij jullie ook vreemd?
hij geeft aan dat topics nog open zijn, maar als ik ze open zijn ze dicht
Makelaars, wat hier funda is zeg maarquote:
jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef D.Rose het volgende:
Doet fok bij jullie ook vreemd?
hij geeft aan dat topics nog open zijn, maar als ik ze open zijn ze dicht
gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja.. maar ik heb echt wel vaker last van.. wordt er ook vaak gewoon uitgemioeterd en moet dan min. of 5-7 wachten en dan kan ik weer..
![]()
Das belgisch voor makelaar.quote:
ah.. ok ..bedankt..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Makelaars, wat hier funda is zeg maar
Werk ze dan hequote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik ga me maar is klaar maken voor mijn werk
Succes met je THEE hequote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah.. ok ..bedankt..
ik ga weer wat doen.. ben er toch ook niet helemaal bij.. bléh.. eerst maar een dubbele.![]()
ja.. bedankt.quote:
whisky in een kopjequote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah.. ok ..bedankt..
ik ga weer wat doen.. ben er toch ook niet helemaal bij.. bléh.. eerst maar een dubbele.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses voor de overlast
Maar je kunt dus nog multi-postenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses voor de overlast
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
edit: eeh. waarom krijg ik er dan ook 2?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
omdat je een spemmer bentquote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is allemaal de schuld van de NCRV!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Makelaars, wat hier funda is zeg maar
Doen het vast heel goed als koekblikquote:
Een makelaar heet toch ook iets met immo daar?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.
Niet echt een makelaar dus![]()
hier kun je als particulier ook je huis op funda zetten.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.
Niet echt een makelaar dus![]()
Immobilënkantoorquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een makelaar heet toch ook iets met immo daar?
er liggen koekjes in jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen het vast heel goed als koekblik
Oud te worden, goed sluiten zal dat blik wel nietquote:
En werken dat soort thee dignen dan ook echt?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[quote]Op maandag 15 mei 2006 12:34 schreef D.Rose het volgende:
whisky in een kopje
[quote]Op maandag 15 mei 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes met je THEE he
Thee dus..Minty Green van Pickwick...goed tegen hoofdpijn..en zo...hoop ik
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
@ Christiaan, ik ga weer een stukje vertalen voor je als je het wil hebben.. hete aswolken en vluchtende mensen.
Ik heb alleen geen foto, maar zoek maar een leuke uit.quote:
Is goedquote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen foto, maar zoek maar een leuke uit.De laatste twee in mijn fotoboek zijn niet van mij, daar staat de bron in het fotootje..
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef liefie_ het volgende:
sow klaar met school
"Opnieuw dank aan onze vaste Indonesië-correspondent"quote:Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah. FP.
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Opnieuw dank aan onze vaste Indonesië-correspondent"
![]()
Ja cool. Misschien kunnen we wat regelen dat jij één bericht per week over Indonesië doet en dan toch Nieuwsposter mag zijn als je wilquote:Op maandag 15 mei 2006 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij's goed bedacht idd.. Over 50 dagen ga ik wel echt journalistje spelen..![]()
Want?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef qu63 het volgende:
http://www.nu.nl/news/732(...)rdam_moet_dicht.html
jammer
Ja, zoiets had ik in gedachten, ik moet dan echter wel internet thuis hebben, dat is vooralsnog niet het geval. Tot die tijd zal ik weinig op internet te vinden zijn denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja cool. Misschien kunnen we wat regelen dat jij één bericht per week over Indonesië doet en dan toch Nieuwsposter mag zijn als je wil
Whehe.. ik zit op 't werk, ik heb al wat filmpjes gekeken zonet. Erg mooi gezichtquote:Op maandag 15 mei 2006 13:59 schreef liefie_ het volgende:
om 2 uur komt t nieuws weer indah en dan is t weer ven de vulkaan op nl 2
ik dacht misschien vind je t mooi om te zien of zo...
owja werk...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. ik zit op 't werk, ik heb al wat filmpjes gekeken zonet. Erg mooi gezicht![]()
en oh:
Gaswolken denderen de Merapi-vulkaan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |