Hij was vorige maand 94 cm bij 12,2 kilo. Een lange dunne dusquote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
coolbabe, pfoeh dus toch tom inderdaad. hij lijkt er zoo lang (en dun)!
quote:Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef Githa het volgende:
Zo heeft hij heel de carnaval als cowboy gelopen met een mooi roze toverstafje![]()
Ik zou het niet weten, ik weet niet hoelang het bij Judith geduurt heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef poemojn het volgende:
Jordytoch nog een tandje
Heb je nu Judiths record verbroken of net niet?
wat klinkt dat liefquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:09 schreef babyfeet het volgende:
school voor hem vind ik leuk..
maar zelf toch moeilijk hij word groot
en hele dagen weg mis hem om me heen maar toch ook is het fijn
hij is niet meer dat kleine ventje dat veel hulp nodig heeft
alles wil hij zelf doen.
aankleden uitkleden douchen afdrogen het is wel fijn maar toch ook weer niet.
maar ja alles heeft 2 kanten.
een ding is zeker hij word groot![]()
en wij zijn trots op hem
Hier blijft 't altijd brandschoon bij zelf eten.. Mevrouw eet gewoon helemaal niksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef beefcake het volgende:
JolieDat ziet er veel beter uit dan een zelf-eten sessie hier
![]()
sja dat is ook weer minderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier blijft 't altijd brandschoon bij zelf eten.. Mevrouw eet gewoon helemaal niks
Pfft, herkenbaar. De dreumes weigert al een maand of twee systematisch te eten. Nou weet ik dat ik hier riep dat het vanzelf weer overgaat etc etc, maar het gewichtsverlies was toch wel behoorlijk dramatisch, en dat zat me ook niet echt lekker. Ik bedoel, dreumesjes mogen (en horen) best een poos stil te staan qua gewicht, maar dit werd me toch te gortig... Ik zag de spekkies echt wegsmelten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier blijft 't altijd brandschoon bij zelf eten.. Mevrouw eet gewoon helemaal niks
Nee, het gaat niet om wel/niet potjes/stukjes, het is puur eigenwijzigheid. De tv leidt af, en dat is genoed om er dan een potje in te kunnen proppenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef poemojn het volgende:
Lastig Leah.. Myrthe heeft wel een tijdje gehad dat ze goed in de gaten hield of ik mijn bord leeg had en dan moest ik haar verder voeren, maar dat is al een poosje verleden tijd. Weigert hij/zij ook stukjes te eten (ik ken een jongetje kindjevan 2 dat ook alleen potjes lust)?
Ja hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef coolbabe het volgende:
Wat een heerlijke spekpootjes onder dat onderbroekenkontje
Ik las dit en wou meteen melden dat je je versprakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef Leah het volgende:
Dreumes eet al een hele poos zelf. Totdat ze in hongerstaking ging
. Hij at altijd stukjes, brokken, gepureerd, zelfs het eten van de kat smaakte prima. Maar zelfs koekjes worden nu verachtelijk weggeworpen.
Ja hoor, wel op een tijdstip dat ik hem even achter he behang wil plakken hequote:
Jordy, eindelijk een tandje!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:42 schreef Githa het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik weet niet hoelang het bij Judith geduurt heeft.
Jordy is iig 15,5 maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
Erg herkenbaar, Milou kan nog niet zo goed praten als Iris, dus geeft ze me een wegwerpgebaartje met haar hand en zegt: Nouhouuu mammaaaaa niette doehoennnnnnnnnnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Lois het volgende:
<<<knip>>>>
Wat zijn kleine meisjes in onderbroekjes trouwens om op te vretenVandaag liep Iris vaak zonder luier, ze krijgt haar laatste kiezen en had daar behoorlijk zere billetjes van. Even geen luier is dan wel zo lekker maar wauw wat ziet dat er lief uit zeg, die kleine billetjes in zo'n broekje. Om in te bijten gewoon
Aan het einde van de dag hoorde ik wel op zeer geirriteerde toon "maahaam blijf nou van mijn billetjes af!"
![]()
Ohoh... Myrthe tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:38 schreef poemojn het volgende:
Hier hoor ik ineens allemaal gekras uit onze slaapkamer komen...
'Myrthe, wat ben je aan het doen?'
'Nee Myrthe, Nijnes!'
'Nijntje, wat doe je?'
'Muur.'
Stond ze met een Nijntje-potlood op de muur te tekenen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:01 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog/alweer een rol behang over???![]()
Ze heeft "ech nie!" ontdekt...![]()
Suus eet je broodje op...
"ech nie!"
![]()
Suus even broek aan doen...
"ech nie!"
![]()
Suus we gaan nu slapen...
"ech nie!"
![]()
Suus zit nu even stil anders krijg ik je staartje niet in/uit...
"ech nie!"
![]()
Maar ze heeft ook "ech wel!" ontdekt...![]()
Suus niet Gizmo plagen!
"ech wel!"
![]()
Suus niet in de plantenbak graven!
"ech wel!"
![]()
Nee, we gaan niet naar buiten, het is al laat...
"ech wel naar buituh!"
![]()
Nee je mag niet nog een schaaltje chips!
"ech wel!"
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef easy-going het volgende:
Oja, en vanmorgen was hij aan het tekenen, ik dacht eindelijk eens iets te herkennen:
in de rode cirkel zie ik toch wel een meneer-achtig iets.
Dus ik tegen Sven: "Wat heb je een mooie meneer getekend".
Antwoord:
Nee, mamadat is een
Dacht ook een poppetje te herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel knappe tekening hoor van Sven
Hoi Lishe dat is zo erg kind-gebonden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef Lishe het volgende:
Werkt dat zo Martineke? Zindelijk worden? En weet iemand wat een goede leeftijd is om daarmee bezig te gaan? Misschien moet ik wel een aantal topics teruglezen hoor, geen idee. Heb er eigenlijk nog niet eerder over nagedacht.
MyrtheNijntje toch!!
Luchtbel....prachtige foto! Met recht dat je zo tevreden bent en zelfs trotsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is het soms fijn he om resultaat te zien van de dingen waar je mee bezig bent met je kind, tandjes, geen luiers meer, zelf eten.... Jolie en ik zien elkaar maar weinig de laatste tijd en vandaag ben ik wat eerder weggegaan om wel met haar te kunnen eten, dat doen we doordeweeks zelden. Maandenlang heb ik geprobeerd positief te blijven, complimentjes te geven, niet gevloekt, terwijl zij alleen maar zelf wilde eten. Iedere keer dat ik de macaroni en rijst uit de voegen van de stoel viste dacht ik; morgen voer ik d'r gewoon. Maar ja iedere keer dat drama tijdens het eten, dus dan toch maar weer zelf eten. En soms, dan soms, zie je ineens resultaat. Als dit 'de schade' is van het eten van twee borden met pasta, dan ben ik dik tevreden, zelfs trots en blij, dat we dit doorgezet hebben.
Ze zei ook nog; dank voor eten mama
Het is niet zo dat ze altijd maar alles moet kunnen ofzo maar soms ben ik gewoon zo blij dat er iets kan.
dat hebben we ook al geprobeerd (donderdag ik, vandaag Swets).. gevolg is dat papa of mama liggen te slapen en Saskia is druk doende met van allesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
ET, Freek heeft ook zo'n periode gehad, maar die was dan vanaf een uur of 4 totaal niet meer te hanteren. Ik ben toen 's middags met hem in ons bed gaan slapen (was zwanger, dus het kwam me helemaal niet zo slecht uit). Als ik zelf niet kon slapen sloop ik er weer uit op het moment dat ie goed vertrokken was, maar vaak tukte ik lekker een uurtje mee.
Zo doe ik het nu nog.
Ik vind het ook een eng idee hoor Dutch, helaas is Freek al te groot voor de klink omhoog, die had ie al vrij snel open. Hier zit de sleutel altijd standaard in het slot (zodat de deur meteen open kan in geval van nood), en ik ga zelfs zover dat ik een meldafspraak maak met iemand als ik alleen thuis ben. Ik moet er nl niet aan denken dat er onverhoeds iets met mij gebeurd, en Freek dan dus zijn kamer niet uitkan.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef dutchie het volgende:
Die deur op slot vind ik nl. toch wel een beetje eng idee in het geval van brand bijv.
Ook de babykamer hebben we even de klink omgezet, want dan kan hij straks ook niet onverwacht bij de baby. Léon kan in zijn enthousiasme nogal lomp zijn, dus dat kun je maar beter voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |