.. vanmiddag met Suus in de supermarkt. Terwijl mijn DNA braaf helpt door een half brood vast te houden
(wat ik later dus weer in vorm terug moest zijn te krijgen, maar a la) valt haar oog op de lectuurrekken. Tussen de vele boekjes ziet madam net een hoekje van.. Dora! Een Dora kleurboek, niet geprijst, nergens een sticktertje te bekennen. Het halve brood kreeg een rotgooi richting flessen wijn (
![]()
) en madam was helemaal in haar element. Ze zag Dora en ze moest en zou Dora hebben! Nu is het al een hele tijd geleden dat ze 'zomaar' iets heeft gekregen, dus lieve mama als ik ben vis ik het Dora kleurboek te voorschijn en blader het even door. Suus al kretend slakend als "isaduhleguwaan! siebuhdevossssssss! tiekowduheejkoorn!".
Oke, dat snoetje was me heel veel waard, dus het halve brood werd ingewisseld voor een dora kleurboek(je van 8 pagina's en een poster van A4 formaat!). Naar de kassa, afrekenen en terwijl ik de boel sta in te pakken ("bennieduhstiehier!!!") bedenk ik me dat ik best wel veel moest betalen.
Een blik op de kassabon bezorgde me zowat een hartverzakking! ¤6,95! Voor 8 pagina met zwarte lijntjes en een A4tje met een gekleurde Dora en Boots!!!!
En owee als ze niet binnen de lijntjes kleurt...