abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:26:53 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37889937
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef beefcake het volgende:
Jolie Dat ziet er veel beter uit dan een zelf-eten sessie hier
Hier blijft 't altijd brandschoon bij zelf eten.. Mevrouw eet gewoon helemaal niks
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:37:18 #52
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37890331
.. vanmiddag met Suus in de supermarkt. Terwijl mijn DNA braaf helpt door een half brood vast te houden (wat ik later dus weer in vorm terug moest zijn te krijgen, maar a la) valt haar oog op de lectuurrekken. Tussen de vele boekjes ziet madam net een hoekje van.. Dora! Een Dora kleurboek, niet geprijst, nergens een sticktertje te bekennen. Het halve brood kreeg een rotgooi richting flessen wijn ( ) en madam was helemaal in haar element. Ze zag Dora en ze moest en zou Dora hebben! Nu is het al een hele tijd geleden dat ze 'zomaar' iets heeft gekregen, dus lieve mama als ik ben vis ik het Dora kleurboek te voorschijn en blader het even door. Suus al kretend slakend als "isaduhleguwaan! siebuhdevossssssss! tiekowduheejkoorn!".

Oke, dat snoetje was me heel veel waard, dus het halve brood werd ingewisseld voor een dora kleurboek(je van 8 pagina's en een poster van A4 formaat!). Naar de kassa, afrekenen en terwijl ik de boel sta in te pakken ("bennieduhstiehier!!!") bedenk ik me dat ik best wel veel moest betalen.

Een blik op de kassabon bezorgde me zowat een hartverzakking! ¤6,95! Voor 8 pagina met zwarte lijntjes en een A4tje met een gekleurde Dora en Boots!!!!

En owee als ze niet binnen de lijntjes kleurt...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:43:25 #53
3011 E.T.
pi_37890574

(doet met denken aan het 'ei' verhaal )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 20:53:51 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37890993
Hahahaha Ireth, ik zie het helemaal voor me heerlijk dit
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37891025
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Hier blijft 't altijd brandschoon bij zelf eten.. Mevrouw eet gewoon helemaal niks
sja dat is ook weer minder

Ireth, nooit maar dan ook echt nooit iets kopen zonder prijsje, zonder eerst te vragen hoeveel het kost
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_37892662
zoo, suus weet weer hoe ze haar zin kan krijgen.

jolie, wat kun jij netjes eten!
  Jubileum moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 22:09:50 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37894669
Iris is reuze trots want ze kan echt een koprol maken. Voor we gaan slapen elke avond stoeien, knuffelen en zingen we meestal nog wat op ons bed. Eva wil dan altijd nog even een paar keer kopje duikelen om haar overbodige energie kwijt te raken en Iris doet altijd dapper mee. Tot afgelopen week kwam ze niet verder dan stoer op haar kop staan en dan opzij vallen waar we toch heel enthousiast over waren. Een paar dagen geleden lukte het toch ineens, een heuse koprol. Sindsdien heeft ze de smaak te pakken en moeten we elke avond verplicht allemaal een keertje koprollen.

Wat zijn kleine meisjes in onderbroekjes trouwens om op te vreten Vandaag liep Iris vaak zonder luier, ze krijgt haar laatste kiezen en had daar behoorlijk zere billetjes van. Even geen luier is dan wel zo lekker maar wauw wat ziet dat er lief uit zeg, die kleine billetjes in zo'n broekje. Om in te bijten gewoon Aan het einde van de dag hoorde ik wel op zeer geirriteerde toon "maahaam blijf nou van mijn billetjes af!"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:13:02 #58
3011 E.T.
pi_37894809
Ik vind die kleine boxershortjes bij die meiden zo lief om te zien (en ja, ik heb dan ook de neiging om er de hele tijd aan te zitten en even in te knijpen )
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:13:25 #59
3011 E.T.
pi_37894822
Vergeet ik te zeggen dat ik die koprol wel onwijs goed vind!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:14:14 #60
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37894859
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Pfft, herkenbaar. De dreumes weigert al een maand of twee systematisch te eten. Nou weet ik dat ik hier riep dat het vanzelf weer overgaat etc etc, maar het gewichtsverlies was toch wel behoorlijk dramatisch, en dat zat me ook niet echt lekker. Ik bedoel, dreumesjes mogen (en horen) best een poos stil te staan qua gewicht, maar dit werd me toch te gortig... Ik zag de spekkies echt wegsmelten.
Dus, weer een principe overboord; ik voer tegenwoordig potjes olvarit, voor de TV .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:15:38 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_37894916
ow, billetjes niks is fijner dan je eigen blote kindje trouwens. heel vertederend vind ik dat. En ik moet altijd aan zijn geboorte denken dan (lois, ik moet altijd denken aan die foto in Maurice zijn werkkamer, weet je dat nog? en dan zei hij altijd daarover dat dat het doel was of zoiets)
stormy waters...
sailin'
pi_37895158
Twee borden vol gegeten 't Zelf eten gaat hier prima, maar die hoeveelheden zijn hier ongekend (al wordt 't de laatste tijd wel duidelijk meer.. twee boterhammen op, en dan ook nog een banaan, appel, koek en ijsje willen ).

Lastig Leah.. Myrthe heeft wel een tijdje gehad dat ze goed in de gaten hield of ik mijn bord leeg had en dan moest ik haar verder voeren, maar dat is al een poosje verleden tijd. Weigert hij ook stukjes te eten (ik ken een jongetje van 2 dat ook alleen potjes lust)?

Wat goed van Iris Lois!

Suus heeft het goed voor elkaar

Kyllian veel succes op school

Githa ik weet 't ook niet zeker meer, dacht dat Judith ook 14/15mnd was. Maar misschien komt Grijs binnenkort weer eens langs in dit topic.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:29:06 #63
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37895613
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef poemojn het volgende:

Lastig Leah.. Myrthe heeft wel een tijdje gehad dat ze goed in de gaten hield of ik mijn bord leeg had en dan moest ik haar verder voeren, maar dat is al een poosje verleden tijd. Weigert hij/zij ook stukjes te eten (ik ken een jongetje kindje van 2 dat ook alleen potjes lust)?
Nee, het gaat niet om wel/niet potjes/stukjes, het is puur eigenwijzigheid. De tv leidt af, en dat is genoed om er dan een potje in te kunnen proppen . Overigens doe ik dat alleen maar 's avonds, echt om verder afvallen te voorkomen.
pi_37895799
Ik was echt niet aan het vissen hoor

Maar dat ze geen moeite heeft met stukjes scheelt weer en ze krijgt vast te snel de 'zelf doen'-fase
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:39:07 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37896147
Jolie wat knap! En wat ben je een wijsneusje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37896353
Iris wat goed van de koprollen Leuk is dat ook he, dat die kleintjes je in alles mee kunnen laten doen

Leah dat afvallen klinkt inderdaad wel dramatisch ja Gelukkig krijg je de potjes er dan nog wel in. Daarvoor zou ik ook mijn principes overboord gooien, als ik die had

Oh Oh! Billetjes zijn inderdaad om op te vreten
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:43:12 #67
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37896358
Oh er was een tweede pagina
Leah, ik ken hier een kindje van bijna 3 en als die gevoerd wordt mogen er absoluut geen klontjes in zitten, terwijl als hij zelf eet, hij de bonken overal vanaf trekt en doorslikt zonder te kauwen

Iris wat knap
Ireth
Maak er kopietjes van en laat Suus die inkleuren, dan kun je het origineel inlijsten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:44:48 #68
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37896459
Wat een heerlijke spekpootjes onder dat onderbroekenkontje
pi_37896637
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:44 schreef coolbabe het volgende:
Wat een heerlijke spekpootjes onder dat onderbroekenkontje
Ja he En dat terwijl hij toch echt zijn babyvet kwijt is
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:51:54 #70
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37896856
Dreumes eet al een hele poos zelf . Totdat ze in hongerstaking ging . Hij at altijd stukjes, brokken, gepureerd, zelfs het eten van de kat smaakte prima. Maar zelfs koekjes worden nu verachtelijk weggeworpen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:51:54 #71
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37896857
Ik vind het jammer dat Tom trapleuningen als benen heeft, die spekpootjes zijn altijd zo lekker in je tanden in te zetten
pi_37897509
Wil je Dylan een keer lenen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:16:41 #73
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37898084
Mag dat?
  woensdag 17 mei 2006 @ 06:47:37 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_37904646
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef Leah het volgende:
Dreumes eet al een hele poos zelf . Totdat ze in hongerstaking ging . Hij at altijd stukjes, brokken, gepureerd, zelfs het eten van de kat smaakte prima. Maar zelfs koekjes worden nu verachtelijk weggeworpen.
Ik las dit en wou meteen melden dat je je versprak maar toen ik verder las dacht ik: ow nee... toch niet (ik wou je waarschuwen zeg maar...)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 mei 2006 @ 06:54:57 #75
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37904659
en dat viel mij ook al op
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:42:19 #76
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37908364
Ik dacht ook eindelijk een tipje van de sluier te weten, maar mooi niet toen ik verder las!
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:30:03 #77
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37916001
wij zijn trouwens begonnen met het introduceren van het potje, heb een nijlpaard potje gekocht bij prenatal. en maxim vind dat ding geweldig (tot nu toe). het is erg leuk om erop te gaan zitten en weer staan, zitten, staan,zitten en weer staan. zo mooi om te zien hoe dat kleine kippekontje probeert goed te gaan zitten
elke keer als ik boven zn luier verwissel, of als we in bad gaan, laat ik hem er ff op zitten, en misschien komt er dan vanzelf wel een keer " per ongeluk" een plasje
pi_37916292
Hier hoor ik ineens allemaal gekras uit onze slaapkamer komen...
'Myrthe, wat ben je aan het doen?'
'Nee Myrthe, Nijnes!'
'Nijntje, wat doe je?'
'Muur.'
Stond ze met een Nijntje-potlood op de muur te tekenen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:39:25 #79
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37916324
Myrthe
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:49:07 #80
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37918769
Werkt dat zo Martineke? Zindelijk worden? En weet iemand wat een goede leeftijd is om daarmee bezig te gaan? Misschien moet ik wel een aantal topics teruglezen hoor, geen idee. Heb er eigenlijk nog niet eerder over nagedacht.
MyrtheNijntje toch!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37923102
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef coolbabe het volgende:
Mag dat?
Ja hoor, wel op een tijdstip dat ik hem even achter he behang wil plakken he

Myrthe, bijdehandje
Wanneer je Dylan betrapt op het kapot maken van iets, trekt hij zijn onschuldigste gezicht en zegt ohoh, kapot? Zo van hoe kan dat nou? Als je dan vraagt wie dat heeft gedaan, vraagt hij dat ook. Wie daan? Monsters zijn het!
pi_37923139
Oh het potje! Wij hebben er ook een staan en af en toe vraag ik of Dylan op zijn potje wil poepen of plassen. Standaard is het antwoord nee, het enige leuke vond hij de stickers eraf slopen
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:03:59 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_37923208
zo denkt Liam er nou ook over beef
stormy waters...
sailin'
pi_37938091
anna heeft laatst ook al eens op 't potje gezeten en jawel, meteen kwam er een flinke plas. meer van schrik en de koude rand dan wat anders denk ik, maar toch.

piet wil er meestal niet (meer) op. ook de wc niet. ach, komt wel weer eens hoor.

myrthe, die nijntje toch!

en de bylan van dylan blijven
  donderdag 18 mei 2006 @ 08:42:51 #85
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37941212
Ik heb door verschrikkelijke drukte het forum dagenlang niet bekeken, maar lees nu wel ineens ergens dat Jordy een tandje heeft! Githa, wat fijn!!! Echt super! Ik hoop dat meneer binnenkort lekker in je armen en benen begint te knagen als een klein ratje. Wat momenteel Juultjes favourite bezigheid is.

En wat gezegd wordt is waar, het kan echt ineens heel snel gaan. Juul heeft er nu weer 5 bij in een paar weken tijd. En dat terwijl het ook altijd een eeuwigheid lijkt te duren voor ze zich eindelijk hun weg door dat tandvlees hebben gebaand. Maar als ze dat obstakel eenmaal overwonnen hebben..... dan is er geen houden meer aan.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:43:12 #86
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_37951832
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:42 schreef Githa het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, ik weet niet hoelang het bij Judith geduurt heeft.
Jordy is iig 15,5 maand.
Jordy, eindelijk een tandje!
Judith was bijna een jaar toen haar eerste tandje kwam, maar Daan was 14 maanden. Jordy is nu de nieuwe recordhouder

De tandjes kwamen bij hun trouwens een voor een door, met elke keer rode billen, gevoelig tandvlees (en daardoor minder willen eten) en verhoging. Judith moet nu nog steeds 4 kiezen krijgen (ze heeft er nu 4), de hoektanden zijn nu net door (ze is 2,5).
Maar misschien heb je geluk Githa en gaat het nu snel bij Jordy.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 18:13:56 #87
81992 Githa
pi_37958417
We wachten af Grijs Ik ben al blij dat hij iig tanden heeft!
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:01:53 #88
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37962023
Iemand nog/alweer een rol behang over???

Ze heeft "ech nie!" ontdekt...

Suus eet je broodje op...
"ech nie!"

Suus even broek aan doen...
"ech nie!"

Suus we gaan nu slapen...
"ech nie!"

Suus zit nu even stil anders krijg ik je staartje niet in/uit...
"ech nie!"

Maar ze heeft ook "ech wel!" ontdekt...

Suus niet Gizmo plagen!
"ech wel!"

Suus niet in de plantenbak graven!
"ech wel!"

Nee, we gaan niet naar buiten, het is al laat...
"ech wel naar buituh!"

Nee je mag niet nog een schaaltje chips!
"ech wel!"

vrijdag 19 mei 2006 @ 15:07:37 #89
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37990200
oh ik heb hier een dreumes die probeert de kabouter polonaise na te doen op tv
wat een mooi geZicht is dat dat hij probeert de bewegingen na te doen
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:54:07 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_37991665
Nu pas Ireth Die kent Liam al een tijdje nu

Martineke wat schattig
stormy waters...
sailin'
pi_37991805
Ireth Lekker he

Hier een jongetje dat Litltle Bill van Tele 2 nadoet. Hij gaat zich dus steeds "opdrukken" als die reclame er is

Oja, en vanmorgen was hij aan het tekenen, ik dacht eindelijk eens iets te herkennen:

in de rode cirkel zie ik toch wel een meneer-achtig iets.
Dus ik tegen Sven: "Wat heb je een mooie meneer getekend".

Antwoord:

Nee, mama dat is een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37993757
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Lois het volgende:
<<<knip>>>>

Wat zijn kleine meisjes in onderbroekjes trouwens om op te vreten Vandaag liep Iris vaak zonder luier, ze krijgt haar laatste kiezen en had daar behoorlijk zere billetjes van. Even geen luier is dan wel zo lekker maar wauw wat ziet dat er lief uit zeg, die kleine billetjes in zo'n broekje. Om in te bijten gewoon Aan het einde van de dag hoorde ik wel op zeer geirriteerde toon "maahaam blijf nou van mijn billetjes af!"
Erg herkenbaar, Milou kan nog niet zo goed praten als Iris, dus geeft ze me een wegwerpgebaartje met haar hand en zegt: Nouhouuu mammaaaaa niette doehoennnnnnnnnn (één en al drama )
schattige billetjes
pi_37993880
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:38 schreef poemojn het volgende:
Hier hoor ik ineens allemaal gekras uit onze slaapkamer komen...
'Myrthe, wat ben je aan het doen?'
'Nee Myrthe, Nijnes!'
'Nijntje, wat doe je?'
'Muur.'
Stond ze met een Nijntje-potlood op de muur te tekenen.
Ohoh... Myrthe toch
pi_37994056
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:01 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog/alweer een rol behang over???

Ze heeft "ech nie!" ontdekt...

Suus eet je broodje op...
"ech nie!"

Suus even broek aan doen...
"ech nie!"

Suus we gaan nu slapen...
"ech nie!"

Suus zit nu even stil anders krijg ik je staartje niet in/uit...
"ech nie!"

Maar ze heeft ook "ech wel!" ontdekt...

Suus niet Gizmo plagen!
"ech wel!"

Suus niet in de plantenbak graven!
"ech wel!"

Nee, we gaan niet naar buiten, het is al laat...
"ech wel naar buituh!"

Nee je mag niet nog een schaaltje chips!
"ech wel!"

...maar toch sorry, behang is hier bijna een heilig iets voor mij....moet je zuinig op zijn als je een peuter/kleuter hebt
pi_37994143
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef easy-going het volgende:

Oja, en vanmorgen was hij aan het tekenen, ik dacht eindelijk eens iets te herkennen:

in de rode cirkel zie ik toch wel een meneer-achtig iets.
Dus ik tegen Sven: "Wat heb je een mooie meneer getekend".

Antwoord:

Nee, mama dat is een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ook een poppetje te herkennen
Wel knappe tekening hoor van Sven
pi_37994477
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef Lishe het volgende:
Werkt dat zo Martineke? Zindelijk worden? En weet iemand wat een goede leeftijd is om daarmee bezig te gaan? Misschien moet ik wel een aantal topics teruglezen hoor, geen idee. Heb er eigenlijk nog niet eerder over nagedacht.
MyrtheNijntje toch!!
Hoi Lishe dat is zo erg kind-gebonden.
Ik zat destijds helemaal in de stress. Want kindjes met downsyndroom zijn langzaam ook met zindelijk worden. Veel contact met andere ouders waarvan kind met 8 jaar nieteens zindelijk was. Doemscenario's enzo.

Maar met trots kan ik vertellen dat het zeker drie jaar geleden is dat ik een poepluier heb verschoond! Milou is nu 5 en een half jaar....
Met 3 en half jaar deed ze ook haar plasje altijd op het toilet.
Met 4 en een half jaar was ze ook 's nachts zindelijk.

Op een potje heeft Milou het nooit echt gedaan, die waren voor de poppen volgens haar ...Madameke trok zich altijd op aan het fonteintje om zo op het toilet neer te ploffen
(vraag me nog steeds af hoe het fonteintje blijft hangen al die jaren, terwijl de rest van het huis instort )
pi_37995100
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is het soms fijn he om resultaat te zien van de dingen waar je mee bezig bent met je kind, tandjes, geen luiers meer, zelf eten.... Jolie en ik zien elkaar maar weinig de laatste tijd en vandaag ben ik wat eerder weggegaan om wel met haar te kunnen eten, dat doen we doordeweeks zelden. Maandenlang heb ik geprobeerd positief te blijven, complimentjes te geven, niet gevloekt, terwijl zij alleen maar zelf wilde eten. Iedere keer dat ik de macaroni en rijst uit de voegen van de stoel viste dacht ik; morgen voer ik d'r gewoon. Maar ja iedere keer dat drama tijdens het eten, dus dan toch maar weer zelf eten. En soms, dan soms, zie je ineens resultaat. Als dit 'de schade' is van het eten van twee borden met pasta, dan ben ik dik tevreden, zelfs trots en blij, dat we dit doorgezet hebben.

Ze zei ook nog; dank voor eten mama
Het is niet zo dat ze altijd maar alles moet kunnen ofzo maar soms ben ik gewoon zo blij dat er iets kan.
Luchtbel....prachtige foto! Met recht dat je zo tevreden bent en zelfs trots .
Kids en eten.... Zelfs als ze goed eten, op de één of andere manier kan je nog je irritatie's of twijfels hebben

zaterdag 20 mei 2006 @ 13:52:22 #98
3011 E.T.
pi_38015849
Leuk hoor als kinderen fantasie ontwikkelen ..
Tegenwoordig wordt hier dus alles eng gevonden vooral van alles als ze in bed ligt.. Een buurman drie blokken verder met een heggenschaar in de weer? Dikke paniek en slapen ho maar.. Gordijn dat iets wappert door de wind? Paniek en niet meer slapen.. Regen die buiten op de tuintafel tikt? Zelfde verhaal...

Het begint nu een beetje vervelend te worden.. We kunnen de oorzaken niet wegnemen, dus alleen maar uitleggen dat er niks engs aan is en dat wij in de buurt zijn en dat ze gewoon moet gaan slapen. Maar vooral als het 'snachts begint te regenen ben ik ff niet blij
maar er zijn ook dingen die ze niet uit wil/kan leggen waarom ze niet gaat slapen. Klamboe open, klamboe dicht, raam open of dicht, deur open/dicht... alles geprobeerd maar slapen ho maar..
Plus daarbij dat het middagslaapje (mede ook door zulke redenen) lijkt te vervallen.. Ze is dus 's middags niet te genieten..

Mantra maar weer opdreunt *het is een fase*het is een fase*het is een fase*het is een fase*
pi_38016775
Oh E.T. ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt

Hier ook een die 's middags niet meer wil slapen Waarom weet ik niet, al is hij nog zo moe, als je hem op bed legt doet ie alles behalve slapen. Het is dan eigenlijk veel rustiger als je hem dan gewoon weer mee naar beneden neemt, ipv 10000 keer naar boven lopen en boos worden...
pi_38017942
Iemand een tip hoe Thijs beetje van zijn luierverschoningsangst af kan komen.

Het is hier telkens drama, dikke krokodille tranen lopen over zijn wangen, hij gild/krijst de hele buurt bij elkaar en probeerd telkens om te draaien.
Wat het verschonen nog langer doet maken.
Voor mij is het letterlijk een strijd die ik lever om zijn billetjes schoon te krijgen en hem een andere luier aan te trekken.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')