Hihihi, dat krijgt Kian hier ook als ik mijn handen niet vrij heb voor hem, maar water vindt ie gelukkig ook heel mmmquote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef m@x het volgende:
[..]
en daarom krijgt ie ook alleen maar waterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gepiep...het is g!@#$%^&*()me af en toe net een brulaapquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef m@x het volgende:
Ik vind dat gepiep van Kian juist hartstikke schattig (ik vind Kian eigenlijk helemaal hartstikke schattig).
Best therapeutisch denk ik...voor Kai iig wel, mijn oudste mannen kunnen zo`n "baby" best aanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef m@x het volgende:
Dagje ruilen?
Absoluut, maar dat hebben wij vooral bij Ewen, das echt zo`n mannetje die je soms helemaal gek kan maken met z`n lolbroekengedrag en rariteiten. Het is dat het mijn rare lolbroek is, anders had ik hem denk ik echt een irritant kind gevondenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef poemojn het volgende:
't Scheelt toch ook of het je eigen kind is of niet? Bij mij welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Best therapeutisch denk ik...voor Kai iig wel, mijn oudste mannen kunnen zo`n "baby" best aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei zo'n dag had ik gisteren (ook nog slecht geslapen door kiespijn), zo'n dag waarin mijn ergenissen zich afwisselen met schuldgevoelens omdat ik niet zo positief denk over mijn kinderen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
Wil iemand vanddag Liam hebben dan? aaaaaaaaaaaargh, wat een monster! Ik kan niet zo veel kanten meer op en door de pijn heb ik geen geduld en dat voelen ze zo haarfijn aan allemaal he! Gadver wat kan je een hekel aan je eigen kind hebben soms. En geloof me, hij is echt niet leuk nu! Schreeuwen, gillen, niet luisteren, alles pakken waar ie niet aan mag komen, etc.
pfff... its gonna be a long day...
Het duurt ongeveer 2-6 weken coolbabe maar dan moet je zeker wel verbetering merken. Bij Eva is het niet zo dat ze nooit meer benauwd is, ze gebruikt nog dagelijks een luchtwegverwijder en daarbij soms ook nog ventolin. Ze is alleen minder vatbaar voor een bronchitusje hier, een longonsteking daar...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef coolbabe het volgende:
Vanmiddag ben ik met Tom naar de huisarts geweest en we hebben een ontstekingsremmer gekregen die hij dagelijks toegediend moet krijgen.
Het kan even duren voor het aanslaat, dus ik ben heel benieuwd en hoop dat het hiermee beter gaat en hij niet meer zo benauwd isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop