abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:23:22 #101
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38018111
Zoë kan tegenwoordig een beetje jokken, als ze zelf een scheetje laat zegt ze poep maar wijst standaart iemand anders aan ook als je vraagt of zij het was zegt ze glashard nee
pi_38018920
Bar, even onder de douche zetten en de straal erop om de poep eraf te krijgen en luierbroekjes gebruiken ipv gewone luiers zodat je deze sneller aan kan trekken? Anders zou ik het ook niet weten, succes

Zoë
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 mei 2006 @ 22:17:05 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38030004
Isa heeft de waterpokken, best sneu hoor... zo'n krentenkindje

Bar, hier hielp het soms wel om Isa af te leiden met iets waar ze normaal niet zo direct mee mag spelen. Het is heel frusterend om een kindje te verschonen dat zich gedraagt alsof je het naar de slachtbank brengt. Ik werd er soms heel moedeloos van... Maar het is gelukkig weer voorbij gegaan hier. Dus voor nu sterkte Hoop dat het snel verandert!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:23:32 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38030308
Luierbroekjes idd.. of afleiden

Och, Isa toch.. beterschap

Na het niet-slapen-drama van vanmiddag zijn we even naar de karwei geweest en eigenlijk was Saskia toen weer d'r gewone, vrolijke zelf En vanavond was er dus geen drama van overal bang voor zijn, en alles eng vinden.. ze was te moe en is direct in slaap gevallen.
Ik ga van de week nog eens wat uittesten met later naar bed brengen en dan na 3 kwartier oid weer wakker maken.. heeft ze toch net even d'r rust, maar niet te lang om 's avonds niet in de knoei te komen. Mocht dat niet werken dan gaan we gewoon voortaan 's middags samen even bankhangen ipv slapen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:36:29 #105
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38030848
ET, Freek heeft ook zo'n periode gehad, maar die was dan vanaf een uur of 4 totaal niet meer te hanteren. Ik ben toen 's middags met hem in ons bed gaan slapen (was zwanger, dus het kwam me helemaal niet zo slecht uit ). Als ik zelf niet kon slapen sloop ik er weer uit op het moment dat ie goed vertrokken was, maar vaak tukte ik lekker een uurtje mee.
Zo doe ik het nu nog .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:57:32 #106
3011 E.T.
pi_38031637
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Leah het volgende:
ET, Freek heeft ook zo'n periode gehad, maar die was dan vanaf een uur of 4 totaal niet meer te hanteren. Ik ben toen 's middags met hem in ons bed gaan slapen (was zwanger, dus het kwam me helemaal niet zo slecht uit ). Als ik zelf niet kon slapen sloop ik er weer uit op het moment dat ie goed vertrokken was, maar vaak tukte ik lekker een uurtje mee.
Zo doe ik het nu nog .
dat hebben we ook al geprobeerd (donderdag ik, vandaag Swets).. gevolg is dat papa of mama liggen te slapen en Saskia is druk doende met van alles
Vandaar dat ik ditzelfde plan maar omgebogen had tot de bank.. dan slaap ik iets minder (maar rust ik wel) en dan kan ik Saskia toch beetje in de gaten houden..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:16:19 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38032362
Ik trok Freek in een soort houdgreep tegen me aan , Hij kon niet veel meer als in slaap vallen, nog steeds trouwens, als ie niet bij me ligt dan gaat ie liggen klieren. En ik vind het stiekum wel lekker, hij is bepaald niet knuffelig, dus op deze manier hebben we toch even "contact".
pi_38032537
Die houdgreep heb ik bij Myrthe ook wel eens gedaan idd, als ze zich niet kon ontspannen oid om te gaan slapen. Vond ze niet leuk maar werkte wel.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:23:24 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38032666
Freek vond het niet erg overigens, het was alleen net even het zetje wat ie nodig had om te gaan slapen.
Nou ligt het arme kind ook 's nachts in een totaal geblindeerde kamer, met de deur op slot, maar het is echt de enige manier om hem te laten slapen. Laten we maar zeggen dat slapen laag op zijn prioriteitenlijstje staat ;0
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:29:11 #110
3011 E.T.
pi_38032940
de houdgreep had ik nog niet geprobeerd, dat ga ik nog wel doen

meestal in bed is ze d'r carriere aan het voorbereiden... elk plukje haar op mijn hoofd moet goedglegd worden}:|
volgens mij wordt ze later kapster.. ze zit echt altijd aan m'n haar te frutten als zij vind dat een plukje verkeerd zit (maar o wee als ik aan haar haar wil zitten )
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:34:54 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38033205
Zou wel lekker zijn als je dat middagslaapje er nog even in kunt houden hè? Er gaat niets boven een middagdut als je zwanger bent, vind ik .
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:37:31 #112
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38033312
Tom gaat nog graag slapen tussen de middag, en tukt dan ook van 11 tot 15 Soms, als het zo uitkomt gaat hij niet naar bed maar dan valt hij in de auto in slaap of in de buggy
Hij probeert wel altijd tijd te rekken, zijn lappie moet niet gevouwen, en als je weg wilt gaan moet hij ineens wel gevouwen worden..hij wil je geen kus geven maar als je zonder kus weggaat, dan ineens weer wél enz. enz.
Hij is momenteel ook helemaal verzot op buitenspelen. Het eerste wat hij tegenwoordig vraagt als hij `s ochtends zijn ogen opendoet is "mama, mag ik buiten spelen?"
Vamavond is hij op het potje geweest. Hij heeft er alleen op gezeten maar werd niet hysterisch bij de aanblik alleen al. De truc was het hem samen met Jasper te laten doen Nu nog er op gaan plassen en ik ben een blij mens

Beterschap Isa
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 21 mei 2006 @ 07:53:34 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_38039157
Rottig is dat als ze van die kuren krijgen met slapen... Liam heeft het ook wel eens. Normaal slaapt ie van half 11 tot half 2 zo'n beetje, maar soms wil het ineens niet...
's avonds is het ook drama momenteel, maar we denken dat het tijd wordt voor wat later naar bed.

Als ik Liam in de houdgreep zou nemen bij me op bed dan zou het alleen maar gillen en schreeuwen worden denk ik

Liam is Dora gek tegenwoordig en begint nu ook mee te doen en mee te roepen enzo, erg schattig zijn daar dvd's van? vast wel he? (ja dus, heb het al gezien)

Wat ook zo lief is, is dat ie zijn schaamtegevoel heeft ontdekt, (zei iemand anders dat laatst ook al niet?) als ie gaat staan dansen oid en je kijkt dan krijgt ie zo'n beschaamd gezichtje maar als je dan meedoet dan is het weer goed

[ Bericht 25% gewijzigd door Belana op 21-05-2006 08:26:23 ]
stormy waters...
sailin'
  zondag 21 mei 2006 @ 08:58:28 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38039252
Brrrr Jolie is vanmorgen gevallen, het stokje van de ballon waar ze mee liep te rennen schoot in d'r keel. Zo zielig, ze moest een beetje spugen en het begon te bloeden. Heel erg sneu en rot en ze raakte echt in paniek. Dat buikje helemaal strak en brullen. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen en ze ik mocht niet in d'r mond kijken. Ze ligt nu op de bank en ik keek net van boven en ik zag echt gewoon open liggen bij d'r gehemelte. Echt heel sneu vind ik het.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:00:14 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38039262
Er zijn veel dvd's van Dora, Belana. Jolie heeft er ook eentje, ze kijkt dat altijd bij de oppas. yes we did it kan ze roepen, gek gedoe.

Met Jolie gaat het best goed al merk ik dat ze me heel erg nodig heeft op de momenten dat we samen zijn. Ze vindt het ineens moeilijk om me te delen, wil vaak bij me in bed slapen enzo. Soms vind ik het ook best rot, doordeweeks komt ze soms helemaal niet in de huiskamer. Staat het speelgoed vrijdagmiddag nog op dezelfde plaats als toen het zondags werd opgeruimd. Helemaal onaangeraakt.
Vaak als ze bij de oppas vandaan komt, gaan we alleen nog maar even buiten spelen, dan op bed liggen, wassen en naar bed. Ik ben soms echt bang dat ze te veel van mijn aandacht moet missen. Aan de andere kant zie ik nog steeds wel echt mijn lieve rare meisje in haar. Ze is gelukkig erg gek op de oppas en hun gezin, ze wordt daar zo goed opgevangen. Dat scheelt heel veel.

[ Bericht 28% gewijzigd door Luchtbel op 21-05-2006 09:08:54 ]
pi_38040051
aiks luchtbel, wat eng dat vallen-met-stokje-in-d'r-mond. gaat het inmiddels weer wat beter? heb je al goed kunnen kijken? is echt zoiets waar ik altijd bang voor ben dat 't gebeurt.

anna werd vanmorgen wakker in een heleboel eigen braaksel, heel zielig. helemaal schoongemaakt, bij me in bed genomen en ze dronk flink. toen ze ging zitten spuugde ze echter meteen hele golven over mij + ons bed heen, dus alles is er weer uit (en de wasmachine heeft vandaag een drukke dag!). ze ligt nu al 2 uur te slapen, hopelijk gaat 't straks wat beter. verder haalt ze halsbrekende toeren uit, ze klimt op stoelen en bedden, ik houd m'n hart vast. maar ze is op zich vrij handig tus tot nu toe gaat 't aardig goed. *afkloppen*
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 10:55:01 #117
81992 Githa
pi_38040223
Ohwjeee Jolie, hoe gaat het nu met haar Luchtbel? ...

Anna beterschap...
pi_38040597
Ach Jolietje toch Kusje van Myrthe Best moeilijk he LB, je meissie zo missen. Toch denk ik dat jij er meer last van hebt dan Jolie als ik dat zo hoor. Bij de oppas heeft ze het hartstikke leuk, en jij bent er voor d'r zodra ze daar weer weg is. Even doorbijten, je doet het tenslotte ook voor haar toekomst ! mooie ondertitel heb je trouwens

Anna toch Zo zielig he Bix, spugende kindjes. Hier ook zo'n klimgeit, ze klimt via de pianokruk boven op de vleugel of via de keukenstoelen bovenop de keukentafel Iedere dag klop ik het maar weer af inderdaad, maar ik vrees dat het toch een keer fout moet gaan voordat ze echt beseft dat het gevaarlijk is. Mama's boze woorden maken niet echt indruk geloof ik

Myrthe heeft eindelijk het doorslapen ontdekt Het is al een week of 3 aan de gang maar ik durfde er niets over te schrijven hier, vorige keren als ik enthousiast schreef dat ze twee nachten had doorgeslapen was het daarna meteen weer over, ik denk dat ze meeleest hier We hebben een gesprek gehad met een kennis die homeopaat is en die raadde ons Calcium carbonicum D6 aan om Myrthe beter te laten slapen. Ik geloof er eigenlijk niet zo in maar MrBos wel dus toch maar gehaald, en verrek het werkt !! Ze slaapt nu de meeste nachten door, en als ze wakker wordt dan is dat (meestal) eenmalig. Helaas is het nog wel zo dat als ze wakker wordt ze pas weer wil gaan slapen als ze bij ons in bed mag liggen. Nou vind ik het op zich geen probleem hoor dat ze bij ons slaapt maar ik slaap er zelf wel erg onrustig van. Maar goed alles beter dan 17 keer per nacht je bed uit (ik heb een nachtje geturfd...). Dus ik voorzichtig !
  zondag 21 mei 2006 @ 11:31:05 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38040874
Nou ik mocht helemaal niet kijken en het zat me niet lekker dus ik heb d'r omgekocht met een slok cola (wil je een slokje? is het lekker? ja he? je mag heel heel heel stiekem nog een slokje, als er niemand kijkt en als mama eerst heeft gezien dat er ecvht geen cola meer in je mond zit........oh oh oh wat is ze daar gevoelig voor ) het is wel dik en een beetje los maar ik denk dat het op zich wel meevalt. Gelukkig. Het is ook eng zulke dingen Bix maar ja het kan met van alles gebeuren natuurlijk. Ze gebruikt zo'n stokje van die ballonnen met een half lege ballon als microfoon. Maar de ballon was stuk gegaan gister.

Ladybos wat fijn! Lekker slapen
Ondertitel van Cirque du soleil, deze zomer weer en natuurlijk bijten we door

[ Bericht 4% gewijzigd door Luchtbel op 21-05-2006 11:36:06 ]
  zondag 21 mei 2006 @ 11:57:29 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_38041388
oe cirque du soleil het komt alleen heel rot uit zo vlak na de bevalling vanwege dat je daar op van die totbankjes moet zitten, dus we gaan niet, maar ik vind dat zooooo mooi!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 21 mei 2006 @ 12:17:12 #121
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38041768
Oh Luchtbel, wat eng! Gelukkig lijkt het mee te vallen. En gelukkig zijn kleine kindjes met een slokje cola altijd nog wel om te kopen...
pi_38042329
heerlijk doorslaapnieuws ladyB! wat is dat calcium carbonicum precies voor iets dan, en waarom zou dat helpen?

fijn dat 't mee lijkt te vallen LB. en vond ze de cola lekker?

anna heeft net wel een uur bij me op schoot gezeten. ze wilde niks anders. wel gezellig hoor! en ze heeft ook weer gedronken en tot nu toe zit 't er nog in...
  zondag 21 mei 2006 @ 15:51:42 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_38047609
Arme Anna, gelukkig gaat het wat beter dan!
stormy waters...
sailin'
pi_38051853
Jolie, beterschap voor je zere gehemelte

Anna ziek, wat naar Jij ook beterschap

Ladybos wat fijn dat het helpt Lekker gevoel he, als je door kan slapen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 21 mei 2006 @ 22:02:45 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38063269
Ik zit net even hier bij te lezen en ik lees toevallig dat er meer dreumesen/peuters kampen met een slaapprobleem.
Léons slaapavontuur op zijn nieuwe kamer en in zijn nieuwe bed (peuterbedje) begon voorspoedig. Tot hij doorkreeg dat hij er op ieder moment dat hij dat wilde er zelf uit kon.
Dus vanaf woensdag was het ineens drama. D'rin en er weer uit, d'rin en weer uit, d'rin en weer uit enz. enz. Eerst werden we boos, maar dat werkte niet. Even nagedacht wat er bij die programma's ookal weer gedaan werd en dat uitgeprobeerd (op de kamer gaan zitten en steeds verder weg gaan, zonder op hem te reageren). Nou dat was olie op het vuur! Wat vond hij dát gezellig! Dus geen succes. Uiteindelijk ging hij 2 uur later dan eindelijk van uitputting slapen.
Vrijdag besloten om aan de andere kant te blijven staan en de deurklink vast te houden (dus een beetje wat Leah ook zei, zorgen dat hij er niet uit kan). Dat werkte dus wel! Het was wel huilen, maar hij accepteerde het uiteindelijk toch. Maar ja, je kunt er moeilijk bij blijven staan tot hij slaapt.
Uit nood even een plank onder de klink gezet en weggehaald als hij dan sliep. Maar vannacht kwam hij er dus weer uit, pfffff... weer een uur bezig geweest met hem.
Midden in de nacht kwam ik ineens op het luminieuze idee om de klink te verzetten en dat hebben we vandaag dan ook maar gedaan. En joepie, het werkt! Hij accepteert dat hij er niet uit kan (net als in zijn ledikant eigenlijk, maar met meer ruimte) en wij kunnen snel bij hem als dat nodig is. Die deur op slot vind ik nl. toch wel een beetje eng idee in het geval van brand bijv.
Ook de babykamer hebben we even de klink omgezet, want dan kan hij straks ook niet onverwacht bij de baby. Léon kan in zijn enthousiasme nogal lomp zijn, dus dat kun je maar beter voor zijn.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')