quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef brighton het volgende:
Ik aas op NL-9999...!
En taggen...het is verslavend, maar levert je wel veel leuke kaartjes op
En ze zijn ook allemaal zo aardig, ik was te laat met iemand taggen, krijg ik een U2U of ik die kaart alsnog wilde. En iemand die in de I offer tag een kaartje aanbood dat ik graag wilde, maar waar steeds iemand me voor was, een U2U gestuurd en die bedankte me helemaal dat ik met haar wilde ruilden
Dit dusquote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef Saphira200 het volgende:
Maar wat zijn nou precies koelkastmagneten![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef inkie1010 het volgende:
Theezakjes Voor President!
Wensenlijstje.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:28 schreef Vava het volgende:
Wat een wensenlijst zeghttp://www.postcrossing.com/user/freecards
Da's postcard_Cathy.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:28 schreef Vava het volgende:
Wat een wensenlijst zeghttp://www.postcrossing.com/user/freecards
moet natuurlijk wel een fokker worden die 9999 en 10000 gaan versturenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:10 schreef inkie1010 het volgende:
Ik mag NL-9981 gaan sturen naar Finland.
Ik heb geen idee, maar ik herken haar van het forum. Daar heet ze postcard_Cathy. Ik vind de wishlist trouwens niet eens zo heel erg, het is meer zo van: dit vind ik leuk. Niet "als je het niet stuurt dan registreer ik niet" of iets in die richting.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:57 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft die twee accountjes?
*check*quote:Op maandag 15 mei 2006 09:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
moet natuurlijk wel een fokker worden die 9999 en 10000 gaan versturen
Ik heb ook vals gespeeld want ik had lang niet alles travelling, dus kon ik heel makkelijk een adres aanvragen. (2 zelfs, heb ik ook gedaan.)quote:
Naja, dan ga ik wel voor 20000, of 20002quote:Op maandag 15 mei 2006 11:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb ook vals gespeeld want ik had lang niet alles travelling, dus kon ik heel makkelijk een adres aanvragen. (2 zelfs, heb ik ook gedaan.)
die wil ik, ik verdien hem na zo lang wachtenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:12 schreef brighton het volgende:
Ah, de NL-11111 countdown. Daar had ik niet aan gedacht
waar moet ie heen?quote:
Frankrijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
waar moet ie heen?
lijkt me ook wel leuk om zo'n jubileum nummer te ontvangen
oops, ff vergeten dat lezen ook wel eens wil helpenquote:
Heb al een PM gestuurdquote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef DuchessX het volgende:
Meteen een nieuw adres aangevraagd...en wat denk je...naar Finland....![]()
Iemand enig idee welke stad dit is?
H䲭䬤nkatu 26 A 6, 33900 Tampere
Finland
Ik woon er ookquote:-Aerial view of Arnhem
-Gelredome Stadium Arnhem
-Musis Sacrum Arnhem
-Arnhem postcard with some smaller pictures
-Trolleybus from Arnhem
-Dutch landscape with cows or sheeps
-Nederlands Openluchtmuseum Arnhem adcard
Mail (zie profiel) je adres maarquote:
Krijg jij een kaartje uit Arnhem van mijquote:Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Klonk het volgende:
Arnhem
ik heb in Arnhem gewoond in mijn studententijd
Ik verstuur heel veel zelfgemaakte, en ik heb er nog een aantal van mijn geboorteplaats (Wijk bij Duurstede) Maar ik zit er wel over te denken om Arnhem-kaartjes te gaan kopenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef brighton het volgende:
Genoeg aanbod uit Arnhem hoor
[..]
Ik woon er ook![]()
Waar koop jij doorgaans je kaartjes dan Muck?Of verstuur je alleen zelfgemaakte?
Die heb ik niet, maar kan er wel naar op zoek gaan hoorquote:
Das bagger.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:48 schreef Klonk het volgende:
kaartje uit portugal
alleen klopt het ID nummer niet volgens postcrossing![]()
pt-13183quote:Op maandag 15 mei 2006 15:15 schreef Klonk het volgende:
ja, en het staat er vrij duidelijk zou niet weten wat ik er anders van moet maken
[afbeelding]
PT - 13183 ?
ik heb gelijk een mailtje gestuurd via de site, ben benieuwd, wel balen heb een kaart ontvangen maar kan geen nieuwe sturen....quote:Op maandag 15 mei 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
PT13183
Is dus door de adzender verkeerd overgenomen uit het mailtje.
das inderdaad heel erg jammer!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gelijk een mailtje gestuurd via de site, ben benieuwd, wel balen heb een kaart ontvangen maar kan geen nieuwe sturen....
Ben benieuwd of je daar nog wat van hoort. Al geprobeerd via het forum?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gelijk een mailtje gestuurd via de site, ben benieuwd, wel balen heb een kaart ontvangen maar kan geen nieuwe sturen....
Dat zegt mijn finse flatmate.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef Klonk het volgende:
Häänkatu kan ik niet vinden
leuk!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef inkie1010 het volgende:
We moeten postcrossing bekend maken in andere landen...maar hoe?
Japanse kaartje staat op mijn weblog
Ik sta nu al heel de dag onderaanquote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Muck het volgende:
inkie, ik ben zoooo jaloers op jouw map
i kwil ook meedoen aan die country-specialty-tag, maar telkens is er weer een nederlander onderaan
Mooi zeg! Ik wil ook wel post uit Japan!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef inkie1010 het volgende:
We moeten postcrossing bekend maken in andere landen...maar hoe?
Japanse kaartje staat op mijn weblog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |