Ik woon er ookquote:-Aerial view of Arnhem
-Gelredome Stadium Arnhem
-Musis Sacrum Arnhem
-Arnhem postcard with some smaller pictures
-Trolleybus from Arnhem
-Dutch landscape with cows or sheeps
-Nederlands Openluchtmuseum Arnhem adcard
Mail (zie profiel) je adres maarquote:
Krijg jij een kaartje uit Arnhem van mijquote:Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Klonk het volgende:
Arnhem
ik heb in Arnhem gewoond in mijn studententijd
Ik verstuur heel veel zelfgemaakte, en ik heb er nog een aantal van mijn geboorteplaats (Wijk bij Duurstede) Maar ik zit er wel over te denken om Arnhem-kaartjes te gaan kopenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef brighton het volgende:
Genoeg aanbod uit Arnhem hoor
[..]
Ik woon er ook![]()
Waar koop jij doorgaans je kaartjes dan Muck?Of verstuur je alleen zelfgemaakte?
Die heb ik niet, maar kan er wel naar op zoek gaan hoorquote:
Das bagger.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:48 schreef Klonk het volgende:
kaartje uit portugal
alleen klopt het ID nummer niet volgens postcrossing![]()
pt-13183quote:Op maandag 15 mei 2006 15:15 schreef Klonk het volgende:
ja, en het staat er vrij duidelijk zou niet weten wat ik er anders van moet maken
[afbeelding]
PT - 13183 ?
ik heb gelijk een mailtje gestuurd via de site, ben benieuwd, wel balen heb een kaart ontvangen maar kan geen nieuwe sturen....quote:Op maandag 15 mei 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
PT13183
Is dus door de adzender verkeerd overgenomen uit het mailtje.
das inderdaad heel erg jammer!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gelijk een mailtje gestuurd via de site, ben benieuwd, wel balen heb een kaart ontvangen maar kan geen nieuwe sturen....
Ben benieuwd of je daar nog wat van hoort. Al geprobeerd via het forum?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb gelijk een mailtje gestuurd via de site, ben benieuwd, wel balen heb een kaart ontvangen maar kan geen nieuwe sturen....
Dat zegt mijn finse flatmate.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef Klonk het volgende:
Häänkatu kan ik niet vinden
leuk!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef inkie1010 het volgende:
We moeten postcrossing bekend maken in andere landen...maar hoe?
Japanse kaartje staat op mijn weblog
Ik sta nu al heel de dag onderaanquote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Muck het volgende:
inkie, ik ben zoooo jaloers op jouw map
i kwil ook meedoen aan die country-specialty-tag, maar telkens is er weer een nederlander onderaan
Mooi zeg! Ik wil ook wel post uit Japan!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef inkie1010 het volgende:
We moeten postcrossing bekend maken in andere landen...maar hoe?
Japanse kaartje staat op mijn weblog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |