las het begin van de week jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
11,5 miljoen euro huur per jaar? Beetje aan de hoge kant? Dom om het dan te verkopen, een hypotheek kan je uiteindelijk aflossen, terwijl de huur in de toekomst alleen maar hoger zal worden. Westerhof is goed bezig bij PSV.
daar was is eind vorig seizoen ook bang voor, viel meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik vrees ervoor dat de komende jaren wel eens hele magere jaren kunnen worden. Beetje het Ajax-idee.
Lekkere sneer!quote:
Net zoals jij nu met H. Spijkerman Bolle?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Nou mensen wees nou gewoon is blij met wat je hebt![]()
quote:18/5/2006 - Oefenwedstrijd tijdens Open Dag
(Gepost door RvN)
PSV.nl meldt dat op de Open dag, die dit jaar op maandag 31 juli wordt gehouden, PSV een oefenwedstrijd zal afwerken tegen een regionale amateurselectie, samengesteld uit de clubs waarmee PSV een samenwerkingsverband heeft. Het duel duurt twee keer 25 minuten.
Als je jezelf klem zet door het stadion te verkopen zonder er voordeel uit te halen kunnen het wel eens hele magere decennia gaan worden...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik vrees ervoor dat de komende jaren wel eens hele magere jaren kunnen worden. Beetje het Ajax-idee.
Als Philips zich garant stelt voor 50% van dat bedrag, dan kan een sponsor als Bavaria of HBG zich toch wel borstellen voor de andere helft? Volgens mij doet Westerhof dit expres om de gemeente onder druk te zetten en de publieke opinie in het voordeel van PSV te laten doorslaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
11,5 miljoen euro huur per jaar? Beetje aan de hoge kant? Dom om het dan te verkopen, een hypotheek kan je uiteindelijk aflossen, terwijl de huur in de toekomst alleen maar hoger zal worden. Westerhof is goed bezig bij PSV.
Alsof de gemeente zich laat ompraten...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Philips zich garant stelt voor 50% van dat bedrag, dan kan een sponsor als Bavaria of HBG zich toch wel borstellen voor de andere helft? Volgens mij doet Westerhof dit expres om de gemeente onder druk te zetten en de publieke opinie in het voordeel van PSV te laten doorslaan.
Philips doet dit soort dingen ook alleen maar vanwege de historische band. Sponsors als Bavaria kunnen morgen bij wijze van spreken de concurrent sponsoren, daar hoef je echt niet met zielige verhaaltjes aan te komen over je financiën. Ik denk eerder dat diverse sponsors zich nu achter de oren krabben of PSV wel de club is waar ze in willen investeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Philips zich garant stelt voor 50% van dat bedrag, dan kan een sponsor als Bavaria of HBG zich toch wel borstellen voor de andere helft?
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alsof de gemeente zich laat ompraten...
Moeten ze eerst wat aan die Havana-samenstelling doen daar in Eindhoven.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moeten ze eerst wat aan die Havana-samenstelling doen daar in Eindhoven.
als ze het stadion verkopen zie ik zelfs weinig toekomst.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je jezelf klem zet door het stadion te verkopen zonder er voordeel uit te halen kunnen het wel eens hele magere decennia gaan worden...
Zal Steef toch wel hebben?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de email van Hans van der Zee of Stan?
Ah, die nuttige reserve daar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:40 schreef Radegast het volgende:
Van Benfica?
Hoe vond je hem bij Schalke spelen in die 6 wedstrijden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, die nuttige reserve daar.
Maar goed, bij Schalke was ie niet onaardig, maar kon hij toen niet blijven.
Zou PSV een goede aan hebben dus? Ik ken de beste man niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
IJzersterk. Helaas kreeg hij toen een blessure, anders had Schalke hem een langjarig contract gegeven.
Nou ja, bij Benfica zat hij dan weer op de bank achter mannen als Ricardo Rocha en Anderson. Dat is weer minder hoopgevend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou PSV een goede aan hebben dus? Ik ken de beste man niet.
Maar dat kan ook aan het inzicht van Koeman liggen natuurlijk... Oh wachtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, bij Benfica zat hij dan weer op de bank achter mannen als Ricardo Rocha en Anderson. Dat is weer minder hoopgevend.
Maar nogmaals, waarom zou Alcides in vredesnaam nog een seizoen onder Ronald gaan spelen, een coach die het blijkbaar niet in hem zag zitten en hem op de bank hield?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:14 schreef cultheld het volgende:
Die Alcides komt waarschijnlijk op huurbasis, daar PSV geen poen heeft.
Als je Luisão voor je moet dulden ben je al snel een reserve. Koeman zag het overigens wel in hem zitten hoor, maar toen kwam die blessure... Heb me zojuist ff ingelezenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nogmaals, waarom zou Alcides in vredesnaam nog een seizoen onder Ronald gaan spelen, een coach die het blijkbaar niet in hem zag zitten en hem op de bank hield?
Ja, leuk, maar dat boeit een speler geen ene fuck. Hij is daar om te spelen, en hij zal minder graag werken onder een coach waarbij hij amper speelt. Ook al staat Ronaldinho voor hem.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:
Als je Luisão voor je moet dulden ben je al snel een reserve.
Hoe vaak zat ie bij de selectie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:43 schreef methodmich het volgende:
10 basisplaatsen had ie dit seizoen.
12 keer. 8 duels uitgespeeld, gemiddeld 79 minuten per duel op het veld. Kreeg één gele kaart en één rode (2 x geel).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe vaak zat ie bij de selectie?
quote:PSV’er Alex misschien toch naar Engeland
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Chelsea heeft juristen aan het werk gezet om te onderzoeken of PSV-verdediger Alex mogelijk toch in de Premier League uit kan komen. De Engelse landskampioen heeft met ingang van komend seizoen de eigendomsrechten over de Braziliaan, die volgens de standaardregels echter niet in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland. Als niet-EU-speler had hij daarvoor de afgelopen twee jaar een substantieel aantal interlands moeten spelen.
Bij exceptionele talenten uit grote voetballanden als Brazilië maakt de Engelse voetbalbond echter wel eens een uitzondering, zoals dit seizoen is gebeurd bij de Braziliaan Fabio Rochemback van Middlesbrough. Als Chelsea er niet in slaagt Alex via een omweg binnen te loodsen, wil PSV de verdediger graag nog een jaar huren.
Alex zelf heeft aangegeven toe te zijn aan een stap hogerop en wil naar een grotere competitie.
quote:
En die andere keren was hij geblesseerd of geschorst?:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
12 keer. 8 duels uitgespeeld, gemiddeld 79 minuten per duel op het veld. Kreeg één gele kaart en één rode (2 x geel).
Hee, UEFA Cup-finale gegarandeerd met die jongenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fabio Rochemback een exceptioneel talent.![]()
Rare jongens die Engelsen.
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hee, UEFA Cup-finale verlies gegarandeerd met die jongen![]()
Ja en niet in de selectie opgenomen. Alles door elkaar heen.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En die andere keren was hij geblesseerd of geschorst?:
Gatverdamme. Lijkt me geen goed plan nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:21 schreef twi het volgende:
En krijgen we dan het Bavaria Stadion, Dylan Dog?
Mooi...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
deze week duidelijkheid van Cocuen PSV wil deze week ook uitsluitsel over Farfan en Alex.
Buiten dat kijkt men eerst naar versterkingen op de back posities
nee er was afgesproken dat Cocu na een weekje vakantie zn beslissing duidelijk zou maken deze week.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mooi...
Nou maar hopen dat het niet zoiets is van: "Deze week beslissen, anders oprotten"![]()
Ben ik met je eens al zou ik toch liever nog een jaar gebruik maken van de diensten van Alexquote:Op maandag 22 mei 2006 14:36 schreef JustJunior het volgende:
Een vertrek van Alex zou niet eens zo rampzalig zijn. Cocu stopt sowieso na volgend jaar, en Farfán zal dan ook wel vertrekken. Als Alex dan ook vertrekt, mis je opeens drie toppers. Als Alex nu weggaat is het allemaal beter op te vangen
Die verdediger Costa schijnt wel een goeie te zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:47 schreef cultheld het volgende:
Koeman schijnt met 2 Portugezen bezig te zijn. Als dat maar goed gaat.
Dat lijkt me nou niet een directe vervanger van Alex. Hij heeft pas een paar potten in de basis gespeeld.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die verdediger Costa schijnt wel een goeie te zijn.
Kunnen 'm vanavond meteen aan het werk zien tegen Nederland
Ik ken de speler ook verder niet maar ik ga er wel vanuit dat er een adequate vervanger aangetrokken wordt indien Alex vertrekt.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet een directe vervanger van Alex. Hij heeft pas een paar potten in de basis gespeeld.
Addoquote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Alex en/of Ooijer vetrekken, hebben we een heel erg groot probleem vrees ik.
ik ken ze niet, iemand?quote:PSV begeeft zich mogelijk op de Portugese spelersmarkt. Volgens O Jogo gaat het om de talenten Miguel Besugo en Manuel da Costa, die worden aangedragen door de nieuwe trainer Ronald Koeman.
Besugo zou binnenkort zelfs op proef komen bij PSV. De 18-jarige middenvelder speelt momenteel voor het beloftenelftal van Vitoria Setubal. Hij staat bekend als een voetballer met snelheid, kracht en een behoorlijke techniek.
Da Costa daarentegen is een centrumverdediger, die momenteel uitkomt voor Nancy. PSV zou 1,5 miljoen euro voor hem over hebben. Da Costa's werkgever wil echter het dubbele ontvangen.
Ronaldo7?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met die site die uit de lucht zou gaan als Ten Cate niet naar psv zou komen?
Iets met 7 in de naam, geloof ik.
Geen idee, iets met 7rt7 ofzo.quote:
We hebben het over dezelfde dus.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef cultheld het volgende:
Hij hoort iedere week van z'n oom dat er een speler naar PSV komt.
Die mooie club uit Eindhoven heet PSV, niet P$Vquote:Op maandag 22 mei 2006 19:03 schreef Sjtommiej het volgende:
Weet iemand van de P$V fans hier hoe dat liedje heet dat wordt gedraait als P$V een wedstrijd heeft gewonnen? De enige tekst die erin zit is: Laalalalalaaa laalalalalaaaa laalalalalaaa jalalalalalaa..
Vooralsnog is ie degelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja, maar ik zou er meer aan hebben als je me het antwoord gaf op de gestelde vraagquote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Die mooie club uit Eindhoven heet PSV, niet P$V
Is dat nietquote:Op maandag 22 mei 2006 19:12 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
Jaja, maar ik zou er meer aan hebben als je me het antwoord gaf op de gestelde vraag
Welke wedstrijd van NL komt er vandaag dan op TVquote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
In dat team zitten in elke linie goede spelers. Ik heb liever Marcos als opvolger van Gomesquote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
als opvolger van Gomes moet PSV maar eens opzoek gaan na de keeper van het braziliaanse Pão de Açúncar, blinkte afgelopen weekend uit op het onder -17 voetbaltoernooi in Varsseveld. Wonnen in de finale van PSV.
Dat wel. Ik geloof 29 of 30, maar echt geen slechte keeper.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Marcos is al redelijk oud toch?
Neeee, niet die! Dan had ik het wel geweten hoor! Is een langzamere melodie...heb wel een fragmentje uit een sfeermoment, maar wil hem helemaal hebben!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is dat niet
Liberté?
Liberteeeee
jalalalaalalala
topnummer.
Hmm van oktober '65. Das idd te oud om Gomes te vervangen. Dan vind ik Rogerio Ceni wel een leuke optie, als het weer een Braziliaan moet wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wel. Ik geloof 29 of 30, maar echt geen slechte keeper.
Hee die heb ik toevallig op mn pc staan, toen ik een keer wat PSV nummers wilde downloaden. Maar hij heet bij mij "PSV Jalalalalala"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef Sjtommiej het volgende:
Heb het sfeermoment even geupload! Klik hier om het te beluisteren..
Kan iemand me nu vertellen hoe het heet?
SQDquote:Op maandag 22 mei 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Sowieso zou het vreemd zijn als Koeman een speler uit de Franse competitie op de korrel had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |