Mooi...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
deze week duidelijkheid van Cocuen PSV wil deze week ook uitsluitsel over Farfan en Alex.
Buiten dat kijkt men eerst naar versterkingen op de back posities
nee er was afgesproken dat Cocu na een weekje vakantie zn beslissing duidelijk zou maken deze week.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mooi...
Nou maar hopen dat het niet zoiets is van: "Deze week beslissen, anders oprotten"![]()
Ben ik met je eens al zou ik toch liever nog een jaar gebruik maken van de diensten van Alexquote:Op maandag 22 mei 2006 14:36 schreef JustJunior het volgende:
Een vertrek van Alex zou niet eens zo rampzalig zijn. Cocu stopt sowieso na volgend jaar, en Farfán zal dan ook wel vertrekken. Als Alex dan ook vertrekt, mis je opeens drie toppers. Als Alex nu weggaat is het allemaal beter op te vangen
Die verdediger Costa schijnt wel een goeie te zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:47 schreef cultheld het volgende:
Koeman schijnt met 2 Portugezen bezig te zijn. Als dat maar goed gaat.
Dat lijkt me nou niet een directe vervanger van Alex. Hij heeft pas een paar potten in de basis gespeeld.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die verdediger Costa schijnt wel een goeie te zijn.
Kunnen 'm vanavond meteen aan het werk zien tegen Nederland
Ik ken de speler ook verder niet maar ik ga er wel vanuit dat er een adequate vervanger aangetrokken wordt indien Alex vertrekt.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet een directe vervanger van Alex. Hij heeft pas een paar potten in de basis gespeeld.
Addoquote:Op maandag 22 mei 2006 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Alex en/of Ooijer vetrekken, hebben we een heel erg groot probleem vrees ik.
ik ken ze niet, iemand?quote:PSV begeeft zich mogelijk op de Portugese spelersmarkt. Volgens O Jogo gaat het om de talenten Miguel Besugo en Manuel da Costa, die worden aangedragen door de nieuwe trainer Ronald Koeman.
Besugo zou binnenkort zelfs op proef komen bij PSV. De 18-jarige middenvelder speelt momenteel voor het beloftenelftal van Vitoria Setubal. Hij staat bekend als een voetballer met snelheid, kracht en een behoorlijke techniek.
Da Costa daarentegen is een centrumverdediger, die momenteel uitkomt voor Nancy. PSV zou 1,5 miljoen euro voor hem over hebben. Da Costa's werkgever wil echter het dubbele ontvangen.
Ronaldo7?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met die site die uit de lucht zou gaan als Ten Cate niet naar psv zou komen?
Iets met 7 in de naam, geloof ik.
Geen idee, iets met 7rt7 ofzo.quote:
We hebben het over dezelfde dus.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef cultheld het volgende:
Hij hoort iedere week van z'n oom dat er een speler naar PSV komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |