Die mooie club uit Eindhoven heet PSV, niet P$Vquote:Op maandag 22 mei 2006 19:03 schreef Sjtommiej het volgende:
Weet iemand van de P$V fans hier hoe dat liedje heet dat wordt gedraait als P$V een wedstrijd heeft gewonnen? De enige tekst die erin zit is: Laalalalalaaa laalalalalaaaa laalalalalaaa jalalalalalaa..
Vooralsnog is ie degelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die verdediger Costa schijnt wel een goeie te zijn.
Kunnen 'm vanavond meteen aan het werk zien tegen Nederland
Jaja, maar ik zou er meer aan hebben als je me het antwoord gaf op de gestelde vraagquote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Die mooie club uit Eindhoven heet PSV, niet P$V
Is dat nietquote:Op maandag 22 mei 2006 19:12 schreef Sjtommiej het volgende:
[..]
Jaja, maar ik zou er meer aan hebben als je me het antwoord gaf op de gestelde vraag
Welke wedstrijd van NL komt er vandaag dan op TVquote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die verdediger Costa schijnt wel een goeie te zijn.
Kunnen 'm vanavond meteen aan het werk zien tegen Nederland
In dat team zitten in elke linie goede spelers. Ik heb liever Marcos als opvolger van Gomesquote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
als opvolger van Gomes moet PSV maar eens opzoek gaan na de keeper van het braziliaanse Pão de Açúncar, blinkte afgelopen weekend uit op het onder -17 voetbaltoernooi in Varsseveld. Wonnen in de finale van PSV.
Dat wel. Ik geloof 29 of 30, maar echt geen slechte keeper.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Marcos is al redelijk oud toch?
Neeee, niet die! Dan had ik het wel geweten hoor! Is een langzamere melodie...heb wel een fragmentje uit een sfeermoment, maar wil hem helemaal hebben!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is dat niet
Liberté?
Liberteeeee
jalalalaalalala
topnummer.
Hmm van oktober '65. Das idd te oud om Gomes te vervangen. Dan vind ik Rogerio Ceni wel een leuke optie, als het weer een Braziliaan moet wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wel. Ik geloof 29 of 30, maar echt geen slechte keeper.
Hee die heb ik toevallig op mn pc staan, toen ik een keer wat PSV nummers wilde downloaden. Maar hij heet bij mij "PSV Jalalalalala"quote:Op maandag 22 mei 2006 19:32 schreef Sjtommiej het volgende:
Heb het sfeermoment even geupload! Klik hier om het te beluisteren..
Kan iemand me nu vertellen hoe het heet?
SQDquote:Op maandag 22 mei 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Sowieso zou het vreemd zijn als Koeman een speler uit de Franse competitie op de korrel had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |