las het begin van de week jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
11,5 miljoen euro huur per jaar? Beetje aan de hoge kant? Dom om het dan te verkopen, een hypotheek kan je uiteindelijk aflossen, terwijl de huur in de toekomst alleen maar hoger zal worden. Westerhof is goed bezig bij PSV.
daar was is eind vorig seizoen ook bang voor, viel meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik vrees ervoor dat de komende jaren wel eens hele magere jaren kunnen worden. Beetje het Ajax-idee.
Lekkere sneer!quote:
Net zoals jij nu met H. Spijkerman Bolle?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Nou mensen wees nou gewoon is blij met wat je hebt![]()
quote:18/5/2006 - Oefenwedstrijd tijdens Open Dag
(Gepost door RvN)
PSV.nl meldt dat op de Open dag, die dit jaar op maandag 31 juli wordt gehouden, PSV een oefenwedstrijd zal afwerken tegen een regionale amateurselectie, samengesteld uit de clubs waarmee PSV een samenwerkingsverband heeft. Het duel duurt twee keer 25 minuten.
Als je jezelf klem zet door het stadion te verkopen zonder er voordeel uit te halen kunnen het wel eens hele magere decennia gaan worden...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik vrees ervoor dat de komende jaren wel eens hele magere jaren kunnen worden. Beetje het Ajax-idee.
Als Philips zich garant stelt voor 50% van dat bedrag, dan kan een sponsor als Bavaria of HBG zich toch wel borstellen voor de andere helft? Volgens mij doet Westerhof dit expres om de gemeente onder druk te zetten en de publieke opinie in het voordeel van PSV te laten doorslaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
11,5 miljoen euro huur per jaar? Beetje aan de hoge kant? Dom om het dan te verkopen, een hypotheek kan je uiteindelijk aflossen, terwijl de huur in de toekomst alleen maar hoger zal worden. Westerhof is goed bezig bij PSV.
Alsof de gemeente zich laat ompraten...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Philips zich garant stelt voor 50% van dat bedrag, dan kan een sponsor als Bavaria of HBG zich toch wel borstellen voor de andere helft? Volgens mij doet Westerhof dit expres om de gemeente onder druk te zetten en de publieke opinie in het voordeel van PSV te laten doorslaan.
Philips doet dit soort dingen ook alleen maar vanwege de historische band. Sponsors als Bavaria kunnen morgen bij wijze van spreken de concurrent sponsoren, daar hoef je echt niet met zielige verhaaltjes aan te komen over je financiën. Ik denk eerder dat diverse sponsors zich nu achter de oren krabben of PSV wel de club is waar ze in willen investeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Philips zich garant stelt voor 50% van dat bedrag, dan kan een sponsor als Bavaria of HBG zich toch wel borstellen voor de andere helft?
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alsof de gemeente zich laat ompraten...
Moeten ze eerst wat aan die Havana-samenstelling doen daar in Eindhoven.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moeten ze eerst wat aan die Havana-samenstelling doen daar in Eindhoven.
als ze het stadion verkopen zie ik zelfs weinig toekomst.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je jezelf klem zet door het stadion te verkopen zonder er voordeel uit te halen kunnen het wel eens hele magere decennia gaan worden...
Zal Steef toch wel hebben?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de email van Hans van der Zee of Stan?
Ah, die nuttige reserve daar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:40 schreef Radegast het volgende:
Van Benfica?
Hoe vond je hem bij Schalke spelen in die 6 wedstrijden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, die nuttige reserve daar.
Maar goed, bij Schalke was ie niet onaardig, maar kon hij toen niet blijven.
Zou PSV een goede aan hebben dus? Ik ken de beste man niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
IJzersterk. Helaas kreeg hij toen een blessure, anders had Schalke hem een langjarig contract gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |