True, very true. Ik wist verder niets en een lege invoerbalk vond ik ook zo zielig.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:16 schreef ehqo het volgende:
Ctrl C + Ctrl V TT. Valt me nu op.
Ach het is best mooi geworden. Je toont inzet, dat doet er toe.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
True, very true. Ik wist verder niets en een lege invoerbalk vond ik ook zo zielig.
Je hebt een kloonquote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
True, very true. Ik wist verder niets en een lege invoerbalk vond ik ook zo zielig.
Dank voor deze opbeurende woorden.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef ehqo het volgende:
Ach het is best mooi geworden. Je toont inzet, dat doet er toe.
Ook wel twee.quote:
Ik weet niet watquote:
Ah zulke dilemma's drijven immer tot wanhoop. Ik suggereer een hinkelwedstrijd met een tros druiven. Maarja, dat slaat nergens op.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah zulke dilemma's drijven immer tot wanhoop. Ik suggereer een hinkelwedstrijd met een tros druiven. Maarja, dat slaat nergens op.
Nochtans zeer origineel.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef ehqo het volgende:
Ah zulke dilemma's drijven immer tot wanhoop. Ik suggereer een hinkelwedstrijd met een tros druiven. Maarja, dat slaat nergens op.
Als jij nou het initiatief houdt en iemand bespringt, in plaats van vice versa. Misschien is het dan leuker.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Stiekem wil ik naar buiten, uit, dansen enzo..
Maar hier in je eentje naar buiten en desavonds in je eentje naar huis lopen is als meisje niet zo handig![]()
Hmm... stiekem klinkt dat best goed eigenlijk..quote:Op zondag 14 mei 2006 00:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als jij nou het initiatief houdt en iemand bespringt, in plaats van vice versa. Misschien is het dan leuker.
Ik ga even nonchalant en onoplettend buiten lopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm... stiekem klinkt dat best goed eigenlijk..![]()
Hmm.. ik ben toevallig niet in Apeldoorn...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga even nonchalant en onoplettend buiten lopen.
Even bellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. ik ben toevallig niet in Apeldoorn...
Teleurstelling. Nouja, ik wou toch net naar bed. Over 6 uurtjes alweer op. Prettige nacht/ochtend verder.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik ben toevallig niet in Apeldoorn...
U ook, u ook, ende slaap lekker.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Teleurstelling. Nouja, ik wou toch net naar bed. Over 6 uurtjes alweer op. Prettige nacht/ochtend verder.
Half zeven op, zondags... Hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:36 schreef ehqo het volgende:
Teleurstelling. Nouja, ik wou toch net naar bed. Over 6 uurtjes alweer op. Prettige nacht/ochtend verder.
'Vriendenelftal', een club vind het nodig een wedstrijd om half 9 te laten beginnen. Op tijden als deze rest mij slechts spijt.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Half zeven op, zondags... Hoe doe je dat?
Welterusten en succes morgen. Zorg minstens voor een overwinning.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:41 schreef ehqo het volgende:
'Vriendenelftal', een club vind het nodig een wedstrijd om half 9 te laten beginnen. Op tijden als deze rest mij slechts spijt.
Goed, trusten dan maar.
En wat voor één.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Tvp.
quote:
Neequote:
Je was gebanned toch?quote:
Niet echt eigenlijk.quote:
Je zit nog in de ontkenningsfase maar eigenlijk vind je mij heel leukquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo BeFfertjes. Ik hou van jullie, heb ik dat al 's gezegd? Nee? Het is zo. Met heel mijn hart
.
Ik haat postopkrikkers zoals jij met een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase maar eigenlijk vind je mij heel leuk![]()
Haat en liefde, dicht bij elkaarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik haat postopkrikkers zoals jij met een speciaal plekje in mijn hart.
Go away.
Oooh, ik ben geraakt op mijn gevoel. Het is vreselijkquote:
Hoi cc.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo BeFfertjes. Ik hou van jullie, heb ik dat al 's gezegd? Nee? Het is zo. Met heel mijn hart
.
Als ik bij elke reeks zou willen horen waarin ik ooit heb gepost mag jij eerst wel weer eens leren tellen op je fucking telraam bitchquote:Op zondag 14 mei 2006 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neenee.. En er dan toch stiekem bij willen horen!! Dat zijn de ergsten!![]()
Love is in the air!quote:
Goh, en dat voor zo'n net meisje die hele verhalen over de Islam hield op MSNquote:
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 14 mei 2006 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik bij elke reeks zou willen horen waarin ik ooit heb gepost mag jij eerst wel weer eens leren tellen op je fucking telraam bitch![]()
Ik wil er ook niet bij horen. Klieken is immers triest. Gelukkig is dit een uber gezellig topicquote:
Tot jij er postte wel, ja!quote:Op zondag 14 mei 2006 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet bij horen. Klieken is immers triest. Gelukkig is dit een uber gezellig topic![]()
Lik elkaar maarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En leuk en lief en alles wat maar een compliment mag zijn![]()
Eh? So?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, en dat voor zo'n net meisje die hele verhalen over de Islam hield op MSN![]()
Dan weet ik nu waar die agressie vandaan komtquote:
Is ook allemaal waar jaquote:Op zondag 14 mei 2006 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En leuk en lief en alles wat maar een compliment mag zijn![]()
Goddomme, wat ben jij tyfusvervelend zegquote:
Knul, wat zit je dwars? Moet iemand je weer even in komen binden met vershoudfolie ofzo? Hou je dan weer je kop?quote:
Moet jij niet iets aan beweging gaan doen:? Ik bedoel, ik zag net je fotoboek. Dat zei genoegquote:Op zondag 14 mei 2006 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddomme, wat ben jij tyfusvervelend zeg![]()
Niet overdrijvenquote:
Pas op naar wie je een boos gezicht trektquote:
Ga eens dood.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:03 schreef Stuart het volgende:
Moet jij niet iets aan beweging gaan doen:? Ik bedoel, ik zag net je fotoboek. Dat zei genoeg
Neuh, niet nodig.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet iets aan beweging gaan doen:? Ik bedoel, ik zag net je fotoboek. Dat zei genoeg
Oh, ik denk dat ik dat wel weet.quote:
Misschien kan jij wat van haar overnemen. Je bent immers een mager kereltjequote:
Ja, dat denken er wel meer. Je vergist jequote:
Nee, ik hou voldoende van mezelfquote:Op zondag 14 mei 2006 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig.
Ga jij maar iets aan je karakter doen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hetgeen ik doe maakt dusdanig veel indruk op je dat je het nog steeds weet. Overigens was jijzelf het goedkope sletje dat mij toevoegde op MSN. Ik vertel wel meer spannende verhalenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]!
Dat zegt de jongen die willekeurige meiden van een forum afhaalt om over z'n folie-fetish te praten en te vragen of ze hem in willen pakken? Dude!
Tjsa, het was gezelligquote:Op zondag 14 mei 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
Weer genoeg geflamed Stuart.
Schat, je hebt me toegevoegd na een paar gelijktijdige posts in het 'wat luister je nu' topic. En denk alsjeblieft niet dat je speciaal bent, Ik onthou van iédereen dat soort details. Overigens voeg ik zéér zelden zelf iemand toe, dus beetje dom om dat tegen me te zeggen. Een goedkoop sletje ben ik dan weer wel ja. Heel goed gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hetgeen ik doe maakt dusdanig veel indruk op je dat je het nog steeds weet. Overigens was jijzelf het goedkope sletje dat mij toevoegde op MSN. Ik vertel wel meer spannende verhalen![]()
Kopje koffie?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Een goedkoop sletje ben ik dan weer wel ja. Heel goed gezien.
Whatever. Denk hoe je het wilt. Het maakt mij niet uit waarin je gelooftquote:Op zondag 14 mei 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schat, je hebt me toegevoegd na een paar gelijktijdige posts in het 'wat luister je nu' topic. En denk alsjeblieft niet dat je speciaal bent, Ik onthou van iédereen dat soort details. Overigens voeg ik zéér zelden zelf iemand toe, dus beetje dom om dat tegen me te zeggen. Een goedkoop sletje ben ik dan weer wel ja. Heel goed gezien.
IJsje?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een goedkoop sletje ben ik dan weer wel ja. Heel goed gezien.
Er mag niets in voor het huwelijkquote:
quote:
Daar begint het vaker meequote:Op zondag 14 mei 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik bood 'r alleen maar een ijsje aan heur..
Ja, en daar begint de ellende vaak mee!quote:Op zondag 14 mei 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik bood 'r alleen maar een ijsje aan heur..
Ik sommeer je dat je je post edit. Je schrijft immers feitelijk hetzelfde als ikquote:Op zondag 14 mei 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en daar begint de ellende vaak mee!
Welterustenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:20 schreef JDude het volgende:
Welterusten volk.
Dat je je ogen maar voorgoed moge sluiten jongenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:20 schreef JDude het volgende:
Welterusten volk.
Krijg een gezwel.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:21 schreef Stuart het volgende:
Dat je je ogen maar voorgoed moge sluiten jongen![]()
Om maar even met mijn vaders woorden dit af te handelen:quote:Op zondag 14 mei 2006 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sommeer je dat je je post edit. Je schrijft immers feitelijk hetzelfde als ik![]()
*ijsje geeftquote:Op zondag 14 mei 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is er toen bij ingeschoten ja..
[..]
Graag.
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon pratenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om maar even met mijn vaders woorden dit af te handelen:
Stront, wie heeft je gescheten!
Stuart, ik vraag het je even vriendelijk, hou op met dat geflame.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon praten![]()
Ik behandel een ieder zoals ik hier word ontvangenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stuart, ik vraag het je even vriendelijk, hou op met dat geflame.
Zie voorgaande constructieve post van mijquote:Op zondag 14 mei 2006 02:26 schreef moemoe het volgende:
Om maar even binnen te vallen: doe eens lief, Stuart.
Nog nooit een ijsje op daar.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vandaag Australian op. Belgische (maar dan in het Engels) Chocolate
.
Ik hoop dat jij héél snel weer een ban krijgt, smerig eikeltjequote:Op zondag 14 mei 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon praten![]()
Er zijn wel meer plekken die jij niet kentquote:
En nu laat je je granatenvest ontploffenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij héél snel weer een ban krijgt, smerig eikeltje. En een hersenbloeding is je ook gegund, maar dat terzijde. Daarnaast denk ik dat je al het een en ander moét hebben meegemaakt om als zo'n mongool te eindigen.
Positieve instelling die je verkeerd toepast, zonde.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie voorgaande constructieve post van mij![]()
Ik voel mij gedemoniseerd binnen dit topic. Het is spijtig dat jullie mij zo straffen. Ik ben immers een onschuldigde en altijd vriendelijke user. Helaas, jullie blijken negatief beïnvloedquote:Op zondag 14 mei 2006 02:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Positieve instelling die je verkeerd toepast, zonde.
Bedoel je btw Belgian?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vandaag Australian op. Belgische (maar dan in het Engels) Chocolate
.
Vraag het je moeder. Je woont immers nog bij je mammie is het nietquote:Op zondag 14 mei 2006 02:33 schreef cerror het volgende:
Is het weer die tijd van de maand?
Waar blijft je hulp nou toch van de blauwe mannetjesquote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat typte ik, maar toen ging ik twijfelen en heb het maar weggehaald. Tis laat enzo
.
Met slagroom is het nog lekkerderquote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat typte ik, maar toen ging ik twijfelen en heb het maar weggehaald. Tis laat enzo
.
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
*c wafel geeft.quote:
Drop, ook al.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat heksenhielen voor je!
Die heb ik nou altijd al zo goor gevonden hequote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat heksenhielen voor je!
Zo af en toe best vermakelijk.quote:
Heb jij ook een adres? mischien woon ik toevallig in de buurt. Kunne wij het er eens over hebben mischien? Jij lijkt mij echt iemand die wel tegen een geintje kanquote:Op zondag 14 mei 2006 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voel mij gedemoniseerd binnen dit topic. Het is spijtig dat jullie mij zo straffen. Ik ben immers een onschuldigde en altijd vriendelijke user. Helaas, jullie blijken negatief beïnvloed![]()
Ik heb het al een maand of 3 niet meer kunnen beoordelen helaas...quote:Op zondag 14 mei 2006 02:55 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Het of de smaak van Jupiler met de week slechter wordt.
3 maanden geleden was het ook al slecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het al een maand of 3 niet meer kunnen beoordelen helaas...
Nee, dank je..quote:Op zondag 14 mei 2006 03:02 schreef E.G.J het volgende:
[..]
Nu wel, mischien straks die andre drukte maker ook wel.
Ah, dat doet me er aan herinneren dat ik zo Herman FInkers ga kijken. Bedankt!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:23 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgen, morgen, morgen, morgen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat doet me er aan herinneren dat ik zo Herman FInkers ga kijken. Bedankt!
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef nikky het volgende:
Stuart mag 24 uur wieberen na een misselijkmakende opmerking over de vader van een user hier.
Praat me bij?quote:
Ah. Dan zeg ik: geheel terecht.quote:
Een goedemiddag. Vanwaar uw blijheid?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:23 schreef ehqo het volgende:
Zo'n warme ontvangst ook.
Zomaar. Goed weer, de boterbloemen lachen me toe.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:26 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Een goedemiddag. Vanwaar uw blijheid?
Vlinders.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zomaar. Goed weer, de boterbloemen lachen me toe.
Tosti'squote:
Kom online!quote:
Ruim je het wel zelf even op?quote:
De Smaakpolitie werd niet vrolijk van je?quote:
Minder zuipen, c.quote:
Weet jij nog wat ik verkeerd heb gedaan dan?quote:
In CUL? Gast, ik kóm nooit in CUL.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Weet jij nog wat ik verkeerd heb gedaan dan?
Het zal een mysterie blijven denk ik dan.quote:
Of je stuurt een mail met daarin de vraag waaróm je gebanned bent.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zal een mysterie blijven denk ik dan.
Néh, is het niet waard.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je stuurt een mail met daarin de vraag waaróm je gebanned bent.
Weet je wel voor hoe lang je een ban hebt dan?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Weet je wel voor hoe lang je een ban hebt dan?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:18 schreef kLowJow het volgende:
cerror, week CUL, idiote opmerking aldaar.
Niet echt, en het boeit me ook niet echt.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je wel voor hoe lang je een ban hebt dan?
I know, maar wat stond d'r?quote:
Ja, geen idee. Maar dat zal 'm geweest zijn, aangezien het het enige semi-recentelijke CUL-topic is waar je in gepost hebt.quote:
En het ging over fondant chocolade.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar dat zal 'm geweest zijn, aangezien het het enige semi-recentelijke CUL-topic is waar je in gepost hebt.
Ik geloof dat jij overal wel iets kwetsends over kan typen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef cerror het volgende:
[..]
En het ging over fondant chocolade.
Wat voor kwetsend iets kan ik nou typen over fondandt chocolade?![]()
![]()
Dat is waar....quote:Op zondag 14 mei 2006 14:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij overal wel iets kwetsends over kan typen..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 mei 2006 14:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn 10.000ste hoort hier natuurlijk!!!!
![]()
quote:
Geniaal.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:22 schreef JDude het volgende:
Wat is fondantchocolade?
Zelfs een verontwaardigde reactie!
Was het maar kutquote:Op zondag 14 mei 2006 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kut TT.
Was het dat dan kreeg ik het nog niet.quote:
Ach, jongen toch.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het dat dan kreeg ik het nog niet.
Mijn leven is kut, vraag DD eens om tips.quote:
Die is niet meer aanspreekbaar, dat had ik toch verteld?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn leven is kut, vraag DD eens om tips.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn leven is kut, vraag DD eens om tips.
Niet levend nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die is niet meer aanspreekbaar, dat had ik toch verteld?
Wij zullen het nooit weten.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Moeten we straks ook in BeF praten via een medium, of blijft het nog levend?
Levend.quote:
Samengevat: Bier is tof?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:25 schreef ehqo het volgende:
Dromen zijn mijn exoskelet, verlangen mijn weefsel. Vlagen van woede, liefde, melancholiek en verbazing stromen door mijn aders. Mijn brein is omnipresent. De iris van mijn oog pulseert en verstrengeld zich met de ubiquiteit.
Ik bazuin rondjes door mijn voetspoor terwijl de lucht een turquoise zwam wordt.
"We zijn met velen, samen een organisch netwerk van rabarer." spreekt het helmgras.
Ik weet dat het liegt. We zijn maar een puntje, in de oneindigheid van het niets. Genesteld in een formule concludeer ik dat ik een traan ben.
Vertroebeld zwart licht, over dwars door de dreigende sluierbewolking. Met pijn in mijn hart, kijk ik vanuit een hexagon toe hoe de wereld onder water verdwijnt.
Ik zie je spoedig weer, als de, uit een larix gehouwen engel met zijn harp een fles nectar doet ontwaken.
Hoop doet leven.
k wil neet zeure mar 't is al half zesquote:
Afgezien daarvan dat ik maar 1 glas wijn ophad...quote:Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
k wil neet zeure mar 't is al half zes
Ellendige merge, ellendige fles
Vandaag blief ik ligge, vandaag bin ik zeek
Mien hart dat sleut oaver, mien maag is van streek
- Rowwen Heze
Dan had je gewoon héél veel slaap nodigquote:Op zondag 14 mei 2006 15:48 schreef Janetje het volgende:
Afgezien daarvan dat ik maar 1 glas wijn ophad...
Mwah... ik ging om half 6 (half7 jouw tijd) naar bed..quote:Op zondag 14 mei 2006 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan had je gewoon héél veel slaap nodig.
Puick.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
k wil neet zeure mar 't is al half zes
Ellendige merge, ellendige fles
Vandaag blief ik ligge, vandaag bin ik zeek
Mien hart dat sleut oaver, mien maag is van streek
- Rowwen Heze
Welke post van stuart?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:19 schreef Wii het volgende:
Ik heb hartelijk gelachen om de posts van Stuart.
Voor alles is een eerste keer, dat blijkt maar weer.
De posts in dit topic vanaf pagina 3 ofzo?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
Al dat bier, al die letters. Ik ben confuus.
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:15 schreef ehqo het volgende:
Ik lees alle letters, maar ze schieten me voorbij als inhoudloze objecten. Bedankt bier, bedankt weer eens.
Zullen we het alsjeblieft niet meer over Stuart hebben? Dankje.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:19 schreef Wii het volgende:
Ik heb hartelijk gelachen om de posts van Stuart.
Voor alles is een eerste keer, dat blijkt maar weer.
Ik heb het niet live meegemaakt, maar het lijkt me goed.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Zullen we het alsjeblieft niet meer over Stuart hebben? Dankje.
Bio & Slock?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef Fallus het volgende:
B&S is live best okay, idd.
Stadium Arcadium.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:57 schreef Litso het volgende:
Iedereen hier trouwens braaf iets voor zijn moeder gekocht?
Zelf kopen, egoïst!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dies niet gaaf voor je ma.
Maar voor mij
Jij bent mijn ma niet, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dies niet gaaf voor je ma.
Maar voor mij
in empeedrie formaat?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:08 schreef Litso het volgende:
Neem d'r gelijk eentje voor mij mee René.
Rustig maar.quote:
Ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:25 schreef Litso het volgende:
Wie wil er even aan me sabbelen?
Wat, wat?quote:
Ecco!quote:Op zondag 14 mei 2006 18:44 schreef ehqo het volgende:
Zeg wat is voor vulgair gebeuren. Net als ik even wegben.
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:44 schreef ehqo het volgende:
Zeg wat is voor vulgair gebeuren. Net als ik even wegben.
In je onderbroek?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik voel een vreemde tinteling als je mijn naam roept. Ik zeg niet waar..
Wie niet... Wie niet...quote:
Ik heb mijn huiswerk afquote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
Ik ook, rene. Misschien maar even een puik filmpje opzetten.
Dit is nou vrouwelijke intuïtie.quote:
Oh gewoon, dan komt het andere kroost over de vloer enzo.quote:
whehehequote:
Oh god. Die moet ik ook hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh gewoon, dan komt het andere kroost over de vloer enzo.dus.
Trouwens.
Ik heb gister het boekje 'Het worst-case scenario survival handboek voor dating en seks' gehad.
Ik zal hem woensdag meenemen. Hoewel dat niet slim is, want stel dát ik een tip uit het boek gebruik, herken je het. Hmm.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh god. Die moet ik ook hebben
Oh en mijn moeder is nieuwerwets. Ze hoefde niet zo persé een moederdagkado. Ze is niet eens thuis
Je vindt dus wel dat je het moet gebruiken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal hem woensdag meenemen. Hoewel dat niet slim is, want stel dát ik een tip uit het boek gebruik, herken je het. Hmm.
Auquote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wheheheja...
ontbijt op bed.... thee over mn klauwen heen....
Ik zoek hem zelf wel op in de bieb. Dan kan ik je taktieken pareren door er zelf ook een te gebruiken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal hem woensdag meenemen. Hoewel dat niet slim is, want stel dát ik een tip uit het boek gebruik, herken je het. Hmm.
Wie weet, beste ehqo, wie weet.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je vindt dus wel dat je het moet gebruiken.
Dat dusquote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Au.
Ik heb er geen flikker aan gedaan en vind het best zo.
Oh god, daar ga ikquote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie weet, beste ehqo, wie weet.
Het eerste hoofdstuk is 'Uitzoeken of je date een seriemoordenaar is'. Die daarna 'Uitzoeken of je date getrouwd is'. Klinkt toch als belangrijke informatie.
Hehehehquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh gewoon, dan komt het andere kroost over de vloer enzo.dus.
Trouwens.
Ik heb gister het boekje 'Het worst-case scenario survival handboek voor dating en seks' gehad.
Hij is niet de enige. Maar, vanwaar dat ineens?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
Hey, c_c. Ehqo vindt dat je eens flink verkracht moet worden in een steegje.
Tot zover de intellectuele bijdrage van onze troeteladoptiebuitenlander.quote:
Weet niet. Hij is een overloper.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Maar, vanwaar dat ineens?
Heb je toevallig een verleden met bedplassen?quote:
Goeie binnenkomer Jquote:
Vuile streek!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
Hey, c_c. Ehqo vindt dat je eens flink verkracht moet worden in een steegje.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Tot zover de intellectuele bijdrage van onze troeteladoptiebuitenlander.
Chowi heet in mijn msn Chowiquote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vuile streek!
Felicia Pavlovic. zegt:
Die c_c moet eens flink verkracht worden in een steegje. [afbeelding] .
En dat ben ík niet.
Geef maar toe dat je stiekem Feliesieja heet, hoor! Doe maar!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vuile streek!
Felicia Pavlovic. zegt:
En dat ben ík niet.
WRZ!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chowi heet in mijn msn Chowi
Niet felicia, wie de fuque is dát nou weer
Dit zei Litso:
Litso zegt:
Die c_c moet eens flink verkracht worden in een steegje. [afbeelding] .![]()
Klinkt al geloofwaardiger.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vuile streek!
Felicia Pavlovic. zegt:
En dat ben ík niet.
Ik wou het niet zeggenquote:
Zeg, ik word over 2 maanden weer teruggeschopt heur.. .quote:Op zondag 14 mei 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent geadopteerd door het buitenland. Zodoende.
Kan een teken zijn van een seriemoordenaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:14 schreef Litso het volgende:
Oh en bedplassen c_c?
Of incontinentie... Of een scheefzittende tampon... Maar dan is de afscheiding roodgekleurd.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een teken zijn van een seriemoordenaar.
Volgens een artikel in de Kijk een tijd geleden kon 'dwangmatig masturberen' ook een indicator zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een teken zijn van een seriemoordenaar.
Ik vind Mike Myers niet zo geweldigquote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Litso het volgende:
Aanrader om ook te kijken c_c: de film So I Married An Axe Murderer (met Mike Myers)
Vandaar ook diequote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Mike Myers niet zo geweldig.
Mike Myers is een eng mannetje.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Mike Myers niet zo geweldig.
Ach, ik heb Ice Age op DVD gekregen, ik kijk die wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Vandaar ook die
Ik wel trouwens. Nouja, geweldig is een groot woord, maar ik kan vaak wel om hem lachen.
Veel plezier.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik heb Ice Age op DVD gekregen, ik kijk die wel.
"I married a prehistoric squirrel with a nut fetish"quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
"I married a prehistoric squirrel with a nut fetish"
Kut, ik kán hem helemaal niet kijken omdat m'n DVD-speler dus weg is. Báh.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |