True, very true. Ik wist verder niets en een lege invoerbalk vond ik ook zo zielig.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:16 schreef ehqo het volgende:
Ctrl C + Ctrl V TT. Valt me nu op.
Ach het is best mooi geworden. Je toont inzet, dat doet er toe.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
True, very true. Ik wist verder niets en een lege invoerbalk vond ik ook zo zielig.
Je hebt een kloonquote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
True, very true. Ik wist verder niets en een lege invoerbalk vond ik ook zo zielig.
Dank voor deze opbeurende woorden.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef ehqo het volgende:
Ach het is best mooi geworden. Je toont inzet, dat doet er toe.
Ook wel twee.quote:
Ik weet niet watquote:
Ah zulke dilemma's drijven immer tot wanhoop. Ik suggereer een hinkelwedstrijd met een tros druiven. Maarja, dat slaat nergens op.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah zulke dilemma's drijven immer tot wanhoop. Ik suggereer een hinkelwedstrijd met een tros druiven. Maarja, dat slaat nergens op.
Nochtans zeer origineel.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:26 schreef ehqo het volgende:
Ah zulke dilemma's drijven immer tot wanhoop. Ik suggereer een hinkelwedstrijd met een tros druiven. Maarja, dat slaat nergens op.
Als jij nou het initiatief houdt en iemand bespringt, in plaats van vice versa. Misschien is het dan leuker.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Stiekem wil ik naar buiten, uit, dansen enzo..
Maar hier in je eentje naar buiten en desavonds in je eentje naar huis lopen is als meisje niet zo handig![]()
Hmm... stiekem klinkt dat best goed eigenlijk..quote:Op zondag 14 mei 2006 00:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als jij nou het initiatief houdt en iemand bespringt, in plaats van vice versa. Misschien is het dan leuker.
Ik ga even nonchalant en onoplettend buiten lopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm... stiekem klinkt dat best goed eigenlijk..![]()
Hmm.. ik ben toevallig niet in Apeldoorn...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga even nonchalant en onoplettend buiten lopen.
Even bellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. ik ben toevallig niet in Apeldoorn...
Teleurstelling. Nouja, ik wou toch net naar bed. Over 6 uurtjes alweer op. Prettige nacht/ochtend verder.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik ben toevallig niet in Apeldoorn...
U ook, u ook, ende slaap lekker.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Teleurstelling. Nouja, ik wou toch net naar bed. Over 6 uurtjes alweer op. Prettige nacht/ochtend verder.
Half zeven op, zondags... Hoe doe je dat?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:36 schreef ehqo het volgende:
Teleurstelling. Nouja, ik wou toch net naar bed. Over 6 uurtjes alweer op. Prettige nacht/ochtend verder.
'Vriendenelftal', een club vind het nodig een wedstrijd om half 9 te laten beginnen. Op tijden als deze rest mij slechts spijt.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Half zeven op, zondags... Hoe doe je dat?
Welterusten en succes morgen. Zorg minstens voor een overwinning.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:41 schreef ehqo het volgende:
'Vriendenelftal', een club vind het nodig een wedstrijd om half 9 te laten beginnen. Op tijden als deze rest mij slechts spijt.
Goed, trusten dan maar.
En wat voor één.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Tvp.
quote:
Neequote:
Je was gebanned toch?quote:
Niet echt eigenlijk.quote:
Je zit nog in de ontkenningsfase maar eigenlijk vind je mij heel leukquote:
Ik weet hetquote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo BeFfertjes. Ik hou van jullie, heb ik dat al 's gezegd? Nee? Het is zo. Met heel mijn hart
.
Ik haat postopkrikkers zoals jij met een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase maar eigenlijk vind je mij heel leuk![]()
Haat en liefde, dicht bij elkaarquote:Op zondag 14 mei 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik haat postopkrikkers zoals jij met een speciaal plekje in mijn hart.
Go away.
Oooh, ik ben geraakt op mijn gevoel. Het is vreselijkquote:
Hoi cc.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo BeFfertjes. Ik hou van jullie, heb ik dat al 's gezegd? Nee? Het is zo. Met heel mijn hart
.
Als ik bij elke reeks zou willen horen waarin ik ooit heb gepost mag jij eerst wel weer eens leren tellen op je fucking telraam bitchquote:Op zondag 14 mei 2006 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neenee.. En er dan toch stiekem bij willen horen!! Dat zijn de ergsten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |