Om maar even met mijn vaders woorden dit af te handelen:quote:Op zondag 14 mei 2006 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sommeer je dat je je post edit. Je schrijft immers feitelijk hetzelfde als ik![]()
*ijsje geeftquote:Op zondag 14 mei 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is er toen bij ingeschoten ja..
[..]
Graag.
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon pratenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om maar even met mijn vaders woorden dit af te handelen:
Stront, wie heeft je gescheten!
Stuart, ik vraag het je even vriendelijk, hou op met dat geflame.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon praten![]()
Ik behandel een ieder zoals ik hier word ontvangenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stuart, ik vraag het je even vriendelijk, hou op met dat geflame.
Zie voorgaande constructieve post van mijquote:Op zondag 14 mei 2006 02:26 schreef moemoe het volgende:
Om maar even binnen te vallen: doe eens lief, Stuart.
Nog nooit een ijsje op daar.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vandaag Australian op. Belgische (maar dan in het Engels) Chocolate
.
Ik hoop dat jij héél snel weer een ban krijgt, smerig eikeltjequote:Op zondag 14 mei 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon praten![]()
Er zijn wel meer plekken die jij niet kentquote:
En nu laat je je granatenvest ontploffenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij héél snel weer een ban krijgt, smerig eikeltje. En een hersenbloeding is je ook gegund, maar dat terzijde. Daarnaast denk ik dat je al het een en ander moét hebben meegemaakt om als zo'n mongool te eindigen.
Positieve instelling die je verkeerd toepast, zonde.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie voorgaande constructieve post van mij![]()
Ik voel mij gedemoniseerd binnen dit topic. Het is spijtig dat jullie mij zo straffen. Ik ben immers een onschuldigde en altijd vriendelijke user. Helaas, jullie blijken negatief beïnvloedquote:Op zondag 14 mei 2006 02:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Positieve instelling die je verkeerd toepast, zonde.
Bedoel je btw Belgian?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vandaag Australian op. Belgische (maar dan in het Engels) Chocolate
.
Vraag het je moeder. Je woont immers nog bij je mammie is het nietquote:Op zondag 14 mei 2006 02:33 schreef cerror het volgende:
Is het weer die tijd van de maand?
Waar blijft je hulp nou toch van de blauwe mannetjesquote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat typte ik, maar toen ging ik twijfelen en heb het maar weggehaald. Tis laat enzo
.
Met slagroom is het nog lekkerderquote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat typte ik, maar toen ging ik twijfelen en heb het maar weggehaald. Tis laat enzo
.
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
*c wafel geeft.quote:
Drop, ook al.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat heksenhielen voor je!
Die heb ik nou altijd al zo goor gevonden hequote:Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat heksenhielen voor je!
Zo af en toe best vermakelijk.quote:
Heb jij ook een adres? mischien woon ik toevallig in de buurt. Kunne wij het er eens over hebben mischien? Jij lijkt mij echt iemand die wel tegen een geintje kanquote:Op zondag 14 mei 2006 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voel mij gedemoniseerd binnen dit topic. Het is spijtig dat jullie mij zo straffen. Ik ben immers een onschuldigde en altijd vriendelijke user. Helaas, jullie blijken negatief beïnvloed![]()
Ik heb het al een maand of 3 niet meer kunnen beoordelen helaas...quote:Op zondag 14 mei 2006 02:55 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Het of de smaak van Jupiler met de week slechter wordt.
3 maanden geleden was het ook al slecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het al een maand of 3 niet meer kunnen beoordelen helaas...
Nee, dank je..quote:Op zondag 14 mei 2006 03:02 schreef E.G.J het volgende:
[..]
Nu wel, mischien straks die andre drukte maker ook wel.
Ah, dat doet me er aan herinneren dat ik zo Herman FInkers ga kijken. Bedankt!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:23 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgen, morgen, morgen, morgen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat doet me er aan herinneren dat ik zo Herman FInkers ga kijken. Bedankt!
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef nikky het volgende:
Stuart mag 24 uur wieberen na een misselijkmakende opmerking over de vader van een user hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |