quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:44 schreef ehqo het volgende:
Zeg wat is voor vulgair gebeuren. Net als ik even wegben.
In je onderbroek?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik voel een vreemde tinteling als je mijn naam roept. Ik zeg niet waar..
Wie niet... Wie niet...quote:
Ik heb mijn huiswerk afquote:Op zondag 14 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
Ik ook, rene. Misschien maar even een puik filmpje opzetten.
Dit is nou vrouwelijke intuïtie.quote:
Oh gewoon, dan komt het andere kroost over de vloer enzo.quote:
whehehequote:
Oh god. Die moet ik ook hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh gewoon, dan komt het andere kroost over de vloer enzo.dus.
Trouwens.
Ik heb gister het boekje 'Het worst-case scenario survival handboek voor dating en seks' gehad.
Ik zal hem woensdag meenemen. Hoewel dat niet slim is, want stel dát ik een tip uit het boek gebruik, herken je het. Hmm.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh god. Die moet ik ook hebben
Oh en mijn moeder is nieuwerwets. Ze hoefde niet zo persé een moederdagkado. Ze is niet eens thuis
Je vindt dus wel dat je het moet gebruiken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal hem woensdag meenemen. Hoewel dat niet slim is, want stel dát ik een tip uit het boek gebruik, herken je het. Hmm.
Auquote:Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wheheheja...
ontbijt op bed.... thee over mn klauwen heen....
Ik zoek hem zelf wel op in de bieb. Dan kan ik je taktieken pareren door er zelf ook een te gebruiken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal hem woensdag meenemen. Hoewel dat niet slim is, want stel dát ik een tip uit het boek gebruik, herken je het. Hmm.
Wie weet, beste ehqo, wie weet.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je vindt dus wel dat je het moet gebruiken.
Dat dusquote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Au.
Ik heb er geen flikker aan gedaan en vind het best zo.
Oh god, daar ga ikquote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie weet, beste ehqo, wie weet.
Het eerste hoofdstuk is 'Uitzoeken of je date een seriemoordenaar is'. Die daarna 'Uitzoeken of je date getrouwd is'. Klinkt toch als belangrijke informatie.
Hehehehquote:Op zondag 14 mei 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh gewoon, dan komt het andere kroost over de vloer enzo.dus.
Trouwens.
Ik heb gister het boekje 'Het worst-case scenario survival handboek voor dating en seks' gehad.
Hij is niet de enige. Maar, vanwaar dat ineens?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
Hey, c_c. Ehqo vindt dat je eens flink verkracht moet worden in een steegje.
Tot zover de intellectuele bijdrage van onze troeteladoptiebuitenlander.quote:
Weet niet. Hij is een overloper.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Maar, vanwaar dat ineens?
Heb je toevallig een verleden met bedplassen?quote:
Goeie binnenkomer Jquote:
Vuile streek!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
Hey, c_c. Ehqo vindt dat je eens flink verkracht moet worden in een steegje.
.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Tot zover de intellectuele bijdrage van onze troeteladoptiebuitenlander.
Chowi heet in mijn msn Chowiquote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vuile streek!
Felicia Pavlovic. zegt:
Die c_c moet eens flink verkracht worden in een steegje. [afbeelding] .
En dat ben ík niet.
.
Geef maar toe dat je stiekem Feliesieja heet, hoor! Doe maar!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vuile streek!
Felicia Pavlovic. zegt:
En dat ben ík niet.
WRZ!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chowi heet in mijn msn Chowi
Niet felicia, wie de fuque is dát nou weer
Dit zei Litso:
Litso zegt:
Die c_c moet eens flink verkracht worden in een steegje. [afbeelding] .![]()
Klinkt al geloofwaardiger.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vuile streek!
Felicia Pavlovic. zegt:
En dat ben ík niet.
Ik wou het niet zeggenquote:
Zeg, ik word over 2 maanden weer teruggeschopt heur.. .quote:Op zondag 14 mei 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent geadopteerd door het buitenland. Zodoende.
Kan een teken zijn van een seriemoordenaar.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:14 schreef Litso het volgende:
Oh en bedplassen c_c?
Of incontinentie... Of een scheefzittende tampon... Maar dan is de afscheiding roodgekleurd.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een teken zijn van een seriemoordenaar.
Volgens een artikel in de Kijk een tijd geleden kon 'dwangmatig masturberen' ook een indicator zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een teken zijn van een seriemoordenaar.
Ik vind Mike Myers niet zo geweldigquote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Litso het volgende:
Aanrader om ook te kijken c_c: de film So I Married An Axe Murderer (met Mike Myers)
Vandaar ook diequote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Mike Myers niet zo geweldig.
Mike Myers is een eng mannetje.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Mike Myers niet zo geweldig.
Ach, ik heb Ice Age op DVD gekregen, ik kijk die wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Vandaar ook die
Ik wel trouwens. Nouja, geweldig is een groot woord, maar ik kan vaak wel om hem lachen.
Veel plezier.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik heb Ice Age op DVD gekregen, ik kijk die wel.
"I married a prehistoric squirrel with a nut fetish"quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik heb Ice Age op DVD gekregen, ik kijk die wel.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
"I married a prehistoric squirrel with a nut fetish"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |