Thomas Berge is geen fan van hem hoorquote:
Jij zegt "Jouw fan vanavond". Dat klopt dan dus nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Urquhart is fan van Thomas Berge.
Sorryquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij weet wat ik bedoelt![]()
Waarom doe je zo![]()
Moet ik aan de mod vragenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:13 schreef DeVinger het volgende:
ken die tt niet gewoon de volledige naam
Niet gezien, wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:02 schreef boneyard het volgende:
teaser was wel grappig ja, nog even talpa / jack pesten.
Tja, het is daar 30 graden in die studio.quote:
in het begin nog niet. aan het eind van de internetuitzending welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, het is daar 30 graden in die studio.
Alles aan de euro wijten is gewoon onzinnig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in het begin nog niet. aan het eind van de internetuitzending wel
de uro![]()
![]()
Dat mens ís ook vrij onzinning...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles aan de euro wijten is gewoon onzinnig.
Ze heeft teveel van de voedselbank gesmikkeld. Ten koste van de armen!!!quote:
En de premie's he! De premie's zijn ook omhoog gegaan!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles aan de euro wijten is gewoon onzinnig.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:32 schreef Nolius het volgende:
Dat was gewoon Jan Marijnissen in een vrouwenpak
al voor het programma riep hij er iets overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Wat heeft die man gedaan dat ie nu Masturbeertje is?
Geniaal! Dan sta je ook voor lulquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef Toad het volgende:
Masturbeertje
De vader van Adje!quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef Tafkahs het volgende:
leuk zeg, 8 jarig dochtertje dat graag wenst dat haar pappa homo was
die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die van lady en de vagebond natuurlijk
die hebben straks weer twee jaar geen contactquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Nog steeds dat licht met dat zonnetje schijnen, das niet erg fijn.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die hebben straks weer twee jaar geen contact
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het nu?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een zonnesteek oplooptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de moeder die in het zonnetje zit. twee uur lang
helaas hadden ze de lichtsterkte wel wat aangepastquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een zonnesteek oploopt.
het is duidelijk, ze is te vroeg gepiektquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:53 schreef Toad het volgende:
Wat is Lieke nou aan het kleien?
lieke metdemoelijkeachternaamquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef pberends het volgende:
Wie's die vrouw naast Adje? Lieke wie?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
Lieke met de midlife crisis op haar 38e. Daarom wil ze kleien..
voor een eenarmige bandietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:03 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij deed het nog best aardig zo te zien
twee sliertjes en vol zat ze!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een gezeik over dat ze vol zit.
Leuk toch dat hij het voor elkaar krijgt dat ze uit haar rol valtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
wat een vreselijk wijf was dat.
Ze wilde waarschijnlijk gewoon dat balletje niet opeten dat Paul met mond, tong en kin naar haar toegeduwd hadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een gezeik over dat ze vol zit.
Dat vond ik zo'n stomme wensquote:
Thomas Berge mocht alleen de aftiteling vol zingen, was wel een beetje lullig. Ik kreeg er zo'n "Dries Roelvink bij Jensen" idee bijquote:Op zondag 14 mei 2006 10:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn man heeft te kort opgenomen op videoIk heb Thomas Berge niet gezien
![]()
Da's raar ja, Niet netjes van de ''vara''quote:Op zondag 14 mei 2006 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Thomas Berge mocht alleen de aftiteling vol zingen, was wel een beetje lullig. Ik kreeg er zo'n "Dries Roelvink bij Jensen" idee bij
Maar ik denk dat hij in de internet-uitzending nog wel aan bod is gekomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Da's raar ja, Niet netjes van de ''vara''![]()
Dat heb ik gisteren niet kunnen zien de internet uitzending.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij in de internet-uitzending nog wel aan bod is gekomen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze wilde waarschijnlijk gewoon dat balletje niet opeten dat Paul met mond, tong en kin naar haar toegeduwd had![]()
maar wel met 'm zoenenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze wilde waarschijnlijk gewoon dat balletje niet opeten dat Paul met mond, tong en kin naar haar toegeduwd had![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef maril het volgende:
Prachtig nummer.
Zal niet eenzaam zijn,nee vanacht nog niet![]()
Snellejelle is zaterdag naar Paul geweestquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef boneyard het volgende:
ik vind de afterparty zeker niet slecht, zei er niet iemand die er geweest was dat ie niet zo goed was?
Echt waar?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wie donderdag bij Paul's Punt waren ! Lucas en Gea.![]()
Had alleen wel wat meer verwacht van ze, ze kwamen een beetje over alsof ze helemaal niets te vertellen hadden.. Die soap ook, zag er niet erg spectaculair uit..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, echt waar..was best een leuke uitzending.
Lucas & Gea zijn cultquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef heinl het volgende:
[..]
Had alleen wel wat meer verwacht van ze, ze kwamen een beetje over alsof ze helemaal niets te vertellen hadden.. Die soap ook, zag er niet erg spectaculair uit..
Behalve die...quote:
Volgens mij word het altijd opgenomen, behalve vandaagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Klopt het dat Mooi weer de Leeuw soms live wordt uitgezonden (zoals vanavond) en soms ook van te voren wordt opgenomen (toen met dat hardlopen)? Ik vind het zo wel verwarrend hoor.
klopt. normaal wordt het zatermiddag opgenomenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij word het altijd opgenomen, behalve vandaag
Vannacht om 00.05 uur is de Afterparty pas![]()
ook leuk dat ie weer eens echt een programma om het Songfestival heen maaktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul de Leeuw is goed op dreef hoor met die harde opmerkingen.![]()
En hij mag ook nog eens de stemmen doen namens Nederland. Bij elk ander land hebben ze een of andere gladde gozer of een lekker wijf maar Nederland heeft Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ook leuk dat ie weer eens echt een programma om het Songfestival heen maakt
ik verwacht nog wel een schunnige opmerking richting de Griekse presentatoren vanavondquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En hij mag ook nog eens de stemmen doen namens Nederland. Bij elk ander land hebben ze een of andere gladde gozer of een lekker wijf maar Nederland heeft Paul de Leeuw.![]()
Kalisperma. Respect voor hem als hij dat echt durft te zeggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik verwacht nog wel een schunnige opmerking richting de Griekse presentatoren vanavond
ja maar die grap wordt dan buiten Belgie en Nederland niet begrepenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kalisperma. Respect voor hem als hij dat echt durft te zeggen.![]()
Ik wilde het net typen... zo sta je alleen maar erger voor lulquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
wat een kneus. zeggen dat je 't kan en dan niet doen![]()
alweer zo'n kneusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen... zo sta je alleen maar erger voor lul
Mij hoor je klagen. Doquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:37 schreef Nolius het volgende:
Die nep-tieten van Do vallen bijna uit die afgrijselijke jurk.
haar op d'r tietenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:39 schreef Nielsch het volgende:
Die lokken haar mogen wel even van d'r tieten af...
Zenuwen, drukte door publiek, lichten, lawaai e.d.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:45 schreef greatgonzo het volgende:
waarom gaan beesten in de studio altijd schijten![]()
Van de spanningquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:45 schreef greatgonzo het volgende:
Kijkcijfersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:45 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
Melk voor in de koffie rechtstreeks uit de koe
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:57 schreef pberends het volgende:
Gatver, heeft die Do een tattoe op der borst?.
Dat had moeten winnen, net als Hemel en Aardequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef snellejelle het volgende:
Vrede is wel gewoon een fantastisch nummer
idd, ook een fantastisch nummer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had moeten winnen, net als Hemel en Aarde
ja dat is van 35 jaar geleden en ze heeft het nummer waarschijnlijk ook al 35 jaar gezongen. Dan kan ik me heeeeeel goed voorstellen dat je er op een gegeven moment zat van bentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Altijd een beetje jammer als artiesten hun grootste hits verloochenen... zonder de Troubadour en Visite had je daar niet gestaan Lenny
quote:de vlucht
Geef mij vleugels en ik vlieg
Zo hoog dat niemand mij meer ziet
En almaar verder klinkt mijn lied
Mijn ziel zoekt rust en vindt haar niet
Almaar verder
Almaar verder
Mijn ziel zoekt rust en vind haar niet
Almaar verder
Almaar verder
En verder klinkt mijn lied – mijn ziel
Zoekt rust en vind haar niet
Geef mij vleugels en ik zweef
En ik bouw, van alles weer beroofd
Opnieuw een nest waarin ik leef
En waar ik rust vind voor mijn moede hoofd
Almaar verder
Almaar verder
Rust vind voor mijn moede hoofd
Almaar verder
Almaar verder
Zo trok ik altijd door de lucht
Weg van eeuwenlange pijn
Maar nu ik moe ben van de vlucht
Kan mijn nest geen rustplaats voor mij zijn
Almaar verder
Almaar verder
Nest geen rustplaats voor mij zijn
Almaar verder
Almaar verder
Welk bedoel je het goeije of het glazen oog?...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:18 schreef ChicaC het volgende:
Wat is/was er toch aan de hand met het oog van Tonny Eyk? Of is dat altijd al zo?
Erg leuk idd.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de leukste tv-avond van 2006 ... de tranen lopen over mijn wangen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |