quote:Op maandag 15 mei 2006 23:45 schreef maril het volgende:
Prachtig nummer.
Zal niet eenzaam zijn,nee vanacht nog niet![]()
Snellejelle is zaterdag naar Paul geweestquote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef boneyard het volgende:
ik vind de afterparty zeker niet slecht, zei er niet iemand die er geweest was dat ie niet zo goed was?
Echt waar?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je wie donderdag bij Paul's Punt waren ! Lucas en Gea.![]()
Had alleen wel wat meer verwacht van ze, ze kwamen een beetje over alsof ze helemaal niets te vertellen hadden.. Die soap ook, zag er niet erg spectaculair uit..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, echt waar..was best een leuke uitzending.
Lucas & Gea zijn cultquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef heinl het volgende:
[..]
Had alleen wel wat meer verwacht van ze, ze kwamen een beetje over alsof ze helemaal niets te vertellen hadden.. Die soap ook, zag er niet erg spectaculair uit..
Behalve die...quote:
Volgens mij word het altijd opgenomen, behalve vandaagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Klopt het dat Mooi weer de Leeuw soms live wordt uitgezonden (zoals vanavond) en soms ook van te voren wordt opgenomen (toen met dat hardlopen)? Ik vind het zo wel verwarrend hoor.
klopt. normaal wordt het zatermiddag opgenomenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij word het altijd opgenomen, behalve vandaag
Vannacht om 00.05 uur is de Afterparty pas![]()
ook leuk dat ie weer eens echt een programma om het Songfestival heen maaktquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul de Leeuw is goed op dreef hoor met die harde opmerkingen.![]()
En hij mag ook nog eens de stemmen doen namens Nederland. Bij elk ander land hebben ze een of andere gladde gozer of een lekker wijf maar Nederland heeft Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ook leuk dat ie weer eens echt een programma om het Songfestival heen maakt
ik verwacht nog wel een schunnige opmerking richting de Griekse presentatoren vanavondquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En hij mag ook nog eens de stemmen doen namens Nederland. Bij elk ander land hebben ze een of andere gladde gozer of een lekker wijf maar Nederland heeft Paul de Leeuw.![]()
Kalisperma. Respect voor hem als hij dat echt durft te zeggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik verwacht nog wel een schunnige opmerking richting de Griekse presentatoren vanavond
ja maar die grap wordt dan buiten Belgie en Nederland niet begrepenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kalisperma. Respect voor hem als hij dat echt durft te zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |