Leuk toch dat hij het voor elkaar krijgt dat ze uit haar rol valtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
wat een vreselijk wijf was dat.
Ze wilde waarschijnlijk gewoon dat balletje niet opeten dat Paul met mond, tong en kin naar haar toegeduwd hadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een gezeik over dat ze vol zit.
Dat vond ik zo'n stomme wensquote:
Thomas Berge mocht alleen de aftiteling vol zingen, was wel een beetje lullig. Ik kreeg er zo'n "Dries Roelvink bij Jensen" idee bijquote:Op zondag 14 mei 2006 10:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn man heeft te kort opgenomen op videoIk heb Thomas Berge niet gezien
![]()
Da's raar ja, Niet netjes van de ''vara''quote:Op zondag 14 mei 2006 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Thomas Berge mocht alleen de aftiteling vol zingen, was wel een beetje lullig. Ik kreeg er zo'n "Dries Roelvink bij Jensen" idee bij
Maar ik denk dat hij in de internet-uitzending nog wel aan bod is gekomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Da's raar ja, Niet netjes van de ''vara''![]()
Dat heb ik gisteren niet kunnen zien de internet uitzending.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij in de internet-uitzending nog wel aan bod is gekomen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze wilde waarschijnlijk gewoon dat balletje niet opeten dat Paul met mond, tong en kin naar haar toegeduwd had![]()
maar wel met 'm zoenenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:16 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze wilde waarschijnlijk gewoon dat balletje niet opeten dat Paul met mond, tong en kin naar haar toegeduwd had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |