Ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop op nummer 1, 2 en 4
Haha inderdaad!quote:
Ten koste van wie denk je, mocht dat zo zijn?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Let op mijn woorden.. Bassie kan niet kiezen en wil niemand teleurstellen dus hij neemt ze alle 4 mee!!
v.d.Vaartquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:19 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Ten koste van wie denk je, mocht dat zo zijn?
DatMeenJeNiet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Kuyt thuisblijft, word ik voor Argentinie, Ivoorkust en Servie...
Zou mij niets verbazen.quote:
Dat is idd de vraag. Ik hoop Castelenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:19 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Ten koste van wie denk je, mocht dat zo zijn?
Laat dat in godesnaam zo zijn, anders zitten we straks met Babel opgescheept ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen.
Het is nog maar de vraag of Rafaël op tijd fit is voor het wk
Ik denk niet dat Babel meegaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laat dat in godesnaam zo zijn, anders zitten we straks met Babel opgescheept ofzo.
Ik denk het wel.quote:
FP al gecheckt? Barça heeft zich net gemeld voor meneer Babel. Diezelfde meneer Babel die niet wegmocht voor 12 mln (quote:
doet me een beetje denken aan kroegen die tegen nieuwe mensen zeggen: je komt er niet in, alleen vaste klanten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef MrSASO het volgende:
2,3,4 Huntelaar is overbodig, een goede spits maar geen ervaring op het hoogste niveau.
HOAX..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
FP al gecheckt? Barça heeft zich net gemeld voor meneer Babel. Diezelfde meneer Babel die niet wegmocht voor 12 mln () .
Is op zich een gunstig moment om nog even zijn naam te plaatsen, zo'n plotselinge belangstelling...
Tis niet dat ik het hem niet gun ofzo. Hoop dat hij al dan niet bij Barça wordt wat iedereen van hem verwachtte
Alleen as-je-blieft niet mee naar dit WK!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef DarKZeN het volgende:
Vennegoor thuislaten, hij is echt te lomp
23 waarvan 3 keepers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
Gaan er totaal 22 of 23 mee?
Inderdaad, ik ga pissig worden als zo'n RKC-niveau kutspits als Vennegoor naar het wk meegaat. Maarja zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt, kan me herinneren dat Rijkaard destijds Peter Van Vossen als breekijzer inzette tegen Italie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef DarKZeN het volgende:
Vennegoor thuislaten, hij is echt te lomp
Wat een lompe opmerking weer.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:48 schreef -Wolf- het volgende:
VoH is echt niet de immer magische wissel. Dat slappe breekijzer-excuus begint me echt de keel uit te hangen. Laat 'm eens wat anders breken. Z'n grote teen ofzo.
Het is geen excuus, het is gewoon zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:48 schreef -Wolf- het volgende:
VoH is echt niet de immer magische wissel. Dat slappe breekijzer-excuus begint me echt de keel uit te hangen. Laat 'm eens wat anders breken. Z'n grote teen ofzo.
lomp?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat een lompe opmerking weer.
Hij is straks mentaal gebroken en dat lijkt me meer dan genoeg.![]()
Ik denk dat je met een frisse Huntelaar die invalt een grotere kans hebt op een doelpunt dan met het inbrengen van een frisse Vennegoor of Hesselink. Ik ben er niet van overtuigd dat het rendement van laatstgenoemde zo hoog is als jij wil (velen willen) doen vermoeden.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het is gewoon zo.
VoH is groot en sterk, Huntelaar is nog maar een kleine jongen vergeleken met hem.
Met VoH in het veld kun je nog wat forceren en je kan de lange bal hanteren.
Wat is dan de meerwaarde van Huntelaar, we hebben van Nistelrooy toch als afmaker?
De meeste mensen gaan ervan uit dat hij moet scoren als hij erin komt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een frisse Huntelaar die invalt een grotere kans hebt op een doelpunt dan met het inbrengen van een frisse Vennegoor of Hesselink. Ik ben er niet van overtuigd dat het rendement van laatstgenoemde zo hoog is als jij wil doen vermoeden.
Ajax is het hoogste niveauquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef MrSASO het volgende:
2,3,4 Huntelaar is overbodig, een goede spits maar geen ervaring op het hoogste niveau.
dan heb jij nog nooit gezien hoe Huntelaar zich verdedigd met 2 of 3 verdedigers die tegen zn reet aan staan en hoe hij de ruimtes gebruikt wanneer die er zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het is gewoon zo.
VoH is groot en sterk, Huntelaar is nog maar een kleine jongen vergeleken met hem.
Met VoH in het veld kun je nog wat forceren en je kan de lange bal hanteren.
Wat is dan de meerwaarde van Huntelaar, we hebben van Nistelrooy toch als afmaker?
11.30 in Zeistquote:Op zondag 14 mei 2006 10:00 schreef PyTh het volgende:
Voor hoe laat staat die persconferentie eigenlijk geplanned?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Raar dat er geen Live-persconferentie op tv te zien is morgen.
Daar zit ik hier ook naar te zoeken!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Komt die persconferentie nog live op tv?
Ik denk niet dat Servië een dergelijke beginnerswedstrijd gaat worden...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:43 schreef Hyperdude het volgende:
Huntelaar moet je meenemen om dezelfde redenen als waarom je Makaay in München laat
Volgens mij maakt het gebrek aan over spelervaring op hoog niveau voor 1een paar spelers in een team niet veel uit voor het gehele team. NL komt om in de spelers van internationaal niveau, en toch zijn de eerste wedstrijden op zo'n WK/EK altijd "beginnerswedstrijden". NL-Egypte, NL Saudi-Arabië kan ik mij bv. nog aardig herinneren![]()
Ik bedoelde dat NL met een "sterrenelftal" in de eerste wedstrijden nogal eens staat te stuntelen tegen een (op papier)makkelijke tegenstander. En dat het volgens mij dan niet uitmaakt om een paar onbevangen jonge spelers op te stellen. Servië is des te meer een reden om Huntelaar mee te nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Servië een dergelijke beginnerswedstrijd gaat worden...
Of ik m later wil herinneren hangt natuurlijk af van het resultaat![]()
Ah, zoquote:Op zondag 14 mei 2006 10:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat NL met een "sterrenelftal" in de eerste wedstrijden nogal eens staat te stuntelen tegen een (op papier)makkelijke tegenstander. En dat het volgens mij dan niet uitmaakt om een paar onbevangen jonge spelers op te stellen. Servië is des te meer een reden om Huntelaar méé te nemen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Half 12 wordt het toch bekend ??
Hoppelijk verrasd hij ons met Kluivertquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoppelijk verrasd hij ons met Kluiver![]()
![]()
Owjeej, nu krijg ik allemaal kots smilies over mij heen
Klopt jaquote:Op zondag 14 mei 2006 10:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoppelijk verrasd hij ons met Kluiver![]()
![]()
Hij had ook geen ervaring bij Ajax.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:32 schreef Danzig het volgende:
Zou me niet verbazen als Huntelaar niet meegaat, op zich natuurlijk goed dat Van Basten zich niet laat leiden door de waan van de dag, en zoals MrSASO zegt, Huntelaar heeft bijna geen ervaring op het hoogste niveau.
Doodverwensing -2.quote:
Of Makaay én Seedorfquote:Op zondag 14 mei 2006 10:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoppelijk verrasd hij ons met Kluivert![]()
![]()
Shitquote:
Denneboomquote:Op zondag 14 mei 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Of Makaay én Seedorf
Edit: vooruit dan, voor die koe van een fout:
Dán boycott ik het WK dus echt. Echt. Heus.quote:
Mischien het journaal ? 12.10quote:Op zondag 14 mei 2006 10:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Daar zit ik hier ook naar te zoeken!
Mijn tip is om iig de site van de knvb in de gaten te houden, daar staat het als het goed is ook direct op
quote:# Hockey: Halve finales (m) Amsterdam-SCHC Bloemendaal-Oranje Zwart.
# Waterpolo: De 2e wedstrijd in de finale (v): Brandenburg-Donk en Zian-Polar Bears (m).
# Voetbal: Bekendmaking van de selectie van het Nederlands elftal.
# Zeilen: De Volvo Ocean Race.
# Motorsport: De GP wegraces in Shanghai.
Idd, doe maar niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoppelijk verrasd hij ons met Kluivert![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:13 schreef RayMania het volgende:
Is het niet ergens op de Radio?
Dat is dus later dan de site als die doet wat hij belooftquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mischien het journaal ? 12.10
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5417473
[..]
Serieus? Toppertje dan.quote:
Whehehe. Of:quote:Op zondag 14 mei 2006 11:15 schreef PPWB84 het volgende:
Van Basten: Beste mensen. Ik heb mij de afgelopen tijd kostelijk vermaakt met dat geroezemoes over Klaas en Jan. Ik heb een verassing voor u. Geen van beiden gaan mee. Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met Rick Hoogendorp en hij zei graag te gaan! Hiermee was dit dilemma opgelost. Verder heb Ik Seedorf ingelijfd als assistent voor het wk en Makaay als scout, vandaar dat deze heren niet mee konden.
*luistert*quote:Op zondag 14 mei 2006 11:19 schreef PPWB84 het volgende:
radio 1 streamt!!
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe. Of:
"Waarde mensen, ik geef het woord gaarne aan mijn vriendin Rita, tevens partner-in-crime. Ik heb Ayaan Hirsi Ali zojuist geruild voor Kalou"
Dit topic gaat specifiek over de spitspositie, dus ga je gang.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Openen we een apart topic voor de uiteindelijke selectie eigenlijk?
Ik denk dat we die discussie ook hier wel kunnen voorzetten. De meeste namen zullen niet verrassend zijn, dus lijkt me een appart topic overbodig.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Openen we een apart topic voor de uiteindelijke selectie eigenlijk?
Okayquote:Op zondag 14 mei 2006 11:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat we die discussie ook hier wel kunnen voorzetten. De meeste namen zullen niet verrassend zijn, dus lijkt me een appart topic overbodig.
Daarnaast is er een Nederland toic, waar ook het een en ander over de selectie gezegd kan worden.
Babel?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:31 schreef Maravilla het volgende:
Jaliens! Heitinga! Van Bommel! Babel! En Vennegoor!
Klote!
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef Bos81 het volgende:
De reacties over het VPRO programma heb ik verwijderd, Te Offtopic
Hij kan zo goed naar binnen komen en schieten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef PPWB84 het volgende:
wat moetenw e nou emt babel!
En niemand die dat weet...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan zo goed naar binnen komen en schieten.
Nee dat zou hij kunnen...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan zo goed naar binnen komen en schieten.
Babel en Vennegoor hebben natuurlijk veel meer dit seizoen laten zienquote:Op zondag 14 mei 2006 11:32 schreef PPWB84 het volgende:
babel EN VENNEGOOR wel en huntelaar niet????!
Iddquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Landzaat ook trouwens...onbegrijpelijk...bleh...
Hopeloos uit vorm.
Nu dus de hamvraag: wie hebben we achter de hand als RvN niet loopt?
Niemand dus...
Ik wil bijna Advocaat terug.... Bijnaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lulverhaal over KJH... totaal geen echte reden waarom ie hem niet meeneemt
Vennegoorquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Niemand dus...
Precies, die zal geblesseerd raken, dan moet Kuijt in de spits en dan heb je op rechts een probleemquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Landzaat ook trouwens...onbegrijpelijk...bleh...
Hopeloos uit vorm.
Niemand dus...
Eens. Plus Landzaat en Babelquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even de namen noemen waar ik geen kont van snap: Jaliens, De Cler, Maduro en VoH
quote:Topscorers,eindstand:
1. Huntelaar (Ajax)................ 33
2. Arveladze (AZ)
Kuyt (Feyenoord)................ 22
4. Farfán (PSV).................... 21
5. Kalou (Feyenoord)............... 15
6. Koné (PSV)...................... 13
7. Rosenberg (Ajax)
N'Kufo (FC Twente)
Hoogendorp (RKC Waalwijk)....... 12
10. Vennegoor (PSV)................. 11
Omdat ie niet in het "Selectie-systeem" past ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies de reden waarom KJH niet meegaat want dat heb ik Van Basten dus niet horen zeggen
Van Persie is geen originele rechtsbuiten volgens mij dus da's een risicoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Vennegoor.
Nee serieus, dan natuurlijk Kuyt, met van Persie op rechts.
Heitinga linksachterquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
-------------------------Van der Sar-----------------------
Ooijer-------Bouhlarouz--------Van Bronckhorst----Heitinga
Van Bommel/Van Persie----Cocu/Sneijder--------Van der Vaart
Kuyt----------------Van Nistelrooij--------------Robben
Kampioenen![]()
Pietje preciesquote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Heitinga linksachterVan Persie rechtshalf
![]()
Z'n ellebogen breken tegenstandersquote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
"Huntelaar is een minder breekijzer dan Vennegoor", ik heb Vennegoor nog nooit wat zien doen als breekijzer, waar die mythe nu vandaan komt
ja dat snap ik ook niet, en hoeveel kansen die VoH nodig heeft... daar heb je als breekijzer die het met een kans moet doen echt geen hol aan....quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
"Huntelaar is een minder breekijzer dan Vennegoor", ik heb Vennegoor nog nooit wat zien doen als breekijzer, waar die mythe nu vandaan komt
Z'n voorouders hebben geprobeerd om z'n achternaam met een breekijzer open te breken, maar dat was ook al geen succes.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Vennegoor is balsterk, kan sleuren, trekken enz. om anderen in positie te krijgen. Huntelaar is daarentegen een afmaker, twee verschillende invullingen dus.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Hij zal wel met Kuyt op rechts willen spelenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies de reden waarom KJH niet meegaat want dat heb ik Van Basten dus niet horen zeggen
en we hebben dus geen enkele rechtsbuiten
Armenie - Nederland.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Champions League deed hij dat toch best vaak aardig hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Dus ook nog nooit een slechte interland.. in tegenstelling tot VoHquote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom zijn jullie zo frusti? De jongen heeft nog nooit een interland gespeeld.
Fenerbahce - PSVquote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Champions League deed hij dat toch best vaak aardig hoor.
Ok, daar heb je wel een punt. Maar ik vind het wel een beetje krom dat de topscoorder van Nederland niet meemag.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nou, da's flauwekul want je ziet het wel aan V. Nistelrooij, die nu pas zijn eerste WK speelt... er zijn geen garanties en ik vind het nogal wat om hét talent van NL die een wereldseizoen achter de rug heeft te passeren...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Trancelocator het volgende:
Maar het klinkt allemaal wel logisch hoor. En KJH krijgt zijn kansen later dit jaar wel. Op naar het WK.
Joepie, VoH al zes, waarin nul doelpunten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
VoH ook pas 6en om nou te zeggen, dat deed hij goed.. Huntelaar is in elk opzicht (behalve koppen) beter dan Voh.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En laat Marco hem nu voor het koppen meenemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
VoH ook pas 9 en om nou te zeggen, dat deed hij goed.. Huntelaar is in elk opzicht (behalve koppen) beter dan Voh.
ja ok, maar als een van de echte spitsen geblesseerd raakt moet hij het een hele wedstrijd laten zien en dat gaat niet goedkomen ben ik bangquote:Op zondag 14 mei 2006 11:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En laat Marco hem nu voor het koppen meenemen.
Dat is die dit seizoen geweest voor Ajaxquote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
Ik vind die hype rond Huntelaar ook wel ietwat overtrokken, het lijkt de nieuwe Messias wel.
De winnaar heeft altijd gelijkquote:
Omdat Huntelaar niet meegaat.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Brahimov het volgende:
Het wordt niks
Ja. en hoeveel afmakers hebben we nu? Eentje, die onder grote spanning staat omdat zn club m niet meer mot en die onder druk niet veel presteert. Proost...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Vennegoor is balsterk, kan sleuren, trekken enz. om anderen in positie te krijgen. Huntelaar is daarentegen een afmaker, twee verschillende invullingen dus.
Jan Vennegoor was idd heel erg goed in de jeugd van ajaxquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
huntelaar gaat niet mee omdat die niet in de ajax jeugd heeft gespeeld
Dat had ie beter kunnen zeggen dan de blablabla die net uit zijn mond kwamquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef PPWB84 het volgende:
als ie eerlijk is zegt ie: ja, mensen ik ben eigenwijs! end aarom gaat ie niet mee, want ik ben de baas! ik beslis en ik trek me lekker niks aan van jullie!
exactely my thoughtsquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
Als Van Nistelrooy tijdens het toernooi geblesseerd raakt, dan heeft Oranje een groot probleem.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
Als Van Nistelrooy tijdens het toernooi geblesseerd raakt niet presteert over de rooie gaat mentaal weer inzakt om wat voor reden dan ook niets klaarmaakt, dan heeft Oranje een groot probleem.
Geweldig deze domme opmerkingen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef PPWB84 het volgende:
huntelaar: 50 goalsvennegoor nou die was echt geweldig hoor! Wereldklasse.
Nee hoor, dan wordt het:quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
Als Van Nistelrooy tijdens het toernooi geblesseerd raakt, dan heeft Oranje een groot probleem.
Dan verwacht ik dat Kuijt in het centrum gaat staan.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ok, maar als een van de echte spitsen geblesseerd raakt moet hij het een hele wedstrijd laten zien en dat gaat niet goedkomen ben ik bang
Zo dom is dat niet, hoor. Dat vastgeroeste denken dat er per se een breekijzer mee moet, vind ik dommer.quote:
Dan heb je dus dat er 30 mooie voorzetten komen die Kuyt niet kan afmaken. Hij is geen afmaker. Dat is nu alleen RvN.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, dan wordt het:
Van Persie - Kuyt - Robben
Ook niks mis mee.
goed maar dan valt er op rechts een gat, ook gezien het ontbreken van Castelen... Van Persie en Robben staan op rechts toch een beetje tegen hun natuur in te ballen... die horen op linksquote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat Kuijt in het centrum gaat staan.
Als Van Basten dat echt zo belangrijk vindt, verwacht hij voorin gewoon veel problemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zo dom is dat niet, hoor. Dat vastgeroeste denken dat er per se een breekijzer mee moet, vind ik dommer.
Van Nistelrooy is imho ook te druistig voor het Nederlands voetbal. In de passie en sturm und drang van ManU past(e) hij goed, in het rustiger voetbal van Oranje is dat minder. En wie wordt zijn Rooney?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
uitlegquote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Die jongen van het Jeugdjournaal zou zich nu ook wel genaaid voelen
Die ligt nu huilend in de armen van z'n moeder.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Babel kan ik op de een of andere manier nog wel begrijpen, is ook een soort van breekijzer denk ik met zijn acties... maar Maduro heeft echt geen hol laten zien dit jaar....quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Hedgehog het volgende:
Maar met name Babel en Maduro is echt niet te geloven![]()
Zou ook leuk zijn alternatieven te geven. Afkraken kan iedereen, verbeteren zie ik weinigen doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Hedgehog het volgende:
Huntelaar had best meegemogen, maar dan niet ten kostte van VoH maar ipv Babel. Babel is ook geen "echte" vleugelaanvaller.
Daarnaast is het belachelijk dat mensen als Sneijder en Maduro meegaan. Beide laten het hele seizoen niks zien.
Jaliens en de Cler hadden ook niet meegehoeven trouwens.
Maar met name Babel en Maduro is echt niet te geloven![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Davids ipv Maduro...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn alternatieven te geven. Afkraken kan iedereen, verbeteren zie ik weinigen doen.
Maduro is echt nog te traag voor de top, imhoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef Nywuob het volgende:
Maduro vind ik wel logisch. Die doet het gewoon goed in Oranje, met meer evaren spelers om hem heen.
Nog een breekijzer, wat moet je met al die breekijzersquote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Babel kan ik op de een of andere manier nog wel begrijpen, is ook een soort van breekijzer denk ik met zijn acties... maar Maduro heeft echt geen hol laten zien dit jaar....
Ik ben het bijna met de hele selectie wel eens. Alleen Babel en Landzaat niet. Babel -> Huntelaar. Landzaat -> tja...Davids?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn alternatieven te geven. Afkraken kan iedereen, verbeteren zie ik weinigen doen.
Te traag? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Maduro is echt nog te traag voor de top, imho
ik ben het met je eens... het scorend vermogen ontbreekt een beetje nu KJH wegvalt. Maar Babel heeft al wel meer als breekijzer laten zien dit jaar dan Vennegoor in hele wedstrijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog een breekijzer, wat moet je met al die breekijzers.
Als RvN geblesseerd raakt of totaal uit vorm is, is er een probleem vind ik. Dan schuift Kuyt naar het midden en Babel/Van Persie op rechts. Weinig scorend vermogen dus, iig minder dan RvN / KJH.
Van Persie kan goed uit de voeten op rechts. Dat laat hij bij Arsenal ook zien. Ook Kromkamp zie je vaak rushes naar voren maken bij Liverpool of speelt zelfs als rechtsbuiten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
goed maar dan valt er op rechts een gat, ook gezien het ontbreken van Castelen... Van Persie en Robben staan op rechts toch een beetje tegen hun natuur in te ballen... die horen op links
Nou, snel is anders hoor...quote:
Zoveel speelt Kromkamp toch niet in Liverpoolquote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Van Persie kan goed uit de voeten op rechts. Dat laat hij bij Arsenal ook zien. Ook Kromkamp zie je vaak rushes naar voren maken bij Liverpool of speelt zelfs als rechtsbuiten.
Wat een onzin, zeg. Zijn zogenaamde traagheid is echt nooit een probleem geweest, hoor. Zeker niet op de positie van verdedigende middenvelder.quote:
Wie wil je dan meenemen op rechtsback?quote:
De laatste tijd dus wel anders zou hij nooit geselecteerd zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel speelt Kromkamp toch niet in Liverpool![]()
Ik wel... heeft goed werk verricht bij AZ.quote:
Nou ik zie ook dat Babel geselcteerd is en zoveel speelt hij toch ook niet. En kromkamp is geselcteerd bij gebrek aan alternatieven.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
De laatste tijd dus wel anders zou hij nooit geselecteerd zijn.
Scorend vermogenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wel... heeft goed werk verricht bij AZ.
Heeft ook scorend vermogen en is beter dan Lamey en Reiziger.
Toch denk ik dat Jaliens sowieso stand-up voor Kromkamp zal zijn.
Kromkamp en Heitinga kunnen allebei uit de voeten als rechtsback... hij had misschien beter een extra linkspoot mee kunnen nemen voor de verdediging, Emanuelson bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 mei 2006 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie wil je dan meenemen op rechtsback?
En waarom lopen er nu 2 topics?.
1996/97 Sparta 2 0 Eredivisiequote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hoezo? Hij scoorde dit seizoen slechts 1 minder dan de keeper van Heracles. Niet verkeerd hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
1996/97 Sparta 2 0 Eredivisie
1997/98 Sparta 32 3 Eredivisie
1998/99 Sparta 32 0 Eredivisie
1999/00 Sparta 2 1 Eredivisie
1999/00 Willem II 22 0 Eredivisie
2000/01 Willem II 31 2 Eredivisie
2001/02 Willem II 29 0 Eredivisie
2002/03 Willem II 32 1 Eredivisie
2003/04 Willem II 33 1 Eredivisie
2004/05 AZ 22 1 Eredivisie
2005/06 AZ 30 0 Eredivisie
Totaal 267 9
Scorend vermogen![]()
![]()
Drie linksbacks?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kromkamp en Heitinga kunnen allebei uit de voeten als rechtsback... hij had misschien beter een extra linkspoot mee kunnen nemen voor de verdediging, Emanuelson bijvoorbeeld
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het trouwens wel meer dan terecht dat Heitinga meegaat... die staat de laatste weken weer formidabel te verdedigen
er zitten nu maar twee linkspoten in de verdediging... Gio en De Cler... al zou Cocu daar eventueel ook nog kunnen maar ik vind de balans in de verdediging iets te ver naar rechts hellenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er zitten nu maar twee linkspoten in de verdediging... Gio en De Cler... al zou Cocu daar eventueel ook nog kunnen maar ik vind de balans in de verdediging iets te ver naar rechts hellen
Ja echt fantastisch die spelers van AZ. Ze kunnen tenslotte clubs als MVV hebben, absolute wereldtop die jaliens & kromkamp.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jij wilt Urby, De Cler of Van Brockhorst centraal in de verdediging zetten? Het maakt geen zak uit als je twee rechtsbenige spelers in het centrum hebt staan.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er zitten nu maar twee linkspoten in de verdediging... Gio en De Cler... al zou Cocu daar eventueel ook nog kunnen maar ik vind de balans in de verdediging iets te ver naar rechts hellen
precies, dus de balans is wat mij betreft een beetje weg...quote:
Wie wil je dan als rechtsback hebben?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef vitalic het volgende:
[..]
Ja echt fantastisch die spelers van AZ. Ze kunnen tenslotte clubs als MVV hebben, absolute wereldtop die jaliens & kromkamp.
Ik zat er meer aan te denken dat als er een linkspoot geblesseerd raakt de spoeling op die positie wel heel erg dun wordtquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Jij wilt Urby, De Cler of Van Brockhorst centraal in de verdediging zetten? Het maakt geen zak uit als je twee rechtsbenige spelers in het centrum hebt staan.
Ik ook. Beter dan Vlaar (opnieuw: ik ben Feyenoorder).quote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het trouwens wel meer dan terecht dat Heitinga meegaat... die staat de laatste weken weer formidabel te verdedigen
We weten alvast over welke diagonaal het spel zal lopenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, dus de balans is wat mij betreft een beetje weg...
Een centrumverdediging zonder links- of rechtspoten kan ook gewoon functioneren. Stom fabeltje dat de centrumverdeding uit een links- en een rechtspoot moet bestaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En nog dunner als Urby (verdedigende nono) erin komt. Heeft niks met links- of rechtspotigheid te maken, maar met kwaliteit.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat er meer aan te denken dat als er een linkspoot geblesseerd raakt de spoeling op die positie wel heel erg dun wordt![]()
Ik heb het niet zozeer over het centrum maar meer over de flanken.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een centrumverdediging zonder links- of rechtspoten kan ook gewoon functioneren. Stom fabeltje dat de centrumverdeding uit een links- en een rechtspoot moet bestaan.
Van Vossen werd ingebracht omdat het een maatje van Rijkaard was...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Vogel87 het volgende:
Dat hele "breekijzer-verhaal" is wat mij betreft ook een beetje te ver doorgeschoten. Van Hooijdonk deed het vroeger nog wel aardig, maar sinds Van Vossen op het EK 2000 volledig overbodig werd ingebracht als "aanjager" heeft het inbrengen van een zogenoemd breekijzer nooit het gewenste effect opgeleverd. Ik ben het er wel mee eens dat VoH de rol van breekijzer beter kan spelen dan Huntelaar, maar of hij écht wat gaat toevoegen in Duitsland... het zal mij benieuwen.
Urby moet niet in de buurt van de eigen achterlijn komen. Veel te linkquote:Op zondag 14 mei 2006 12:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En nog dunner als Urby (verdedigende nono) erin komt. Heeft niks met links- of rechtspotigheid te maken, maar met kwaliteit.
Dan ga toch geen drie linksbacks meenemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over het centrum maar meer over de flanken.
Ik vind het vaak zo storend dat je ziet dat het middenveld niet functioneert, en dat dat dan opgelost zou moeten worden door een spits in te brengen. Al heb je 10 spitsen rondlopen, als er geen bal goed naar voren gaat, dan helpt het geen fuck.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Vogel87 het volgende:
Dat hele "breekijzer-verhaal" is wat mij betreft ook een beetje te ver doorgeschoten. Van Hooijdonk deed het vroeger nog wel aardig, maar sinds Van Vossen op het EK 2000 volledig overbodig werd ingebracht als "aanjager" heeft het inbrengen van een zogenoemd breekijzer nooit het gewenste effect opgeleverd. Ik ben het er wel mee eens dat VoH de rol van breekijzer beter kan spelen dan Huntelaar, maar of hij écht wat gaat toevoegen in Duitsland... het zal mij benieuwen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Vossen werd ingebracht omdat het een maatje van Rijkaard was...
Typisch zo'n speler die vrolijk naar voren stiefelt, de bal kwijtraakt, waarna zijn man op zijn gemakje positie kan kiezen en scoort op een cruciaal moment.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Urby moet niet in de buurt van de eigen achterlijn het veld komen. Veel te link
Babel wordt ook een breekijzer voor de linkerflank en dat is de "muze" van Van Basten... zo heeft elke coach zijn lieverdjes... Maduro kan ook niks fout doen in de ogen van Van Basten terwijl die echt een rukseizoen heeft gespeeld. En ja ik ben Ajacied.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van Vossen werd ingebracht omdat het een maatje van Rijkaard was...
Ok, maar Urby zou dan ook nog op de linkshalf terecht kunnen... is wel een multifunctionele back-up en daar is Van Basten toch zo fan vanquote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dan ga toch geen drie linksbacks meenemen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Typisch zo'n speler die vrolijk naar voren stiefelt, de bal kwijtraakt, waarna zijn man op zijn gemakje positie kan kiezen en scoort op een cruciaal moment.
Het biedt meer opbouwmogelijkheden, maar is idd geen must.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Een centrumverdediging zonder links- of rechtspoten kan ook gewoon functioneren. Stom fabeltje dat de centrumverdeding uit een links- en een rechtspoot moet bestaan.
We hebben spelers genoeg voor de linkshalf positie. Dus daar zou hij ook nutteloos zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar Urby zou dan ook nog op de linkshalf terecht kunnen... is wel een multifunctionele back-up en daar is Van Basten toch zo fan van
Op linkshalf heeft Urby een hele rits spelers voor zich waar hij (nog) niet van in de schaduw mag staan. Wat dat betreft is het ook terecht dat hij niet meegaat. Misschien over 2 of 4 jaar, als hij zich doorontwikkeltquote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar Urby zou dan ook nog op de linkshalf terecht kunnen... is wel een multifunctionele back-up en daar is Van Basten toch zo fan van
Precies, vaak kun je beter een middenvelder erin doen en een aanvaller eruit halenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het vaak zo storend dat je ziet dat het middenveld niet functioneert, en dat dat dan opgelost zou moeten worden door een spits in te brengen. Al heb je 10 spitsen rondlopen, als er geen bal goed naar voren gaat, dan helpt het geen fuck.
precies, Jaliens is compleet overbodig. en wie had daarvoor mee gekund om het probleem voorin op te lossen... juistem: KJHquote:Op zondag 14 mei 2006 12:24 schreef Vogel87 het volgende:
Jaliens had ook gerust thuisgelaten kunnen worden. Voor de rechtsback positie hebben we eventueel Heitinga, Ooijer (die ook in het centrum kunnen ja) en Kromkamp, die er gelukkig ook bij is.
Had ik ook liever gezien idd. Maja, we moeten het ermee doenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, Jaliens is compleet overbodig. en wie had daarvoor mee gekund om het probleem voorin op te lossen... juistem: KJH
Hmm ja goeie. Geen flauw idee. Ik begrijp dus ook wel dat Van Basten gedwongen wordt spelers van AZ mee te nemen. Echter, de mensen die de jongens van AZ lopen te promoten omdat ze het heel aardig doen in de competitie gaan denk ik van een hele koude kermis thuiskomen. Mijn verwachting is dat Jaliens en Kromkamp helemaal worden weggespeeld door het eerste de beste internationale team met fatsoenlijke spitsen.quote:
nou zeg, die spelers zijn toch best goed. als ze allemaal zich uit de naad werken wordt t misschien wel wat.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:30 schreef Brahimov het volgende:
Ik ben opeens erg pessimistich over de Oranje kansen. Misschien had ik dat al moeten zijn, maar de lijst met spelers bekijkend zie ik het niets worden. Sorry voor het defaitisme![]()
Dat klinkt overtuigend.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nou zeg, die spelers zijn toch best goed. als ze allemaal zich uit de naad werken wordt t misschien wel wat.
Daar zijn ze als het goed is op geselecteerdquote:Op zondag 14 mei 2006 12:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
nou zeg, die spelers zijn toch best goed. als ze allemaal zich uit de naad werken wordt t misschien wel wat.
Ach kom, Kromkamp houdt zich toch redelijk staande bij Liverpool. En ik betwijfel of Jaliens echt veel speelminuten gaat krijgen.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef vitalic het volgende:
[..]
Hmm ja goeie. Geen flauw idee. Ik begrijp dus ook wel dat Van Basten gedwongen wordt spelers van AZ mee te nemen. Echter, de mensen die de jongens van AZ lopen te promoten omdat ze het heel aardig doen in de competitie gaan denk ik van een hele koude kermis thuiskomen. Mijn verwachting is dat Jaliens en Kromkamp helemaal worden weggespeeld door het eerste de beste internationale team met fatsoenlijke spitsen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat Hoogendorp niet mee mag verrast me wel.
Hahaha, die was ook erg ja, net Michael Flatley met die uitslaande spillebenenquote:
Voor de verdediging heeft Van Basten gewoon de beste spelers meegenomen, inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:03 schreef LuukBes het volgende:
Ik heb het volste vertrouwen in de 4 backs, de complete verdediging eigenlijk wel. Dus ook als er een rooie kaart valt of een schorsing is, hebben we een sterke bank als backup. Was bang dat Ooier door die lange blessure niet mee mocht, en heb altijd gehoopt dat van Basten zijn strikte 'verplichte-speelminuten-beleid' zou versoepelen t.o.v. Kromkamp, omdat op rechtsback gewoon personeelsproblemen zijn. Erg goed dat ie nu toch meekan, tegen zijn principes in.
Ben ervan overtuigt dat door intensieve training Kromkamp in een maandje weer op AZ niveau zit. Jaliens is de defensieve sterkere back met minder voetballende en opbouwende kwaliteiten, daarom speelt ie ook vaak centraal bij AZ. Die kan makkelijk invallen indien nodig. En de Cler vind ik ook een goeie speler en backup voor Gio, van Basten kennende denk ik dat de Cler zelfs basisspeler wordt ten kostte van Gio.
HIj bepaalt toch ook wie er mee gaat? Geef hem gewoon het voordeel van de twijfel, tis gewoon een held in NL. Ook al liggen we er na 3 nederlagen uit.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef tordesmonats het volgende:
v basten neemt huntelaar juist niet mee omdat de meerderheid van het nl volk dit wel wil
zo van ik bepaal lekker wie er mee gaat
z'n vriendjes babel en en maduro bijvoorbeeld
na 3 wedstrijden zal de held van weleer defintitef van z'n voetstuk gevallen zijn
hij denkt overal mee weg te komen
maar hoogmoed komt voor de val
dan is het echt marco di basta
tja hadden we dikkie nog maar
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef tordesmonats het volgende:
v basten neemt huntelaar juist niet mee omdat de meerderheid van het nl volk dit wel wil
zo van ik bepaal lekker wie er mee gaat
z'n vriendjes babel en en maduro bijvoorbeeld
na 3 wedstrijden zal de held van weleer defintitef van z'n voetstuk gevallen zijn
hij denkt overal mee weg te komen
maar hoogmoed komt voor de val
dan is het echt marco di basta
tja hadden we dikkie nog maar
Ik ben best een fan van Jaliens... pittige voetballertje die zich volgens mij wel thuis zou voelen op een dergelijk toernooi. Ik gun het hem van harte in elk geval.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach kom, Kromkamp houdt zich toch redelijk staande bij Liverpool. En ik betwijfel of Jaliens echt veel speelminuten gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |