Ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop op nummer 1, 2 en 4
Haha inderdaad!quote:
Ten koste van wie denk je, mocht dat zo zijn?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Let op mijn woorden.. Bassie kan niet kiezen en wil niemand teleurstellen dus hij neemt ze alle 4 mee!!
v.d.Vaartquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:19 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Ten koste van wie denk je, mocht dat zo zijn?
DatMeenJeNiet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Kuyt thuisblijft, word ik voor Argentinie, Ivoorkust en Servie...
Zou mij niets verbazen.quote:
Dat is idd de vraag. Ik hoop Castelenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:19 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Ten koste van wie denk je, mocht dat zo zijn?
Laat dat in godesnaam zo zijn, anders zitten we straks met Babel opgescheept ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen.
Het is nog maar de vraag of Rafaël op tijd fit is voor het wk
Ik denk niet dat Babel meegaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laat dat in godesnaam zo zijn, anders zitten we straks met Babel opgescheept ofzo.
Ik denk het wel.quote:
FP al gecheckt? Barça heeft zich net gemeld voor meneer Babel. Diezelfde meneer Babel die niet wegmocht voor 12 mln (quote:
doet me een beetje denken aan kroegen die tegen nieuwe mensen zeggen: je komt er niet in, alleen vaste klanten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef MrSASO het volgende:
2,3,4 Huntelaar is overbodig, een goede spits maar geen ervaring op het hoogste niveau.
HOAX..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
FP al gecheckt? Barça heeft zich net gemeld voor meneer Babel. Diezelfde meneer Babel die niet wegmocht voor 12 mln () .
Is op zich een gunstig moment om nog even zijn naam te plaatsen, zo'n plotselinge belangstelling...
Tis niet dat ik het hem niet gun ofzo. Hoop dat hij al dan niet bij Barça wordt wat iedereen van hem verwachtte
Alleen as-je-blieft niet mee naar dit WK!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef DarKZeN het volgende:
Vennegoor thuislaten, hij is echt te lomp
23 waarvan 3 keepers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
Gaan er totaal 22 of 23 mee?
Inderdaad, ik ga pissig worden als zo'n RKC-niveau kutspits als Vennegoor naar het wk meegaat. Maarja zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt, kan me herinneren dat Rijkaard destijds Peter Van Vossen als breekijzer inzette tegen Italie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef DarKZeN het volgende:
Vennegoor thuislaten, hij is echt te lomp
Wat een lompe opmerking weer.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:48 schreef -Wolf- het volgende:
VoH is echt niet de immer magische wissel. Dat slappe breekijzer-excuus begint me echt de keel uit te hangen. Laat 'm eens wat anders breken. Z'n grote teen ofzo.
Het is geen excuus, het is gewoon zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:48 schreef -Wolf- het volgende:
VoH is echt niet de immer magische wissel. Dat slappe breekijzer-excuus begint me echt de keel uit te hangen. Laat 'm eens wat anders breken. Z'n grote teen ofzo.
lomp?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat een lompe opmerking weer.
Hij is straks mentaal gebroken en dat lijkt me meer dan genoeg.![]()
Ik denk dat je met een frisse Huntelaar die invalt een grotere kans hebt op een doelpunt dan met het inbrengen van een frisse Vennegoor of Hesselink. Ik ben er niet van overtuigd dat het rendement van laatstgenoemde zo hoog is als jij wil (velen willen) doen vermoeden.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het is gewoon zo.
VoH is groot en sterk, Huntelaar is nog maar een kleine jongen vergeleken met hem.
Met VoH in het veld kun je nog wat forceren en je kan de lange bal hanteren.
Wat is dan de meerwaarde van Huntelaar, we hebben van Nistelrooy toch als afmaker?
De meeste mensen gaan ervan uit dat hij moet scoren als hij erin komt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een frisse Huntelaar die invalt een grotere kans hebt op een doelpunt dan met het inbrengen van een frisse Vennegoor of Hesselink. Ik ben er niet van overtuigd dat het rendement van laatstgenoemde zo hoog is als jij wil doen vermoeden.
Ajax is het hoogste niveauquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:20 schreef MrSASO het volgende:
2,3,4 Huntelaar is overbodig, een goede spits maar geen ervaring op het hoogste niveau.
dan heb jij nog nooit gezien hoe Huntelaar zich verdedigd met 2 of 3 verdedigers die tegen zn reet aan staan en hoe hij de ruimtes gebruikt wanneer die er zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het is gewoon zo.
VoH is groot en sterk, Huntelaar is nog maar een kleine jongen vergeleken met hem.
Met VoH in het veld kun je nog wat forceren en je kan de lange bal hanteren.
Wat is dan de meerwaarde van Huntelaar, we hebben van Nistelrooy toch als afmaker?
11.30 in Zeistquote:Op zondag 14 mei 2006 10:00 schreef PyTh het volgende:
Voor hoe laat staat die persconferentie eigenlijk geplanned?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Raar dat er geen Live-persconferentie op tv te zien is morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |