Inderdaad Huntelaar kan ook als stormram extra in de spits gaan spelen, met zijn neus voor de goal priktie er nog wel eentje in ook.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:10 schreef Fathom het volgende:
Ja dat vind ik ook.... Ik snap het breekijzer gedoe ook neit zo... Huntelaar kan koppen. En veel scoren.. Dat moet een breekijzer toch? Hij kan ook een bal vasthouden.
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:08 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Dirk nu opeens ter discussie staat. Hij heeft alle wedstrijden in de kwalificatie meegedaan net als RvN. Ik zou VoH thuis laten, een verdediger kan ook als stormram in de spits gezet worden.
idd, hij vond het ook 'onzinnig' om 4 centrumspitsen mee te nemen maar daarna zei hij, maar wie zegt dat ik nooit onzinnig doe?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
Nee, één matige rechtsbuiten meenemen is niet onzinnig iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, hij vond het ook 'onzinnig' om 4 centrumspitsen mee te nemen maar daarna zei hij, maar wie zegt dat ik nooit onzinnig doe?![]()
Noem jij er eens 1tje die wel goed is daar dan? Want Castelen vind ik ook geen geniale rechtsbuiten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, één matige rechtsbuiten meenemen is niet onzinnig idd![]()
Van Basten zei niet dat Vennegoor 100% zeker mee zal gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
Punt is dat Vennnegoor dus 100% zeker meegaat, zoals Van Basten zelf zei. Ben dan toch wel benieuwd wie hij van die andere drie thuis gaat laten.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef pascalheister het volgende:
gewoon Ruud, Jan en Dirkje meenemen
Dat was mijn punt ook betreffende Castelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Fathom het volgende:
[..]
Noem jij er eens 1tje die wel goed is daar dan? Want Castelen vind ik ook geen geniale rechtsbuiten.
want?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:42 schreef Wally__ het volgende:
Vennegoor gaat dus niet mee, dat lijkt wel duidelijk.
Ha, jij denkt zoals ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:41 schreef Ciscus het volgende:
Vennegoor is echt belangrijker dan jullie denken. Hij is in staat om kopduele van sterke verdedigers te winnen. Het gaat hier dan vooral om het doorkoppen. Als je op PSV hebt gelet de afgelopen 2 seizoenen dan zijn er veel goals begonnen bij zijn intelligente doorkoppen. Het stelt tevens de verdedigers van Oranje in staat om altijd een lange bal naar voren te geven, waardoor het snel gevaarlijk wordt. Ik snap dat niet iedereen fan is van de speelwijze van Vennegoor, maar hij beschikt wel over die kwaliteiten, die de andere drie niet hebben.
Ik snap verder het punt niet zo; Kuyt speelt in Oranje nooit in het centrum, waarom zou hij daar nu voor in aanmerking komen? Tuurlijk gaat Kuyt mee, evenals Van Nistelrooij en Huntelaar. En terecht.
Kuyt en Van the Man gaan sowieso wel mee denk ik. En Huntelaar moet ook mee gezien zijn ontwikkeling en zijn vele doelpunten. Vennegoor heeft er gewoon te weinig gemaakt dit seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |