abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 10 mei 2006 @ 09:05:38 #1
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_37704367
Ruud vn
Jan Venngeoor
Dirk K
Klaas Jan

Ruud gaat zeker mee en van basten heeft ook al laten weten dat Jan mee gaat als breekijzer.... ALs ik dit seizoen moet bekijken vind ik klaas jan beter dan Dirk maar het zou toch maf zijn als hij kuiyt thuis liet?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:06:58 #2
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37704394
Het ligt er maar net in wie er in vorm is; Huntelaar maakt op dit moment een betere indruk op mij dan die 3 andere spitsen bij mekaar.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:08:19 #3
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_37704415
Ik vind het belachelijk dat Dirk nu opeens ter discussie staat. Hij heeft alle wedstrijden in de kwalificatie meegedaan net als RvN. Ik zou VoH thuis laten, een verdediger kan ook als stormram in de spits gezet worden.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  Redactie Games woensdag 10 mei 2006 @ 09:10:40 #4
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_37704455
Ja dat vind ik ook.... Ik snap het breekijzer gedoe ook neit zo... Huntelaar kan koppen. En veel scoren.. Dat moet een breekijzer toch? Hij kan ook een bal vasthouden.
pi_37704471
Mijn lijst:

Ruud van Nistelrooij (hij wil op het WK laten zien dat hij een topspits is)
Dirk Kuijt (hij vecht 90 minuten lang en moviteert ook zijn teamleden.)
Klaas Jan Huntelaar (is een echte spits die een wedstrijd op slot kan gooien, hij draait een topseizoen)

Vennegoor is kopsterk, maar heeft niet zoveel doelpunten gemaakt bij PSV. En daar is een centrumspits voor.
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:12:28 #6
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_37704486
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:10 schreef Fathom het volgende:
Ja dat vind ik ook.... Ik snap het breekijzer gedoe ook neit zo... Huntelaar kan koppen. En veel scoren.. Dat moet een breekijzer toch? Hij kan ook een bal vasthouden.
Inderdaad Huntelaar kan ook als stormram extra in de spits gaan spelen, met zijn neus voor de goal priktie er nog wel eentje in ook.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_37704601
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:08 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Dirk nu opeens ter discussie staat. Hij heeft alle wedstrijden in de kwalificatie meegedaan net als RvN. Ik zou VoH thuis laten, een verdediger kan ook als stormram in de spits gezet worden.
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:24:46 #8
132191 -jos-
Money=Power
pi_37704769
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
idd, hij vond het ook 'onzinnig' om 4 centrumspitsen mee te nemen maar daarna zei hij, maar wie zegt dat ik nooit onzinnig doe?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Redactie Games woensdag 10 mei 2006 @ 09:27:46 #9
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_37704834
Ik vind dat Drik absoluut mee moet. Die kerel loopt zich helemaal leeg in diesnt van eht team.
pi_37704846
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef -jos- het volgende:

[..]

idd, hij vond het ook 'onzinnig' om 4 centrumspitsen mee te nemen maar daarna zei hij, maar wie zegt dat ik nooit onzinnig doe?
Nee, één matige rechtsbuiten meenemen is niet onzinnig idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Games woensdag 10 mei 2006 @ 09:29:07 #11
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_37704862
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, één matige rechtsbuiten meenemen is niet onzinnig idd
Noem jij er eens 1tje die wel goed is daar dan? Want Castelen vind ik ook geen geniale rechtsbuiten.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:29:13 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37704865
Punt is dat Vennnegoor dus 100% zeker meegaat, zoals Van Basten zelf zei. Ben dan toch wel benieuwd wie hij van die andere drie thuis gaat laten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37704873
Ben ook voor het thuis laten van VoH, vind hem als spits niet zoveel aan. VanTheMan gaat gewoon mee. En de twee spitsen die zich voor de rest het meest hebben geprofileerd zijn toch echt Kuyt en de Hunt. Zou sowieso nooit VoH meenemen als je ziet wat er nog meer rondloopt. En is VoH dan zo'n "stormram", hij steeds over het algemeen in de basis bij PSV toch? En hoeveel heeft ie er dit seizoen ingeprikt....Probleem opgelost.
pi_37705001
gewoon Ruud, Jan en Dirkje meenemen, lijkt me ook beter voor het systeem wat van Basten gaat spelen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:37:52 #15
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37705046
VoH moet thuisgelaten worden, die schele ezel scoort alleen doormiddel van: knieholte, elleboog, schouder, neus, nek. En dat als hij uberhaupt al scoort.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:41:22 #16
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37705118
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
Punt is dat Vennnegoor dus 100% zeker meegaat, zoals Van Basten zelf zei. Ben dan toch wel benieuwd wie hij van die andere drie thuis gaat laten.
Van Basten zei niet dat Vennegoor 100% zeker mee zal gaan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37705130
Vennegoor is echt belangrijker dan jullie denken. Hij is in staat om kopduele van sterke verdedigers te winnen. Het gaat hier dan vooral om het doorkoppen. Als je op PSV hebt gelet de afgelopen 2 seizoenen dan zijn er veel goals begonnen bij zijn intelligente doorkoppen. Het stelt tevens de verdedigers van Oranje in staat om altijd een lange bal naar voren te geven, waardoor het snel gevaarlijk wordt. Ik snap dat niet iedereen fan is van de speelwijze van Vennegoor, maar hij beschikt wel over die kwaliteiten, die de andere drie niet hebben.

Ik snap verder het punt niet zo; Kuyt speelt in Oranje nooit in het centrum, waarom zou hij daar nu voor in aanmerking komen? Tuurlijk gaat Kuyt mee, evenals Van Nistelrooij en Huntelaar. En terecht.
pi_37705138
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef pascalheister het volgende:
gewoon Ruud, Jan en Dirkje meenemen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37705146
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Fathom het volgende:

[..]

Noem jij er eens 1tje die wel goed is daar dan? Want Castelen vind ik ook geen geniale rechtsbuiten.
Dat was mijn punt ook betreffende Castelen.
Het is nog altijd beter dan Mandy van der Meijden.
Maar iemand die erg mooie passes kan geven op rechtsbuiten is Yildirim. Ook niet briljant, maar wel effectief. Dat is eik de enige die ik qua niveau in de buurt zie komen.
pi_37705152
Vennegoor gaat dus niet mee, dat lijkt me wel duidelijk.
pi_37705175
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:42 schreef Wally__ het volgende:
Vennegoor gaat dus niet mee, dat lijkt wel duidelijk.
want?
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:43:47 #22
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_37705177
Klaas-Jan eraf lijkt mij.

Jan: perfect breekijzer
Ruud: ideaal seizoen achter de rug voor een goed Wk, zie van Basten in 88
Dirk: op meerdere plaatsen inzetbaar en kan een ploeg op sleeptouw nemen

Klaas Jan heeft een leuk seizoen gedraaid, maar past niet in Oranje.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_37705184
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:41 schreef Ciscus het volgende:
Vennegoor is echt belangrijker dan jullie denken. Hij is in staat om kopduele van sterke verdedigers te winnen. Het gaat hier dan vooral om het doorkoppen. Als je op PSV hebt gelet de afgelopen 2 seizoenen dan zijn er veel goals begonnen bij zijn intelligente doorkoppen. Het stelt tevens de verdedigers van Oranje in staat om altijd een lange bal naar voren te geven, waardoor het snel gevaarlijk wordt. Ik snap dat niet iedereen fan is van de speelwijze van Vennegoor, maar hij beschikt wel over die kwaliteiten, die de andere drie niet hebben.

Ik snap verder het punt niet zo; Kuyt speelt in Oranje nooit in het centrum, waarom zou hij daar nu voor in aanmerking komen? Tuurlijk gaat Kuyt mee, evenals Van Nistelrooij en Huntelaar. En terecht.
Ha, jij denkt zoals ik
pi_37705212
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:43 schreef Ciscus het volgende:

[..]

want?
Kuyt en Van the Man gaan sowieso wel mee denk ik. En Huntelaar moet ook mee gezien zijn ontwikkeling en zijn vele doelpunten. Vennegoor heeft er gewoon te weinig gemaakt dit seizoen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:45:37 #25
113593 kodro
i love tomatos
pi_37705216
Ik zou ook gaan voor DK, KJH en RvN, VoH heeft niets te zoeken op een WK, zelfs niet als stormram. Plus dat DK ook nog op rechts kan spelen, en zelfs daar is ie beter als Castelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')