Inderdaad Huntelaar kan ook als stormram extra in de spits gaan spelen, met zijn neus voor de goal priktie er nog wel eentje in ook.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:10 schreef Fathom het volgende:
Ja dat vind ik ook.... Ik snap het breekijzer gedoe ook neit zo... Huntelaar kan koppen. En veel scoren.. Dat moet een breekijzer toch? Hij kan ook een bal vasthouden.
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:08 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Dirk nu opeens ter discussie staat. Hij heeft alle wedstrijden in de kwalificatie meegedaan net als RvN. Ik zou VoH thuis laten, een verdediger kan ook als stormram in de spits gezet worden.
idd, hij vond het ook 'onzinnig' om 4 centrumspitsen mee te nemen maar daarna zei hij, maar wie zegt dat ik nooit onzinnig doe?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
Nee, één matige rechtsbuiten meenemen is niet onzinnig iddquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, hij vond het ook 'onzinnig' om 4 centrumspitsen mee te nemen maar daarna zei hij, maar wie zegt dat ik nooit onzinnig doe?![]()
Noem jij er eens 1tje die wel goed is daar dan? Want Castelen vind ik ook geen geniale rechtsbuiten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, één matige rechtsbuiten meenemen is niet onzinnig idd![]()
Van Basten zei niet dat Vennegoor 100% zeker mee zal gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef BVO het volgende:
Punt is dat Vennnegoor dus 100% zeker meegaat, zoals Van Basten zelf zei. Ben dan toch wel benieuwd wie hij van die andere drie thuis gaat laten.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:35 schreef pascalheister het volgende:
gewoon Ruud, Jan en Dirkje meenemen
Dat was mijn punt ook betreffende Castelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Fathom het volgende:
[..]
Noem jij er eens 1tje die wel goed is daar dan? Want Castelen vind ik ook geen geniale rechtsbuiten.
want?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:42 schreef Wally__ het volgende:
Vennegoor gaat dus niet mee, dat lijkt wel duidelijk.
Ha, jij denkt zoals ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:41 schreef Ciscus het volgende:
Vennegoor is echt belangrijker dan jullie denken. Hij is in staat om kopduele van sterke verdedigers te winnen. Het gaat hier dan vooral om het doorkoppen. Als je op PSV hebt gelet de afgelopen 2 seizoenen dan zijn er veel goals begonnen bij zijn intelligente doorkoppen. Het stelt tevens de verdedigers van Oranje in staat om altijd een lange bal naar voren te geven, waardoor het snel gevaarlijk wordt. Ik snap dat niet iedereen fan is van de speelwijze van Vennegoor, maar hij beschikt wel over die kwaliteiten, die de andere drie niet hebben.
Ik snap verder het punt niet zo; Kuyt speelt in Oranje nooit in het centrum, waarom zou hij daar nu voor in aanmerking komen? Tuurlijk gaat Kuyt mee, evenals Van Nistelrooij en Huntelaar. En terecht.
Kuyt en Van the Man gaan sowieso wel mee denk ik. En Huntelaar moet ook mee gezien zijn ontwikkeling en zijn vele doelpunten. Vennegoor heeft er gewoon te weinig gemaakt dit seizoen.quote:
Het is ook niet zijn primaire rol om doelpunten te maken, hoe raar dat ook klinkt voor een spits.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:45 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Kuyt en Van the Man gaan sowiezo wel mee denk ik. En Huntelaar moet ook mee gezien zijn ontwikkeling en zijn vele doelpunten. Vennegoor heeft er gewoon te weinig gemaakt dit seizoen.
Zo'n geweldige speler in Vennegoor nou ook weer niet naar mijn mening. Als hij niet scoort is hij niet goed genoeg voor oranje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet zijn primaire rol om doelpunten te maken, hoe raar dat ook klinkt voor een spits.
Idd. Een stormram is niet altijd synoniem met pinchhitter. Hij laat anderen die pinch hittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet zijn primaire rol om doelpunten te maken, hoe raar dat ook klinkt voor een spits.
Dat is natuurlijk een onzinargument, niet iedere speler hoeft er immers vijf in te schoppen op het WK.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:47 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Zo'n geweldige speler in Vennegoor nou ook weer niet naar mijn mening. Als hij niet scoort is hij niet goed genoeg voor oranje.
Dat kan ik me niet voorstellen. Heb je daar een bron van?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:48 schreef Bayswater het volgende:
Van Basten heeft trouwens al te kennen gegeven dat Vennegoor zeker meegaat.
Ik zou ze ook allevier meenemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Een stormram is niet altijd synoniem met pinchhitter. Hij laat anderen die pinch hitten![]()
Neem allevier maar mee dan, denk ik dan.
Hij zei zoiets bij Studio Voetbal, maar niet dat het 100 procent zeker was.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Heb je daar een bron van?
Studio Voetbal afgelopen Zondag 7 Meiquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Heb je daar een bron van?
Ja hij dient ook de bal af te pakken en desnoods een ploegmaat de kans geven, maar ik heb geen hoge pet van hem op van VoH. Dan liever Huntelaar mee. Kuyt en van Nistelrooy die zitten er gewoon bij punt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar dat mag voor Van Basten niet de doorslag geven. Zijn taak is om de beste spelers mee naar het WK te nemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Denk ook meer dat het een discussie is van of Huntelaar of VoH. Als Voh afvalt zit hij thuis, als Huntelaar afvalt speelt hij mee met het team van Foppe de Haan.
Toch snap ik niet dat Van Basten ze niet allemaal meeneemt. Goed, hij wil iedere positie dubbel bezet hebben, maar je kunt natuurlijk voor andere posities spelers die dubbel inzetbaar zijn selecteren. Voor de posities van rechtsback en rechter centrale verdediger kun je bijvoorbeeld Ooijer, Heitinga en Boulahrouz selecteren. Ooijer en Heitinga kunnen op beide posities spelen en dus zijn die posities in principe dubbel bezet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ja hij dient ook de bal af te pakken en desnoods een ploegmaat de kans geven, maar ik heb geen hoge pet van hem op van VoH. Dan liever Huntelaar mee. Kuyt en van Nistelrooy die zitten er gewoon bij punt.
Denk ook meer dat het een discussie is van of Huntelaar of VoH. Als Voh afvalt zit hij thuis, als Huntelaar afvalt speelt hij mee met het team van Foppe de Haan.
Te oud? Hij is 27!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:56 schreef Deetch het volgende:
Vennegoor is te oud en te traag.
Dat zou wel jammer zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Hij laat Klaas-Jan Huntelaar thuis. Daar leek hij afgelopen zondag ook al een beetje op aan te sturen tijdens Studio Voetbal, omdat hij hem (nog) niet sterk genoeg vindt buiten de 16.
Ik denk dat dat een beslissing gaat worden waar een hoop mensen hem op gaan afrekenen als RvN zich niet waarmaakt. Sowieso: voor een goalgetter wil je toch een stand-in, geen compleet andere speler zoals VoH die een afmaker naast zich nodig heeft?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Hij laat Klaas-Jan Huntelaar thuis. Daar leek hij afgelopen zondag ook al een beetje op aan te sturen tijdens Studio Voetbal, omdat hij hem (nog) niet sterk genoeg vindt buiten de 16.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:01 schreef XL het volgende:
Kuijt heeft veel te veel kansen nodig voor een centrum spits.
Zijn inzet en vechtlust compenseren wel wat en daardoor onstaan ook kansen. Vechten tegen ploegen als NAC Breda, RKC Waalwijk en Heracles is echter wel even wat anders dan tegen internationaal sterke tegenstanders. Die heeft Kuijt met Feyenoord nog nooit gespeeld en bij het Nederlands elftal rendeert het ook niet. Te licht bevonden, goede eredivisie-speler.. meer niet.
Dirk
We spelen met KJH, VoH en RvN.
Dat hij op rechts kan presteren is het enige argument om hem wel mee te nemen, ik zie daar bij blessures etc liever Cocu of een andere alleskunner
Hij is al een zekerheid, gepasseerd station.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben het in globale delen er wel mee eens. Ruud van nistelrooy heeft inderdaad niets te zoeken in oranje, een overbodige voetballer die niet eens basisplaats heeft bij Man.U
Daarbij komt ook nog eens dat zn arrogantie overal te ruiken valt. Het straalt van hem af. Daarbij heeft hij technisch ook helemaal niks extra's toe te voegen vergeleken met de andere spitsen van nederland. Daarbij komt ook weer dat de goals van RvN VOORAL ( niet alles ) tegen kleine dwerglanden zijn gemaakt.![]()
![]()
Thuislaten dus.. is ook geen supersub etc.
Eens. Behalve dat van die arrogantie, vink wel meevallen eik.quote:Kuyt natuurlijk meenemen. Die kerel is misschien niet de beste, hij werkt wel als een paard, en inzet kunnen we wel gebruiken ipv arrogantie.....![]()
Die laatste twee zijn een gepasseerd station, opnieuw.quote:Natuurlijk ook VoH meenemen. Een breekijzer heb je immers nodig. Of misschien een makaay, van hooijdonk?
Kom nou toch op, juist ondanks het slechte functioneren van het team kreeg hij ze er nog in bij Ajax. Dat kan alleen maar beter worden bij oranje.quote:En niet te vergeten moet je huntelaar zeker thuislaten. Huntelaar scoorde de eerste paar wedstrijden van ajax niet ( waar de druk dus het hoogst was. En die druk zal er ook zijn tijdens het WK. Daarbij komt nog eens dat de ballen die hij krijgt bij ajax.. natuurlijk niet zo zullen zijn bij oranje. Die knul heeft nauwelijks ervaring. Hij hoeft dus zeker niet geselecteerd te worden.
Dus je AZ flame is weggehaald.quote:• Het WK is een landenkampioenschap. Clubdiscussies horen dus niet thuis in WK!
k, ik had net zo goed de spelers kunnen opnoemen voor az die wel meegaan waar ik het niet mee eens ben en dan als argument dat ze als team zijnde afgegaan zijn tegen groningen, had dat wel gegeld?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
@S_E: Zie FAQ WK-forum
[..]
Dus je AZ flame is weggehaald.
Nee, dat zeker niet. Gegolden had het misschien wel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
k, ik had net zo goed de spelers kunnen opnoemen voor az die wel meegaan waar ik het niet mee eens ben en dan als argument dat ze als team zijnde afgegaan zijn tegen groningen, had dat wel gegeld?
Nee want dat komt op hetzelfde neer. We hebben het hier over spitsen van Oranje niet over het resultaat van AZ tegen Groningen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
k, ik had net zo goed de spelers kunnen opnoemen voor az die wel meegaan waar ik het niet mee eens ben en dan als argument dat ze als team zijnde afgegaan zijn tegen groningen, had dat wel gegeld?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Gegolden had het misschien wel.
Sorrij, ik ben een beetje hormonaal gefocust op spelling vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dankje. Mijn nederlands betreft dagelijks nog fouten, maar het wordt beter
![]()
![]()
Hij maakt inderdaad een dolletje met ons.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij maakt inderdaad een dolletje met ons.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH moet gewoon mee, daar kan je gewoon niet omheen. Als je ziet dat hij vrijwel eigenhandig het seizoen van Ajax gered heeft..
Kan je nagaan als hij in een goedlopend Oranje komt te staan met echt alleen maar toppers om zich heen.
Zie ik hem er idd zo 12 maken.
Lees onder andere dit topic door (naast de taloze andere topics op andere fora-sites die dit onderwerp behandelen) en je hoeft deze vraag niet weer te stellen. Je kunt het er mee oneens zijn, maar de redenen waarom hij meegaat zijn duidelijk en heeft zoals eerder gezegd niks met snelheid en afronden te maken. (al zal hij ook altijd blijven scoren)quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Shreyas het volgende:
Waarom Vennegoor mee moet is mij echt een raadsel, ik heb hem nooit goed gevonden, zijn kopsterkte is eigenlijk zijn enige kwaliteit, zijn snelheid is nul en qua afronden zijn die andere 3 veel beter.
In welk geval er dus 3 centrumspitsplaatsen over zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bang dat ie voor Kuijt kiest omdat ie hem ook als rechtsbuiten kan opstellen.
Haa! Ruud heeft het hesje!quote:
Hihi, het lijkt met of Huntelaar en VoH samen een debiel dansje uit staan te voerenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Hier mooi de vier spitsen in een shot, Robben en Van Basten incluis:
[afbeelding]
Beiden hebben een bal, waarmee ze staan te klooien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihi, het lijkt met of Huntelaar en VoH samen een debiel dansje uit staan te voeren![]()
Scherp!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef XL het volgende:
[..]
Beiden hebben een bal, waarmee ze staan te klooien.
Een spits wil altijd een bal hebben.
Kuijt heeft er geen.
wel tegenstrijdig zegquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:17 schreef PLAE@ het volgende:
Tijd voor polletjes!
Welke spits moet van Basten sowieso meenemen?
» v Nistelrooy
» Vennegoor o Hesselink
» Huntelaar
» Kuijt
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
En wie hoeft er wat jou betreft niet mee?
» v Nistelrooy
» Vennegoor of Hesselink
» Huntelaar
» Kuijt
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Mooie trainingsshirts hoor...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Hier mooi de vier spitsen in een shot, Robben en Van Basten incluis:
[afbeelding]
das juist duidelijk zo.quote:
gelukkig is marco nog wel verstandig en neemt hem gewoon meequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das juist duidelijk zo.
Als mensen moeten kiezen wie er afvalt is t gewoon duidelijk die lelijke vennegoor![]()
tzal gaan tussen stuntelaar en VoH mocht je deze polls vertrouwenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das juist duidelijk zo.
Als mensen moeten kiezen wie er afvalt is t gewoon duidelijk die lelijke vennegoor![]()
nee hoor, maar huntelaar past niet in het systeem zoals van basten wil spelen (wat hij zondag bij SV zei)quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef VoreG het volgende:
Wel leuk, alle PSV-ers vinden dat VoH mee moet. Terwijl Huntelaar duidelijk de betere spits is.
Dat heb ik dus allemaal gemist, omdat ik dacht dat het gewoon om 11 uur kwam.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee hoor, maar huntelaar past niet in het systeem zoals van basten wil spelen (wat hij zondag bij SV zei)
blablabla voor--oordeel .. blablablaquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef VoreG het volgende:
Wel leuk, alle PSV-ers vinden dat VoH mee moet. Terwijl Huntelaar duidelijk de betere spits is.
Die 2 uit Milanquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:21 schreef Droopie het volgende:
Joh, laat Klaas lekker thuis.
Die opmerking over de beginnende druk kan best waar wezen, maar hij mist teveel ervaring.
Tegen welke topverdediger heeft hij nou gespeeld en gescoord??
En hij is nog zo jong, als hij de tackles een beetje ontwijkt kan hij het WK 2018 in Nederland spelen![]()
Samuel van Inter... toch niet de minste.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:21 schreef Droopie het volgende:
Die opmerking over de beginnende druk kan best waar wezen, maar hij mist teveel ervaring.
idd, huntelaar mag thuisblijven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:21 schreef Droopie het volgende:
En hij is nog zo jong, als hij de tackles een beetje ontwijkt kan hij het WK 2018 in Nederland spelen![]()
*moest even lachenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:37 schreef Baklap het volgende:
VoH moet thuisgelaten worden, die schele ezel scoort alleen doormiddel van: knieholte, elleboog, schouder, neus, nek. En dat als hij uberhaupt al scoort.
Alessandro Nesta, Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo en Alberto Gilardino van Milan, Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Alessandro Del Piero en Mauro Camoranesi van Juventus, Daniele De Rossi en Francesco Totti van AS Roma zijn belangrijke krachten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die 2 uit Milan. En tegen Alex. Verder is hij 21, er lopen meerdere spelers rond die 21 zijn.
Er volgen nog wat oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het WK niet de beste tijd is om iemand te laten debuteren, hoewel hij
wel in topvorm is. Ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |