quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:01 schreef XL het volgende:
Kuijt heeft veel te veel kansen nodig voor een centrum spits.
Zijn inzet en vechtlust compenseren wel wat en daardoor onstaan ook kansen. Vechten tegen ploegen als NAC Breda, RKC Waalwijk en Heracles is echter wel even wat anders dan tegen internationaal sterke tegenstanders. Die heeft Kuijt met Feyenoord nog nooit gespeeld en bij het Nederlands elftal rendeert het ook niet. Te licht bevonden, goede eredivisie-speler.. meer niet.
Dirk
We spelen met KJH, VoH en RvN.
Dat hij op rechts kan presteren is het enige argument om hem wel mee te nemen, ik zie daar bij blessures etc liever Cocu of een andere alleskunner
Hij is al een zekerheid, gepasseerd station.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben het in globale delen er wel mee eens. Ruud van nistelrooy heeft inderdaad niets te zoeken in oranje, een overbodige voetballer die niet eens basisplaats heeft bij Man.U
Daarbij komt ook nog eens dat zn arrogantie overal te ruiken valt. Het straalt van hem af. Daarbij heeft hij technisch ook helemaal niks extra's toe te voegen vergeleken met de andere spitsen van nederland. Daarbij komt ook weer dat de goals van RvN VOORAL ( niet alles ) tegen kleine dwerglanden zijn gemaakt.![]()
![]()
Thuislaten dus.. is ook geen supersub etc.
Eens. Behalve dat van die arrogantie, vink wel meevallen eik.quote:Kuyt natuurlijk meenemen. Die kerel is misschien niet de beste, hij werkt wel als een paard, en inzet kunnen we wel gebruiken ipv arrogantie.....![]()
Die laatste twee zijn een gepasseerd station, opnieuw.quote:Natuurlijk ook VoH meenemen. Een breekijzer heb je immers nodig. Of misschien een makaay, van hooijdonk?
Kom nou toch op, juist ondanks het slechte functioneren van het team kreeg hij ze er nog in bij Ajax. Dat kan alleen maar beter worden bij oranje.quote:En niet te vergeten moet je huntelaar zeker thuislaten. Huntelaar scoorde de eerste paar wedstrijden van ajax niet ( waar de druk dus het hoogst was. En die druk zal er ook zijn tijdens het WK. Daarbij komt nog eens dat de ballen die hij krijgt bij ajax.. natuurlijk niet zo zullen zijn bij oranje. Die knul heeft nauwelijks ervaring. Hij hoeft dus zeker niet geselecteerd te worden.
Dus je AZ flame is weggehaald.quote:• Het WK is een landenkampioenschap. Clubdiscussies horen dus niet thuis in WK!
k, ik had net zo goed de spelers kunnen opnoemen voor az die wel meegaan waar ik het niet mee eens ben en dan als argument dat ze als team zijnde afgegaan zijn tegen groningen, had dat wel gegeld?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
@S_E: Zie FAQ WK-forum
[..]
Dus je AZ flame is weggehaald.
Nee, dat zeker niet. Gegolden had het misschien wel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
k, ik had net zo goed de spelers kunnen opnoemen voor az die wel meegaan waar ik het niet mee eens ben en dan als argument dat ze als team zijnde afgegaan zijn tegen groningen, had dat wel gegeld?
Nee want dat komt op hetzelfde neer. We hebben het hier over spitsen van Oranje niet over het resultaat van AZ tegen Groningen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
k, ik had net zo goed de spelers kunnen opnoemen voor az die wel meegaan waar ik het niet mee eens ben en dan als argument dat ze als team zijnde afgegaan zijn tegen groningen, had dat wel gegeld?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Gegolden had het misschien wel.
Sorrij, ik ben een beetje hormonaal gefocust op spelling vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dankje. Mijn nederlands betreft dagelijks nog fouten, maar het wordt beter
![]()
![]()
Hij maakt inderdaad een dolletje met ons.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij maakt inderdaad een dolletje met ons.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH moet gewoon mee, daar kan je gewoon niet omheen. Als je ziet dat hij vrijwel eigenhandig het seizoen van Ajax gered heeft..
Kan je nagaan als hij in een goedlopend Oranje komt te staan met echt alleen maar toppers om zich heen.
Zie ik hem er idd zo 12 maken.
Lees onder andere dit topic door (naast de taloze andere topics op andere fora-sites die dit onderwerp behandelen) en je hoeft deze vraag niet weer te stellen. Je kunt het er mee oneens zijn, maar de redenen waarom hij meegaat zijn duidelijk en heeft zoals eerder gezegd niks met snelheid en afronden te maken. (al zal hij ook altijd blijven scoren)quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Shreyas het volgende:
Waarom Vennegoor mee moet is mij echt een raadsel, ik heb hem nooit goed gevonden, zijn kopsterkte is eigenlijk zijn enige kwaliteit, zijn snelheid is nul en qua afronden zijn die andere 3 veel beter.
In welk geval er dus 3 centrumspitsplaatsen over zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bang dat ie voor Kuijt kiest omdat ie hem ook als rechtsbuiten kan opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |