quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Gegolden had het misschien wel.
Sorrij, ik ben een beetje hormonaal gefocust op spelling vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dankje. Mijn nederlands betreft dagelijks nog fouten, maar het wordt beter
![]()
![]()
Hij maakt inderdaad een dolletje met ons.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het ook ronduit raar. Als Kuijt thuisgelaten wordt, dan kan alleen Castelen op rechtsbuiten. Dan heb je wel iets achter de hand nodig, dunkt me.
Misschien is dát ook het grapje van Van Basten: met de drie centrumspitsen RvN, VoH en KJH bedoelen
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij maakt inderdaad een dolletje met ons.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH moet gewoon mee, daar kan je gewoon niet omheen. Als je ziet dat hij vrijwel eigenhandig het seizoen van Ajax gered heeft..
Kan je nagaan als hij in een goedlopend Oranje komt te staan met echt alleen maar toppers om zich heen.
Zie ik hem er idd zo 12 maken.
Lees onder andere dit topic door (naast de taloze andere topics op andere fora-sites die dit onderwerp behandelen) en je hoeft deze vraag niet weer te stellen. Je kunt het er mee oneens zijn, maar de redenen waarom hij meegaat zijn duidelijk en heeft zoals eerder gezegd niks met snelheid en afronden te maken. (al zal hij ook altijd blijven scoren)quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:47 schreef Shreyas het volgende:
Waarom Vennegoor mee moet is mij echt een raadsel, ik heb hem nooit goed gevonden, zijn kopsterkte is eigenlijk zijn enige kwaliteit, zijn snelheid is nul en qua afronden zijn die andere 3 veel beter.
In welk geval er dus 3 centrumspitsplaatsen over zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bang dat ie voor Kuijt kiest omdat ie hem ook als rechtsbuiten kan opstellen.
Haa! Ruud heeft het hesje!quote:
Hihi, het lijkt met of Huntelaar en VoH samen een debiel dansje uit staan te voerenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Hier mooi de vier spitsen in een shot, Robben en Van Basten incluis:
[afbeelding]
Beiden hebben een bal, waarmee ze staan te klooien.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hihi, het lijkt met of Huntelaar en VoH samen een debiel dansje uit staan te voeren![]()
Scherp!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:48 schreef XL het volgende:
[..]
Beiden hebben een bal, waarmee ze staan te klooien.
Een spits wil altijd een bal hebben.
Kuijt heeft er geen.
wel tegenstrijdig zegquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:17 schreef PLAE@ het volgende:
Tijd voor polletjes!
Welke spits moet van Basten sowieso meenemen?
» v Nistelrooy
» Vennegoor o Hesselink
» Huntelaar
» Kuijt
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
En wie hoeft er wat jou betreft niet mee?
» v Nistelrooy
» Vennegoor of Hesselink
» Huntelaar
» Kuijt
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Mooie trainingsshirts hoor...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Hier mooi de vier spitsen in een shot, Robben en Van Basten incluis:
[afbeelding]
das juist duidelijk zo.quote:
gelukkig is marco nog wel verstandig en neemt hem gewoon meequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das juist duidelijk zo.
Als mensen moeten kiezen wie er afvalt is t gewoon duidelijk die lelijke vennegoor![]()
tzal gaan tussen stuntelaar en VoH mocht je deze polls vertrouwenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das juist duidelijk zo.
Als mensen moeten kiezen wie er afvalt is t gewoon duidelijk die lelijke vennegoor![]()
nee hoor, maar huntelaar past niet in het systeem zoals van basten wil spelen (wat hij zondag bij SV zei)quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:13 schreef VoreG het volgende:
Wel leuk, alle PSV-ers vinden dat VoH mee moet. Terwijl Huntelaar duidelijk de betere spits is.
Dat heb ik dus allemaal gemist, omdat ik dacht dat het gewoon om 11 uur kwam.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee hoor, maar huntelaar past niet in het systeem zoals van basten wil spelen (wat hij zondag bij SV zei)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |