Dat had ie beter kunnen zeggen dan de blablabla die net uit zijn mond kwamquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef PPWB84 het volgende:
als ie eerlijk is zegt ie: ja, mensen ik ben eigenwijs! end aarom gaat ie niet mee, want ik ben de baas! ik beslis en ik trek me lekker niks aan van jullie!
exactely my thoughtsquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
Als Van Nistelrooy tijdens het toernooi geblesseerd raakt, dan heeft Oranje een groot probleem.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
Als Van Nistelrooy tijdens het toernooi geblesseerd raakt niet presteert over de rooie gaat mentaal weer inzakt om wat voor reden dan ook niets klaarmaakt, dan heeft Oranje een groot probleem.
Geweldig deze domme opmerkingen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef PPWB84 het volgende:
huntelaar: 50 goalsvennegoor nou die was echt geweldig hoor! Wereldklasse.
Nee hoor, dan wordt het:quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
Als Van Nistelrooy tijdens het toernooi geblesseerd raakt, dan heeft Oranje een groot probleem.
Dan verwacht ik dat Kuijt in het centrum gaat staan.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ok, maar als een van de echte spitsen geblesseerd raakt moet hij het een hele wedstrijd laten zien en dat gaat niet goedkomen ben ik bang
Zo dom is dat niet, hoor. Dat vastgeroeste denken dat er per se een breekijzer mee moet, vind ik dommer.quote:
Dan heb je dus dat er 30 mooie voorzetten komen die Kuyt niet kan afmaken. Hij is geen afmaker. Dat is nu alleen RvN.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, dan wordt het:
Van Persie - Kuyt - Robben
Ook niks mis mee.
goed maar dan valt er op rechts een gat, ook gezien het ontbreken van Castelen... Van Persie en Robben staan op rechts toch een beetje tegen hun natuur in te ballen... die horen op linksquote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat Kuijt in het centrum gaat staan.
Als Van Basten dat echt zo belangrijk vindt, verwacht hij voorin gewoon veel problemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zo dom is dat niet, hoor. Dat vastgeroeste denken dat er per se een breekijzer mee moet, vind ik dommer.
Van Nistelrooy is imho ook te druistig voor het Nederlands voetbal. In de passie en sturm und drang van ManU past(e) hij goed, in het rustiger voetbal van Oranje is dat minder. En wie wordt zijn Rooney?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Nywuob het volgende:
uitlegquote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Die jongen van het Jeugdjournaal zou zich nu ook wel genaaid voelen
Die ligt nu huilend in de armen van z'n moeder.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Babel kan ik op de een of andere manier nog wel begrijpen, is ook een soort van breekijzer denk ik met zijn acties... maar Maduro heeft echt geen hol laten zien dit jaar....quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Hedgehog het volgende:
Maar met name Babel en Maduro is echt niet te geloven![]()
Zou ook leuk zijn alternatieven te geven. Afkraken kan iedereen, verbeteren zie ik weinigen doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef Hedgehog het volgende:
Huntelaar had best meegemogen, maar dan niet ten kostte van VoH maar ipv Babel. Babel is ook geen "echte" vleugelaanvaller.
Daarnaast is het belachelijk dat mensen als Sneijder en Maduro meegaan. Beide laten het hele seizoen niks zien.
Jaliens en de Cler hadden ook niet meegehoeven trouwens.
Maar met name Babel en Maduro is echt niet te geloven![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Urquhart het volgende:
Davids ipv Maduro...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn alternatieven te geven. Afkraken kan iedereen, verbeteren zie ik weinigen doen.
Maduro is echt nog te traag voor de top, imhoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef Nywuob het volgende:
Maduro vind ik wel logisch. Die doet het gewoon goed in Oranje, met meer evaren spelers om hem heen.
Nog een breekijzer, wat moet je met al die breekijzersquote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Babel kan ik op de een of andere manier nog wel begrijpen, is ook een soort van breekijzer denk ik met zijn acties... maar Maduro heeft echt geen hol laten zien dit jaar....
Ik ben het bijna met de hele selectie wel eens. Alleen Babel en Landzaat niet. Babel -> Huntelaar. Landzaat -> tja...Davids?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn alternatieven te geven. Afkraken kan iedereen, verbeteren zie ik weinigen doen.
Te traag? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Maduro is echt nog te traag voor de top, imho
ik ben het met je eens... het scorend vermogen ontbreekt een beetje nu KJH wegvalt. Maar Babel heeft al wel meer als breekijzer laten zien dit jaar dan Vennegoor in hele wedstrijdenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog een breekijzer, wat moet je met al die breekijzers.
Als RvN geblesseerd raakt of totaal uit vorm is, is er een probleem vind ik. Dan schuift Kuyt naar het midden en Babel/Van Persie op rechts. Weinig scorend vermogen dus, iig minder dan RvN / KJH.
Van Persie kan goed uit de voeten op rechts. Dat laat hij bij Arsenal ook zien. Ook Kromkamp zie je vaak rushes naar voren maken bij Liverpool of speelt zelfs als rechtsbuiten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
goed maar dan valt er op rechts een gat, ook gezien het ontbreken van Castelen... Van Persie en Robben staan op rechts toch een beetje tegen hun natuur in te ballen... die horen op links
Nou, snel is anders hoor...quote:
Zoveel speelt Kromkamp toch niet in Liverpoolquote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Van Persie kan goed uit de voeten op rechts. Dat laat hij bij Arsenal ook zien. Ook Kromkamp zie je vaak rushes naar voren maken bij Liverpool of speelt zelfs als rechtsbuiten.
Wat een onzin, zeg. Zijn zogenaamde traagheid is echt nooit een probleem geweest, hoor. Zeker niet op de positie van verdedigende middenvelder.quote:
Wie wil je dan meenemen op rechtsback?quote:
De laatste tijd dus wel anders zou hij nooit geselecteerd zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel speelt Kromkamp toch niet in Liverpool![]()
Ik wel... heeft goed werk verricht bij AZ.quote:
Nou ik zie ook dat Babel geselcteerd is en zoveel speelt hij toch ook niet. En kromkamp is geselcteerd bij gebrek aan alternatieven.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
De laatste tijd dus wel anders zou hij nooit geselecteerd zijn.
Scorend vermogenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wel... heeft goed werk verricht bij AZ.
Heeft ook scorend vermogen en is beter dan Lamey en Reiziger.
Toch denk ik dat Jaliens sowieso stand-up voor Kromkamp zal zijn.
Kromkamp en Heitinga kunnen allebei uit de voeten als rechtsback... hij had misschien beter een extra linkspoot mee kunnen nemen voor de verdediging, Emanuelson bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 mei 2006 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie wil je dan meenemen op rechtsback?
En waarom lopen er nu 2 topics?.
1996/97 Sparta 2 0 Eredivisiequote:Op zondag 14 mei 2006 12:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wel... heeft goed werk verricht bij AZ.
Heeft ook scorend vermogen en is beter dan Lamey en Reiziger.
Toch denk ik dat Jaliens sowieso stand-up voor Kromkamp zal zijn.
Hoezo? Hij scoorde dit seizoen slechts 1 minder dan de keeper van Heracles. Niet verkeerd hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
1996/97 Sparta 2 0 Eredivisie
1997/98 Sparta 32 3 Eredivisie
1998/99 Sparta 32 0 Eredivisie
1999/00 Sparta 2 1 Eredivisie
1999/00 Willem II 22 0 Eredivisie
2000/01 Willem II 31 2 Eredivisie
2001/02 Willem II 29 0 Eredivisie
2002/03 Willem II 32 1 Eredivisie
2003/04 Willem II 33 1 Eredivisie
2004/05 AZ 22 1 Eredivisie
2005/06 AZ 30 0 Eredivisie
Totaal 267 9
Scorend vermogen![]()
![]()
Drie linksbacks?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kromkamp en Heitinga kunnen allebei uit de voeten als rechtsback... hij had misschien beter een extra linkspoot mee kunnen nemen voor de verdediging, Emanuelson bijvoorbeeld
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het trouwens wel meer dan terecht dat Heitinga meegaat... die staat de laatste weken weer formidabel te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |