quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef Bos81 het volgende:
De reacties over het VPRO programma heb ik verwijderd, Te Offtopic
Hij kan zo goed naar binnen komen en schieten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef PPWB84 het volgende:
wat moetenw e nou emt babel!
En niemand die dat weet...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan zo goed naar binnen komen en schieten.
Nee dat zou hij kunnen...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan zo goed naar binnen komen en schieten.
Babel en Vennegoor hebben natuurlijk veel meer dit seizoen laten zienquote:Op zondag 14 mei 2006 11:32 schreef PPWB84 het volgende:
babel EN VENNEGOOR wel en huntelaar niet????!
Iddquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Landzaat ook trouwens...onbegrijpelijk...bleh...
Hopeloos uit vorm.
Nu dus de hamvraag: wie hebben we achter de hand als RvN niet loopt?
Niemand dus...
Ik wil bijna Advocaat terug.... Bijnaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lulverhaal over KJH... totaal geen echte reden waarom ie hem niet meeneemt
Vennegoorquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Niemand dus...
Precies, die zal geblesseerd raken, dan moet Kuijt in de spits en dan heb je op rechts een probleemquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Landzaat ook trouwens...onbegrijpelijk...bleh...
Hopeloos uit vorm.
Niemand dus...
Eens. Plus Landzaat en Babelquote:Op zondag 14 mei 2006 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even de namen noemen waar ik geen kont van snap: Jaliens, De Cler, Maduro en VoH
quote:Topscorers,eindstand:
1. Huntelaar (Ajax)................ 33
2. Arveladze (AZ)
Kuyt (Feyenoord)................ 22
4. Farfán (PSV).................... 21
5. Kalou (Feyenoord)............... 15
6. Koné (PSV)...................... 13
7. Rosenberg (Ajax)
N'Kufo (FC Twente)
Hoogendorp (RKC Waalwijk)....... 12
10. Vennegoor (PSV)................. 11
Omdat ie niet in het "Selectie-systeem" past ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies de reden waarom KJH niet meegaat want dat heb ik Van Basten dus niet horen zeggen
Van Persie is geen originele rechtsbuiten volgens mij dus da's een risicoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Vennegoor.
Nee serieus, dan natuurlijk Kuyt, met van Persie op rechts.
Heitinga linksachterquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
-------------------------Van der Sar-----------------------
Ooijer-------Bouhlarouz--------Van Bronckhorst----Heitinga
Van Bommel/Van Persie----Cocu/Sneijder--------Van der Vaart
Kuyt----------------Van Nistelrooij--------------Robben
Kampioenen![]()
Pietje preciesquote:Op zondag 14 mei 2006 11:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Heitinga linksachterVan Persie rechtshalf
![]()
Z'n ellebogen breken tegenstandersquote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
"Huntelaar is een minder breekijzer dan Vennegoor", ik heb Vennegoor nog nooit wat zien doen als breekijzer, waar die mythe nu vandaan komt
ja dat snap ik ook niet, en hoeveel kansen die VoH nodig heeft... daar heb je als breekijzer die het met een kans moet doen echt geen hol aan....quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
"Huntelaar is een minder breekijzer dan Vennegoor", ik heb Vennegoor nog nooit wat zien doen als breekijzer, waar die mythe nu vandaan komt
Z'n voorouders hebben geprobeerd om z'n achternaam met een breekijzer open te breken, maar dat was ook al geen succes.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Vennegoor is balsterk, kan sleuren, trekken enz. om anderen in positie te krijgen. Huntelaar is daarentegen een afmaker, twee verschillende invullingen dus.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Hij zal wel met Kuyt op rechts willen spelenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies de reden waarom KJH niet meegaat want dat heb ik Van Basten dus niet horen zeggen
en we hebben dus geen enkele rechtsbuiten
Armenie - Nederland.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Champions League deed hij dat toch best vaak aardig hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef Urquhart het volgende:
Dus ook nog nooit een slechte interland.. in tegenstelling tot VoHquote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom zijn jullie zo frusti? De jongen heeft nog nooit een interland gespeeld.
Fenerbahce - PSVquote:Op zondag 14 mei 2006 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Champions League deed hij dat toch best vaak aardig hoor.
Ok, daar heb je wel een punt. Maar ik vind het wel een beetje krom dat de topscoorder van Nederland niet meemag.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nou, da's flauwekul want je ziet het wel aan V. Nistelrooij, die nu pas zijn eerste WK speelt... er zijn geen garanties en ik vind het nogal wat om hét talent van NL die een wereldseizoen achter de rug heeft te passeren...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Trancelocator het volgende:
Maar het klinkt allemaal wel logisch hoor. En KJH krijgt zijn kansen later dit jaar wel. Op naar het WK.
Joepie, VoH al zes, waarin nul doelpunten.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
VoH ook pas 6en om nou te zeggen, dat deed hij goed.. Huntelaar is in elk opzicht (behalve koppen) beter dan Voh.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |