abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37790151
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, en daar zou zij eens conclusies uit meoten trekken
Kijk, die discussie gáát tenminste ergens over. En dan zitten we meteen in het juiste subforum daarvoor.

Persoonlijk heb ik niet echt een duidelijke mening over haar politieke positie. Ik denk dat ik eerst het onderzoek van Verdonk wil afwachten.
pi_37790162
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:10 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Wel als het selectief gebeurt.
Is dat dan zo ?
pi_37790254
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:17 schreef Super7fighter het volgende:
Het zou me nu niet erg verbazen als blijkt dat haar geslachtsorganen niet door een of andere Afrikaanse boeman zijn afgehakt. Zo dit ook een leugen zijn?
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, omdat Somalische vrouw net zo makkelijk worden besneden als mannen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:23:17 #279
3542 Gia
User under construction
pi_37790265
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:36 schreef basilisk het volgende:
Of Hirsi Ali wel of niet moest vrezen voor eerwraak en wel of niet blij was met haar huwelijk weten we niet. Ook niet na deze uitzending van Zembla.
Ach, als je ziet wat er met haar zusje is gebeurd, dan zegt dat genoeg, lijkt me.
pi_37790282
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, als je ziet wat er met haar zusje is gebeurd, dan zegt dat genoeg, lijkt me.
Wat was daarmee dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37790306
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is dat toch met sommige mensen die haar ten koste van alles verdedigen. Bij Ayaan vind je alles zielig maar bij andere vluchtelingen sta je veel minder hard te trappelen. Hypocriet tot en met.

Dat hele liegverhaal van Ayaan kan me geen zak schelen, ze is hier en ze blijft hier maar lekker. Net als de rest.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:24:59 #282
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37790315
quote:
Het zou me nu niet erg verbazen als blijkt dat haar geslachtsorganen niet door een of andere Afrikaanse boeman zijn afgehakt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:25:01 #283
3542 Gia
User under construction
pi_37790316
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:03 schreef alors het volgende:
Wat huilt Verdonk trouwens over dat het niet gebeurde toen zij minister was? Die 26000 vallen toch ook onder de regels van nu? Taida was hier ook al sinds 1999...
Voor de tigste keer. Je kunt dit niet vergelijken met Taïda. Zij was en is geen Nederlandse, had niet eens een verblijfsstatus.
pi_37790336
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Voor de tigste keer. Je kunt dit niet vergelijken met Taïda. Zij was en is geen Nederlandse, had niet eens een verblijfsstatus.
Leugens Gia. Dat mag niet van Verdonk. Al die gevallen vallen onder dezelfde noemer. Alleen niet voor jou - jij bent Ayaan-blind.
pi_37790341
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:24 schreef soylent het volgende:

[..]

[afbeelding]
No thanks dude
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:26:37 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37790356
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef oheng het volgende:

[..]

2 dingen voor jou:

1 schelden is een teken van zwakte.
Ik toon af en toe mijn emoties, daar waar iedereen mij hier op Fok! als een rationeel en weldenkend mens kan mag ik weleens uit mijn slof schieten vanwege de irritatie die Verdonk mij in deze opwekt.
quote:
2. er is een verschil tussen een totaal niet aangepaste imam die aanzet tot haat en een goed geintegreerd 2e kamerlid die deelneemt aan de maatschappij. Figuren die denken als Imam El-Moumni hebben niets in dit land te zoeken.
Dat verschil is wettelijk niet aangegeven, objectief gezien maakt het niet uit of je een drugsdealer bent of een minister-president, leugen is leugen, iets aanvragen op valse gronden maakt het dus illegaal. En ik ga Verdonk nu eens goed analyseren, als zij Ayaan de verminkte niet uitzet of met drogredenen aankomt zal zij zwaar door de mand vallen bij de 20% van de mensen die haar nog niet doorhadden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:27:34 #287
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37790377
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Is dat dan zo ?
Nee, het is toeval dat het Ayaan betreft, een van de meest gehate personen van Nederland en ook nog eens partijgenoot van de minister van vreemdelingen zaken. Dit terwijl er nog duizenden anderen zijn die hebben gelogen over hun achtergrond maar niet worden nagetrokken.

Als de discussie over haar politieke ambities ging, dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat men wil onderzoeken of ze uit haar functie gegooid kan worden. Iemand die liegt verliest namelijk snel zijn/haar kredietwaardigheid. Maar om nou meteen te schreeuwen dat ze het land uit moet gaat me toch een beetje te ver.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_37790400
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik toon af en toe mijn emoties, daar waar iedereen mij hier op Fok! als een rationeel en weldenkend mens kan mag ik weleens uit mijn slof schieten vanwege de irritatie die Verdonk mij in deze opwekt.

²
Had je dit stuk niet letterlijk eerder gepost?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:29:28 #289
3542 Gia
User under construction
pi_37790426
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is dat toch met sommige mensen die haar ten koste van alles verdedigen. Bij Ayaan vind je alles zielig maar bij andere vluchtelingen sta je veel minder hard te trappelen. Hypocriet tot en met.

Dat hele liegverhaal van Ayaan kan me geen zak schelen, ze is hier en ze blijft hier maar lekker. Net als de rest.
Ayaan is Nederlandse, Taïda was dat niet.
Als Ayaan nu een aanvraag voor naturalisatie had lopen en men zou dit ontdekken, dan werd ze echt wel geweigerd. Echter, IND heeft geblunderd en ik vind dat je iemand dan niet terug kunt sturen naar een land waar ze vrijwel zeker gedood zal worden.
Overigen vind ik ook dat die Irakezen niet uitgezet hadden moeten worden. Had de IND zijn werk maar fatsoenlijk moeten doen.

Taïda is een heel ander verhaal.
pi_37790441
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Als Ayaan nu een aanvraag voor naturalisatie had lopen en men zou dit ontdekken, dan werd ze echt wel geweigerd. Echter, IND heeft geblunderd en ik vind dat je iemand dan niet terug kunt sturen naar een land waar ze vrijwel zeker gedood zal worden.
Overigen vind ik ook dat die Irakezen niet uitgezet hadden moeten worden. Had de IND zijn werk maar fatsoenlijk moeten doen.

Taïda is een heel ander verhaal.
Ayaan blind dus. Zij mag wat anderen niet mogen.

Ik vind het best maar het is wel de teringhypocriete houding die ik zo verafschuw.

Niks principes, altijd maar weer dat akelige gedraai
pi_37790467
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Nee, het is toeval dat het Ayaan betreft, een van de meest gehate personen van Nederland
Pardon? Ze is juist razend populair
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:31:49 #292
3542 Gia
User under construction
pi_37790482
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ayaan blind dus. Zij mag wat anderen niet mogen.

Ik vind het best maar het is wel de teringhypocriete houding die ik zo verafschuw.

Niks principes, altijd maar weer dat akelige gedraai
Prima, zet haar maar uit. Maar dan hoop ik wel op een grootschalig onderzoek naar vergelijkbare gevallen. Vraag van iedereen de gegevens maar op in de landen van herkomst. Gelogen? Jammer, toedeloe.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:31:54 #293
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37790484
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Ze is juist razend populair
Ook inderdaad. Ze is beide
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:35:08 #294
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37790555
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Niet bij iedereen hè? Voor mij was het nieuws wat Zembla bracht. Noem mij naïef, maar ik dacht dat het verhaal van Hirsi Ali oprecht was.
Ik wist het ook niet en cker niet als zo'n samenhangend verhaal. Het is trouwens 'Hirsi Manga'.
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_37790599
quote:

[..]

Taida was sinds 1999 in Nederland en heeft destijds op een volkomen legale en geaccepteerde wijze de vluchtelingenstatus gekregen. Ze is vanaf haar tiende naar een Nederlandse school gegaan, haalde ondanks de aanpassingsproblemen prima resultaten, deed goed haar best en was goed geintergreerd. Ik vind het een grove schande dat zo iemand niet de mogelijkheid wordt gegeven haar school en jeugd in Nederland af te maken. Het systeem zou zo moeten zijn dat voor dat soort gevallen aandacht moet zijn.

Ayaan mag van mij ook blijven, maar face it, haar vluchtelingenstatus was dus niet op een legale en geaccepteerde wijze.
pi_37790606
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef ChillyWilly het volgende:
Als de discussie over haar politieke ambities ging, dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat men wil onderzoeken of ze uit haar functie gegooid kan worden. Iemand die liegt verliest namelijk snel zijn/haar kredietwaardigheid. Maar om nou meteen te schreeuwen dat ze het land uit moet gaat me toch een beetje te ver.
Ik heb idd (op een uitzondering na) nog niemand zich horen afvragen hoe het met haar politieke geloofwaardigheid verder moet. Daarentegen zie ik vrij veel opmerkingen in de trant van: die vieze afvallige hoer moet gedeporteerd worden. Wat een niveau.
pi_37790638
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Prima, zet haar maar uit. Maar dan hoop ik wel op een grootschalig onderzoek naar vergelijkbare gevallen. Vraag van iedereen de gegevens maar op in de landen van herkomst. Gelogen? Jammer, toedeloe.
Ja, laten we vooral goed geintegreerde mensen die al jaren hun draai hebben gevonden in NL zonder aanleiding onder de loep gaan nemen, en daar onzekerheid creeren. Wat tsja, bij Ayaan doen ze het ook...
pi_37790698
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:15 schreef nikk het volgende:

[..]

Kennelijk schakelen sommige mensen hun verstand echt voor de volle 100 procent uit als het om AHA/AHM gaat... Het punt dat De Winter maakt is dat Zemble met non-nieuws komt. Hirsi Ali heeft nooit gelogen over haar werkelijke verleden, terwijl Zemble deed voorkomen alsof zij een grote ontdekking gedaan hadden.
Eh punt een, zembla doet niet alsof het nieuw is, sterker nog als je de docu gezien had melden ze ook dat AHA al zelf had toegegeven gelogen te hebben. Nog sterker ze zegt dat ook nog in de uitzending zelf. Alleen soms moet je dingen wat groter onder de aandacht brengen voordat het bij veel mensen aankomt.

En punt twee ging zembla wel even iets verder dan alleen roepen dat ze gelogen heeft om Nederlander te worden. Ze heeft over haar hele jeugd gelogen inclusief de zogenaamde uithuwlijking.En deze leugens heeft ze volgehouden ook nadat ze al een verblijfsvergunning had Kortom haar hele carriere is gebasseerd op leugens. En dat is wel nieuw en vrij belangrijk aangezien het hier een volksvertegenwoordiger betreft.
pi_37790795
quote:

[..]

De IND heeft niet geblunderd maar Ayaan heeft gelogen. En waarom zou ze in Kenia gedood worden? Het is een veilig land ze wordt daar ook niet gezocht.

En Ayaan is geen nederlandse ook dat heb ik je volgens mij al uitgelegd.
pi_37790799
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:42 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

En punt twee ging zembla wel even iets verder dan alleen roepen dat ze gelogen heeft om Nederlander te worden. Ze heeft over haar hele jeugd gelogen inclusief de zogenaamde uithuwlijking.En deze leugens heeft ze volgehouden ook nadat ze al een verblijfsvergunning had Kortom haar hele carriere is gebasseerd op leugens. En dat is wel nieuw en vrij belangrijk aangezien het hier een volksvertegenwoordiger betreft.
Je vergeet even voor het gemak dat Zembla helemaal niet met bewijs hiervoor kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')